< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

Moj dnevnik... Pišem gluposti...


free hit counter

web counter


Click here to get avatars like this!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr









My little love...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Who am I???

Kopirah ovo. Nadam se da nije imalo kopirajt....


Name: Martina
Age: 14
Sisters: 0
Brothers: 2
Eye color: Smeđe
Hair color: Smeđa
Click here to get avatars like this!

Height: 160 cm
What are you wearing rite now?: Trenirku i tišrt
Favorite Number: 7
Favorite drink: voda
Favorite month(s): studeni ( 11 )


***********Have You Ever*****************

Gone Vegetarian: Ne, al ne jedem sir (fuuuuj)
Bungee jumped: Nisam
Made yourself "throw up" : Ne
Gone skinny dipping: Neee, Al bi. Ionako idem na jednu plažu blizu nudističke,,,, Al nisam pedofil...
Loved someone so much it made you cry? Da
Broken a bone: Ne
Been in a police car? Ne
Been on a plane: Ne, al bi htjela...
Came close to dying?: Ne
Fell asleep in class? Ne, iako bi se to moglo dogodit...
Broken someone's heart? Ne kolko znam
Cried when someone died: Da
Cried in school: Da
Fell off your chair?: Da
Saved e-mails: Da
Been cheated on? Ne

***********What is****************

Your room color? Žuta
What's right beside you? Moj brat
What is the last thing you ate? Pica fornet (neznam kak se to piše)

-----------------Ever Had- --------------------

Chicken pox: Da
Stitches: Ne
Broken nose: Ne, al izgleda tako

-------------------------Do You---------------------------

Believe in love at first sight: Da
Like picnics? Misim da nikad nisam išla baš na piknik...
Like School: Da, ali samo zato što svaki dan vidim prijatelje

------------------------Questions----------------------

Who was the last person that called you? Maj best frend Petra

--------------------------Who---------------------------
Who did you last yell at? Na brata
Do you wear contact lenses or glasses: Ne i nadam se da neću
Do you like yourself: Valjda

-------------Final Questions----------------------

What are you listening to right now: Neku bratovu mjuzu. On to pušta pa moram slušat, a nije tak loša...
Hate someone in your family: Ne
Where do you want to get married? U crkvi
Good driver: Ne vozim auto, što se tiče rola i bicikla da.
Good singer: Valjda, kako kome.
Are you the oldest: Ne, ja sam najmlađa...
Friends? Super su iako se ja znam izvikat na njih...
Siblings? Kaj to znači... Ak znači brat il sestra već sam napisala da imam dva brata...
Indoor or outdoors: outdoor

----------------------Today did you-------------------------

Buy something: Da... kolu, krafnu, fornete, naljepnicu bubamara, olovku, lizalicu onu božićnu, 4 poklona za Božić... Baš je pitanje potrefilo dan... Inače niš ne kupujem...
Get sick: No
Sing: Ne
Miss someone: Da, bila sam u pet šopu i kupovala neš svojo ptičici. baš mi je falila...

-----------------Last person who---------------------------
Was in your bed: Ja
Saw you cry: Ne sjećam se
Made you cry? Škola
You went to the movies with? Friends
You went shopping with? Maj best frend Petra

-------------------------------------------------------------------------

Been to Mexico? Ne, al bih htjela ić tamo
Been to Canada? Ne, ali bih htjela ić tamo
Been to Africa? Ne, al bi jako htjela ić tamo...

---------------------------Random-----------------------

Favorite toothpaste flavor: Nemam najdražu
Is myspace better than facebook? Opće ne kužim ovo pitanje...
Future kids names: Jelena, Adrian
What's under your bed? Božićni pokloni, klizaljke, prazni bunt A4 papira i naravni prašina
Favorite sport to watch: Nogomet, badminton i naravno FORMULA
Favorite location: Nemam najdražu lokaciju
Piercing/Tattoos: Neee
Do you have a job? Nisam zaposlena
Are you lonely right now? Ne, moja ptičica skakuće oko mene...

Click here to get avatars like this!






I am 42% Evil Genius.
I Want to be Evil!
I want to be evil. I do evil things. But given the opportunity, and a darn good reason I may turn to the good side. Besides I am probably a miserable evil genius.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom





subota, 08.12.2007.

...lol...

Joooj...lol... Neznam baš šta da pišem...lol... A ipak znam....lol... Danas bijah u gradu....lol... Bijah s najboljom prijateljicom Petrom...lol... Išle smo svugdje....lol... Prvo smo išle u Sesvete, u knjižnicu i u dm...lol... Onda u Importane galeriju...lol... Onda opet u Importane, al ne galeriju nego centar...lol... Išla sam prvi put u životu kupt neš svojoj obitelji za Božić...lol... Baš svakom po nešto...lol... S obzirom na to da nigdje ne radim i nemam džerparac svakom sam kupila neki kozmetički set...lol... Kao dezić i šampon...lol... Kako kom...lol... Potroših na to 170 kn...lol... Obišla sam 2 dm-a i na kraju sve kupila u kozmu...lol... Uopće nisam skužila da to nije dm...lol... Mislila sam da je to sve isto...lol... Jeste vi skužili kako se lako izgubit u Importane centru???...lol... Pa nismo imale pojma di smo... lol...Jedva smo našle izlaz...lol... Još sam teglila 4 kozmetička seta po cijelom Importane centru, do Trga i do Ornamenta...lol... Hvala Bogu što imam tako dobru frendicu koja mi je malo pomagala nosit...lol... Išli smo do Zlatnog roga u Ilici...lol... Tamo je taj Ornament i ti afro dućani...lol... Tam moja frendica kupuje odjeću, pa sam išla vidjet šta tamo ima...lol... Onaj afro dućan je smrdio po onim mirisnim štapićima...lol... Nemožeš disat!!!...lol... Petra mi se skoro srušila...lol... Ornament nije loš...lol... Isto ima mirisne štapiće, al nisu tak jaki...lol...Ima super detalja, torbica, narukvica i to...lol... Odjeća je isto fora...lol... Kako što...lol... Odjeća je hipijevska...lol... Kupile smo si one lizalice u obliku štake ili čega već...lol...Ko klinke...lol... Ajd ovo se već produžilo...lol...

PS. Kaj znači lol? Ta mi riječ tako ide na živce. Ispričavam se zbog lola i točkica...



| Chros to the shine! (24) | Chros to the paper!! | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.