nedjelja, 24.05.2009.

Bubalo1 pitanja i odgovori

Q: Zašto je dopušteno komentirati samo registriranim korisnicima?

Bubalo1: Dopušteno je komentirati registriranim korisnicima jer Anonimni korisnici "neki" ostavljaju uvrijedljive sadržaje. Naravno znam da nisu svi, nego "posebne osobe" s kojima vjerovatno nije nešo u redu. Ispričavam se drugima.

Q: Zašto me uvijek makneš s prijateljske liste?

Bubalo1: U dosadašnjim slučajevima bilo je problema, o kojima ja sada nebi raspravljao i otvarao te teme. No ispričavam se svima koje sam maknuo, i garantiram da se neće ponoviti. Ukoliko me vidite na Cp-u, oglasite se s riječju "Bok", i dodat ću vas na prijateljsku listu.

Q: Koristiš li trainer?

Bubalo1: Ne koristim nikakve programe za varanje u igri. Osiguran sam od zabrane. Napominjem da je među 4 jednostavna Club Penguin pravila jedno da se ne koriste programi za varanja. Svaki novčić sam isključivo sam zaradio, kao i pozadine.

Q: Jesi li član?

Bubalo1: Kao što se mogli vidjeti na slikama na blogu, po odjeći penguina, mogli ste zaključiti da nisam član. Razlozi nisu važni. Ali na blogu ćete moći vidjeti i varanja za membere, slike member soba i dr. Razlog je to što je moderator bloga Ciha (član), pa nam on daje uvid u posebne događaje za članove.

Toliko za sada. Ukoliko imate vlastito pitanje, pošaljite nam ga na world.clubpenguin@gmail.com

Administrator zadržava pravo kraćenja, redigiranja ili na bilo koji drugi način uređivanja teksta.

Bubalo1

<< Arhiva >>