*******

28.04.2006.

What about Pete?

Aurora je preživjela, malo smo se svađale, mirile i na kraju je sve je bilo ok.
Uglavnom, saznala sam nešto o MIchaelu. Lisa i Mary se pomalo druze sa Aimee, kaja hoda s Dinom, a Dino je najbolji frend od Michaela. I tako jedan dan, ja sjedim na igralištu i čitala sam Nesanicu od Stephena Kinga (zapravo sam buljila u Michaela dik je igreao nogomet) kad su do mene došle Lisa i Maya, jer Mary nije htjela doći zbog Lindsay! Glupo, ali ok.
Maya:"Novost, novost, novost." zacvrkutala je
Lisa:"Nikad, ali nikad neces pogodit sta je bilo? zapravo mozda to ni nije bas dobro!"
Ja:"Ma o čemu vi?
Lisa:"Michael!"
Ja:"Šta s njim?"
Maya:"Neki dan te Dino spomenuo i onda je Michael rekao Šta se ona zanima za mene? i Dino mu je rekao da nezna"
Lisa:"Ali to je sve šta znamo jer nam je to Aimee rekla samo usput! Ali super šta ne?"
Ja:"Da divno!"
Pogledala sam Michaela ali on me nije ni primjetio, ali mi je zato Pete mahnuo.
Maya:"A Pete?"
Ja:"Ma šta? Aaaaa..ma ti si pukla.On mi je best frend. Mislim čujemo se svaki dan i sve!!"
Lisa:"Pa baš zato.."
Ubrzo sam otišla ali tu misao nisam izbacila iz glave!
Ali kako? Ne razumijem! Ma vjerovatno nije ništa... Pa mi smo samo frendovi

-- 21:25 --

Komentari (20) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

sadržaj © ******* || design © nel`chee