srijeda, 29.07.2009.

Bubalo1 pitanja i odgovori #4

Nakon jučerašnjeg posta u kojem sam objavio pitanja, došlo mi je još nekoliko pitanja koje ću sada objaviti.

Sdezd Bg
P: Bubalo1, kako si danas?

O: Hvala na pitanju, danas sam dobro. I usput veoma domišljato pitanje.

Judo Girl1
P: Dali u Hrvatskoj ima ikakvih Club Penguin sadržaja za kupiti?

O: Ne, možda imaju neke Disneyeve trgovine no nisam siguran, a Club Penguin sadržaja u Hrvatskoj nema.

Jasmina13
P: Kako najlakše postati ninja u Club Penguinu?

O: Nema više načina, samo je jedan. Igrati Card Jitsu i pratiti svoj proces, koliko vam još treba do novog pojasa.

Andy61206
P: Dobije li se kod kada se kupi neki privjesak na puffle-a?

O: U prošlom postu sam zaboravio napomenuti da su Puffle privjesci najjeftiniji i da se jedino uz njih ne dobije Coin Code. Primjer puffle privjeska.

Anonimna osoba
P: Gdje nađeš sve te tragače (pinova, poznatih penguina i dr)?

O: Pin Tragač radim sam, kada dođe novi pin, ja ga samo nadogradim i on pokaziva sliku i mjesto novog pina. Ne nalazim nigdje nego sam radim. A tragači poznatih penguina rade samo na potvrđenu činjenicu da je neki poznati penguin online.

Anonimna osoba
P: Dali je moguće dobiti Coin Code u Hrvatskoj?

O: Kao što sam napisao u pitanju poviše, igračku nije moguće nabaviti u Hrvatskoj. A ukoliko vam netko živi u SAD-u ili Kanadi, može veoma jeftino kupiti tu igračku i vama poslati kod.

1mali
P: Svi već znamo da je tvoj blog najpopularniji Hrvatski club penguin blog Zasad, kako si uspio dići populaciji svojeg bloga iako tvoj blog nije prvi blog u hr te su mnogi blogovi puno stariji?

O: Napravio sam blog, i na njeg stavio mnogo korisnog sadržaja. Svakodnevno pišem novosti, upute, naputke, vodiče i to se posjetiteljima sviđa kod ovoga bloga i zato me svakodnevno posjećuju. Iskreno se ovim putem želim zahvaliti svim posjetiocima na ukazanom povjerenju, nadam se da ćete uvijek dolaziti.

Toliko za ovaj put. Slijedeću put, uskoro, kada organiziram opet pitanja i odgovore, svoje ćete upite moći ostaviti u komenatrima, kako bi bili javni.

Bubalo1

<< Arhiva >>