...nešto o meni...

IME: Maja
PREZIME:nebitno
DATUM ROĐENJA: 5.9.1994.
GODINA: 13
HOBI: mažoretkinje,gledanje tv...
NADIMAK: Majči
Inace sam drustvena osoba,volim svoju
obitelj,plesati,pjavati,čokoladu i jos puno toga,a ne volim rat,drogu,cigarete,laz,
preseravanje..


...ja s novom frizurom..=)
Image and video hosting by TinyPic

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

...lorena...moja sjatkica koju jakoo vojim..=)
Image and video hosting by TinyPic

..tony..i njega jakoo vojim..=)
Image and video hosting by TinyPic

..jaaaa...=)
Free Image Hosting at <br />
<br />
...tony...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
..miii...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
..lorenaaa...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
..marko,sara i ja..=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...markec i ja...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...ja i moj pesek...<br />
<a href=Free Image <br />
<br />
moja seka...<br />
<a href=<br
...moj pesek...
<br
<br
...ja...
Free Image Hosting at<br />
<br />
...ja i adry...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
moj razred...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...moja mala sestricna i bratic...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...evo vam neke slike iz firme....<br />
..ja..<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...ja i moja kumica =)<br />
<a href=Free Image Hosting at<br />
 <br />
...ja i moja sekica i tortica :)...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...ja...<br />
<a href=Image and video hosting by TinyPic

...ja i darija...
Image and video hosting by TinyPic

...opet nas dvije...
Image and video hosting by TinyPic

...mi...
Image and video hosting by TinyPic

...curica....lol....
Image and video hosting by TinyPic

...ja...=)
Image and video hosting by TinyPic

nas legendarni pad...
Image and video hosting by TinyPic

...guz guz...
Image and video hosting by TinyPic

...zaigrani ben...
Image and video hosting by TinyPic



< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)



wave colorful smileys


OPIS BLOGA

sve i svasta........

ovu je moj blog i stoletov:
http://jojoikorica.blog.hr
posjetite ga i komajte....kiss

MOJ MSN:
majci0509@hotmail.com


00:00~VOLI TE
01:01~PRATI TE LJUBAV
02:02~SRESTI ĆETE SE
03:03~JAKO TE VOLI
04:04~NIKADA TE NEĆE ZABORAVITI
05:05~OZBILJNO ĆE SE ZALJUBITI U TEBE
06:06~POMIRITI ĆETE SE
07:07~VARA TE
08:08~LJUBOMORA
09:09~TELEFONSKI POZIV
10:10~PLAVI DEČKO ŽELI TE VIDJETI
11:11~JEDAN DEČKO TE VOLI
12:12~SEX
13:13~CRNI DEČKO TE VOLI
14:14~ŽELI TVOJ POLJUBAC
15:15~ŽELI TE OPET
16:16~DOGODITI ĆE SE NEŠTO LOŠE
17:17~POLJUBITI ĆE TE
18:18~DUGO ĆE TE VOLJETI
19:19~NETKO KOGA NE ZNAŠ TE VOLI
20:20~ČEKA TE
21:21~SVIĐAŠ SE ONOME NA KOJEG MISLIŠ
22:22~VIDJET ĆETE SE
23:23~PREDLOŽIT ĆE TI...




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



LINKIĆI....=)

Lucijica
Lassica aka Luđakinja
.?.I LoVe YoU + So WhAt.?.




petak, 08.08.2008.

