< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by tinči

Opis bloga

blog o meni i mom životu....wave

Koliko me poznajete:)


Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter


Sta slusate?
metal
rock
narodnjaci
rap
klasika
nista od toga
pollcode.com free polls

My friends:)

Blog.hr
Blog servis

Betasretan

Anchy&mimy&tonkazujo

Dinocool

Ana i Marija C.wave


Nexačsretanthumbup

Žagaricathumbupzujo

Nikycoolyes

Sarapjevahrvatska

Tena




Love
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Alone
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tužni peso
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Još jedan stepenik:)

Jos jedan stepenik samo
Najtezi korak do sad uz stare stepenice
Jer znam da ceka me tamo
Tvoj grjesni osmijeh i tvoje lazne trepavice
Pa se za usnu ugrizi I bit ce dosta da znam da sam ti znacio
Nasa je ljubav u krizi
Na njemu lancic je tvoj

I sve sam svatio sam kome
Nocas zvona zvone
I skim spavas ti u sretskoj osam kroz tri

Svatio sam kome
Nocas zvona zvone
I skim spavas ti u sretskoj osam kroz tri

Jos jedan stepenik samo, noga bi krenula znam al srce nazad hoce
Jer zna sta ceka ga tamo
Minut do dna i jos dva minuta do samoce
Pa pusti njegovu ruku dok sa mnom pricas da znam da sam ti znacio
Za tvoju napustam luku jer ja sam slucajno tu

I sve sam svatio sam kome
Nocas zvona zvone
I skim spavas ti u sretskoj osam kroz tri

Svatio sam kome
Nocas zvona zvone
I skim spavas ti u sretskoj osam kroz tri

Jos jedan stepenik samo
Najtezi korak do sad uz stare stepenice

 

utorak, 03.06.2008.

....na rockasu bilo ludo...

evo da napisem novi post jer vec nisam dugo...u subotu su beta i tomi zajedno slavili rockas u brod moravicama u sumi...bilo je ludo...thumbupthumbuppartysmokinplesalo se,pjevalo,ludilo,plakalo..crycryhehe...ma sve u svemu bilo je super...u detalje nećemo jer bi bilo svega i svačega...zujoto samo mi znamo koji smo bili na rockasu...ovaj vikend je od žagarice ročkas...nakon toga od tee i poslije fešta za kraj školske...sve same fešte do kraja škole...zujozujoal meni još bolje...ovaj tjedan je ludnica u školi..stavili su nam 4 ispita i još nas pitaju...a to je bilo i za očekivat...burninmadburninmadeto toliko od mene...pozz tonki,ani,tei,žagarici,vegi,tini,kati,niky,beti i ak sam još nekog zaboravila nek se ne ljuti...sretan



| komentari (25) | print | # |


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O MeNi

Ime:Mirna
Grad:Delnice
Škola:Opća gimnazija
Rođena:15.5.1992
Naj frendica:Tonka
Društvo:Tea,Ana,Tina,Nexy,Vegi,Kata...
Sport:skijaško trčanje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ThIS iS mE

C h A t :)










Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maleni doberman

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Peso i mobitel



Volim.....

-pse
-dečke
-frendice
-izlaske
-pizzu
-colu

Ne volim...
-umišljene i bahate ljude
-brokulu
-učenje
-pivu
-matematiku
-murju



ToNkIć-BeSt FrEnDiCa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




HaNcHy :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us