*******

15.04.2006.

PRVI PROKLETI DAN ŠKOLE!!!!

Dakle kao šta sam već rekla..znala sam da će mi se nešto destiti odmah prvi dan škole! Nisam se ni trudila da se posebno dobro obučem...čak sam imala i moju najdražu kariranu košulju. I čim sam zakoračila u školu svi su se okretali prema meni i smijali su mi se. Otišla sam u wc a na čelu mi je bio OGROMNI PRIŠT!!!!! O moj bože! Uzela sam škarice i napravila sam si šiške (inventivno, šta ne?). Ok bile su relativno ravne. Naravno bilo mi je žao kose ali narasti će!
Otišla sam u razred. prvi sat sam imala Engleski. Prvo me gurnula nekakva ogromna cura od 2 metra, pa sam sjela u klupu malo dalje od nje kad mi je dopalila nekakva Barbie sva u rozom.
"Miči se!Toi je moje mjesto" rekla mi je. Nisam željela probleme pa sam se maknula. otišla sam do početka razreda, a tamo je bila ona jako visoka cura i opet me gurnula. Pala sam na pod van razreda! Digla sam se, a ispred mene je ulazila profesorica. Uletila sam za njom, a ona je rekla "Kasniš. Ti si sigurno ona nova. Odi tamo u zadnju klupu i pokušaj pratiti nastavu." Skužila sam da zeli bit ljubazana ali je bila strašno arogantna.
Kanije na ručku vidjela sam da u kantini vsatko sjedi s nekim. Na kraju sam sjela na stepenica i jela sam koliko sam mogla. Do mene je došla jedna plava cura obučnea u nekom rokerskom stilu.
Aurora:"Bok ja sam Aurora. Vidjela sma šta ti se dogodilo na Engleskom. Zašto si sama ovdje?"
Ja:"Ja sam Clemency, drago mi je. Neznam tu još nikoga pa nisam se htjela nikome nametati u kantini. Zašto ti nisi tamo?"
Aurora:"Jer mrzim ovu školu i ljude u njoj. uz to vegetarijanka sam a jedino šta se nudi je sparušena salata pa... "
nasmijale smo se."Hočes ici samnom sada na Francuski? Učis francuski sta ne?" pitala me.
Otišla sam s njom. Baš mi je bilo drago šta sam ju upoznala jer očito za prezivljavanje u John Marshall srednjoj skoli ti je trebala jaka podrška.
na francuskom sam sjela u 3 klupu. Ispred mene je biop neki dečko. nisma se presviše obvazirala na njega nego sam više ignorirala Tomasa (onaj matematičar) koji je mahnito buljio u mene. ali tada se on okrenuo.
On:"Ti si ona nova? ja sam Michael Chatwin. Ti?"
Ja:''Aaa, ja ovaj..'' nisam se ni vlastitig imena mogla sjetiti "ja sam clemency. Drago mi je."
Michael:"Drago mi je. Dobroošla u školu."
Ja:"hvala."
Ajme rastopila sam se!!!!kako je zgodan. Sad imam razlog da idem u školu svaki dan!!!
Aurora me kasnije upoznala s njenim best frendom peteom Turnerom. Onako ,mnalo je čudan ali zabavan. Otpartili su me do busa i vec se dogovorili samnom da se ponovo nađemo. TOOOO!!!! Vec imam frendove!
u busu sam sjela do jedne simpa cura. Izgleda da živi odmah blizu mene. Zove se Maya! Odmah mi je počela pričati da se pazim Tomasa jer je davež! čini se simpa. Čini se da ide samnom na matematiku i povijest. čak me i pozvala kod nje popodne. Kad je pored busa prošao auto s 3 cure primjetila sam onu barbiku. odmah sam ju pitala tko su one.
Maya:"Oh..to su ti najpopularnije cure u školi. Ona koja vozi ti je Lindsay Bell. Svi znaju sve o njoj. a užasna je kuja. Ona pored nje ti je Jessica Smithers. Ona ti je totalna kopija od Lindsay! Sve radi kao ona. Ponaša se kao ona. Sve! Ona na stražnjem sjedalu je Mary Matthews. Ona je zapravo jako dobra,ali Lindsay joj je jednom pomogla pa joj je jako lojalna. Ali inaće je super. nekad smo se čak i družile."
Ja:"A da? sta se desilo?"
Maya:"Pocela se družit s Lindsay!"
Tu je bila njena stanica pa je morala izaći. Simpa je.
Uglavnom. jedva čekam sutra!!!!

-- 12:07 --

Komentari (16) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

sadržaj © ******* || design © nel`chee