...novi postek...napokon...=)

wave...ej ljudači...evo mene nekon duggoooooo vremena..hh...kak ste vi meni?...ja sam ko i uvijek supač...
...faja vam svima na komentarima....
...ah, svakaj se dogodilo od zadnjeg posta....bilo je puno zabaveeeparty.....
...ovak da krenemo....
..bile su kod nas okicke tresnje..al vec prije al nisam napisala nista o tome pa...bilo je super...sviral je bend, jos su neki nastupi bili, cuga i fina klopa..hh...do zabavice smo dosli pjesice (nije nam daleko), ja, Darija, Miga i Drky....a jos nam se malo kasnije pridruzil Stole i jos neki frendovi....malo smo plesali, setali se i jos puno toga.sretan..bilo je bas zakon...
...i tako prode i to....
...pa kod mene je doso bratic spavati...pa smo se isto zezali i zabavljali..lijepo mi je s njim....pa neko nekog vremena opet mi je doso Tony i njegova mala sekica i moja sestricnica Lorena..kak je cakana ma pojela bi ju...lijepo smo se proveli...pa cak smo i napravili nas fotosuting...hhhh....bilo je bas super...pozz ih puno i saljem im vejiku pucuwavekiss..a oni su sad na moreku...
....a ja sam dosla prije nekolko dana s moreka..bilo je preodlinoooo...ja bi jos na moreee....tamo sam imala drustvo pa mi nije bilo dosadno...bili smo tamo ja i moja obitelj-mama, tata i seka i moja rodbina-sestricna, bratic, ujak i ujna....i jos neki prijatelji..pozz ih svekiss...imali smo lijepo apartman, i dobre gazde..more je bilo puno jezeva ali nema veze...bas je more bilo cisto, voda je bila isto dobra..stalno samo se kupali pa rodili,svakaj radili u vodi ma odlicno nam je bilo...imali smo i na molu malu revijicu pa bacanje u vodu...lol...bilo je tako smjesno i super...a moj ujak Dado je presmjesan svakaj je izvodil i mi smo se lomili...svaku smo vecer ja,moja seka Helena,Sara i Marko a nekad i odrasli, islazili u setnje i bilo je malo dalje od nas mali lunapark,standovi i muzika pa smo i malo plesali..helena je imala frednice tamo pa smo se i s njima druzili...i tak...jednom nas je pocastil voznjom od gazde sin s jahticom...mmm koja lijepa jahta....uuuu...obisli smo s njom otok Pasman pa smo se i tamo okupali, koja dubinaaa....kad smo se okupali isli smo nazad...u jahti je bilo bas super...bila je mjuza pa smo se zekali i tak...kad smo dosli do nase plaze mi cure smo se u moru iskrcali ,jel su decki nekaj trebali obaviti pa da nejdemo s njima, pa smo morale prek do obale plivati....bas cool...lol....pa smo se tamo jos malo kupale i onda smo isle doma...svaki smo dan bili na plazi od negdje 11 pa do 2 tu njegdje a onda na rucak pa smo se vratili na plazu oko 5 pa do kad smo htjeli....pa smo isli skoro svaki dan na odbojku oko 7 na pjesku...bas super...idemo mi iz odbojke bilo je negdje 9 i odlucim se ja baciti u more....kak je bila topla voda...
...upoznale smo ja i Sara dva decka..bas su slatki...zovu se Benjami i Kristijan...i jos samo upoznali jednog kad je bila Helena s nama u moru jednog decka.. zove se Marko....i on je slatki...i tak...
...zadnja tri dana Helena je otisla na Vir kod svog drustva...zadnju smo vecer ja, Sara i Marko imali nocno kupanje...bas je bilo zakon...a nakon toga ja i Sara smo se otisle prosetati, tamo je bila muzika na Brodu Lijepote...nastupala je Antonije Šola i Fenimenke a jos su bili neki decki iz vecernje skole i Stefani i Dvina, i jos neke manekenke,..bas smo se zabavile i naplesale...pa su bacali poklone tj. majice i lopte od karlovackog..ja sam uspjela uhvatiti lopricu...hh...kad je to zavrsilo, otisle smo nekaj kupiti i po sladoled...oda smo vidle Fenimenke pa smo se s njima slikale i s Antonijom....odna smo otisle doma...drugi dan smo se morale rano probuditi da se spakiramo...i tak...kad smo se sprakirali krenuli smo prema Zatonu...tamo je meni super...isla sam tamo prije an more....ima tamo naravno more..lol...pa bazen...igrice u vodi i izvan nje...bas super....kad smo dosli isli smo se odma kupati, a za to vrijeme je moj tata otisel po helenu....nakon mora otisli smo u bazen..to je zapravo za kampiste ali mi smo se svercali..lolek...onda je dosla helena pa smo se zezali i tak...onda smo bili gladi pa smo rucali...onda smo se opet isli kupati pa bazen...a onda smo se isli presvuci za put....prije puta smo si pojeli palacinke...mmmfino....i krenuli smo doma...bilo je supersretan..
....i tako....ja i Darijakiss se lijepo provodimo..neki dan smo se nasle pa smo pricale i tak...pa odlucimo malo kod darije...tam smo bili na laptopu i tak...ondna se odlucimo malo prosetati...isli smo do nekog stola i klupica pa smo i tamo pricale...pa smo trebale na wc..dok smo mi bile na wc Miga i Fićo su nas drazili...i onu fulaju put i neznam di su sve bili...lol...a onda smo se nasli i pitaju oni nas dal idemo peci...idemo....mi djeca se okupimo, ko hoce, pa pecemo ko si kaj donese...npr. meso, hrenovke, krumpit...decki zakuriju a mi cure cekamo...lol...a dogovorimo se ko donese kaj..npr. drva,struckei sl...bas nam je super..kad se to sve spece mi njupamo..i bas je fino..hh...skoro svaki dan pecemo...pozz sve njih koji pecejuwave...
...neki dan smo se isli voziti ja i Darija, Miga i Rax na motoru..prije nak kaj smo krenuli popili smo si sokic pa smo isli po Dariju....cijeli smo Okić prosli sa motorom...heh...bilo ja bas super....pa smo svratili do Raxa, tamo smo si isto popili sokić...i onda samo ja, Darija i Miga krenuli doma....pa smo poslije toga isli opet peci...bas nam je to cool....hh...pa se navecer odma nakod pecenja sastanemo pa se zezalo i radimo gluposti...lol...bas zakon...i tak..
...i tak...ima toga jos..hh...
...idemo se ja, Darija,Dora i Lara voziti na biciklima...isli smo u caffe bar Matija u Desincu...isli smo poprek...lol...bilo nam je bas super...sastanemo se mi i krenemo...Lara je bila najsporija al ajde...hh..imali smo nekolko odmaralista..jedno je bilo klupica..pa smo tamo si sjele i slusale malo mjuzu..i opet krenemo...kad smo dosli u desinec Dora je pozz neku svoju frendicu Mariju..i nastavimo mi do Matije se voziti...kad smo dosli do tamo narucimo mi sladač...i ponjupamo mi njega...a bil je tamo vrtuljak i ljuljacka...pa se malo zezamo tamo..lol...krenemo mi danje se voziti..pa smo opet stali kod Marije da nas uputi u neko selo di hoce ici Dora...i tobro ona nam da upute iu mi idemo...i nikak da dodemo tam do hocesmo...lol...dobro da se nismo zgubile....i vracamo se mi i idemo mi da pizzerije Gj na pizu...i dobro...narucimo mi pizzu i 4 case vode..lol....i ponjupamo mi to..i idemo dalje...dodemo mi opet do marije da se malo odmorimo..i Dori se strzeju kocnice na bajku..i nikak da popravimo..i vozila se bez kocnica..lol...i putujemo mi...i stanemo di su klupice i malo slusamo muziku...i tak...idemo mi dalje...kad smo dosle na cestu idemo mi jos ne kraci put..hh...i tak..putujemo i putujemo..i dodemo...hh..taj dan nismo pekli....al ok....nasli smo se navecer i malo zezali...i tak...
...i da...DORU NAJVISE POZDRAVLJAM wavekiss..lol...i sve ostale...
...i to bi bilo to od mene..
...komajte mi...VRACAM KOMICE...
...a sad idem...bokićwave..pucačkiss






| Tell me (186) | or kiss me | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.