travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


D KOMENTARI: moreš ak' očeš / ne moraš ak' nečeš

Pussycat Dolls - I don't need a man


Free Music

Free Music



Free Music



Opis bloga

..:.Mausa mu.:..
..:.se kaj mi padne na pamet.:..
..:.ono nej.:..
..:.mislim stvarno.:..

image hosting file

image hosting file



Image Hosted by ImageShack.us
..:.C.l.e.a.:..

layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LINKOVI PAMETNIH OSOBA!!!

..:.l.l.e.n.a.:..
..:.M.a.s.h.a.d.:..
..:.t.o.n.č.e.k.:..
..:.A.m.y.:..
..:.a.n.d.y.:..
..:.s.e.n.n.y.:..
..:.š.v.e.n.d.a.:..
..:.s.j.e.n.a.:..
..:.s.e.d.e.m.m.m.:..
..:.1.0.3.8.:..
..:.p.e.r.o.:..
..:.b.i.a.t.c.h.:..
..:.m.e.e.d.w.o.:..
..:.k.i.k.a.:..
..:.e.l.l.a.:..
..:.m.i.h.i.:..
..:.l.e.a.:..
..:.j.a.n.:..
..:.b.a.l.l.t.a.z.a.r..:..




Counters
Counters

layout for myspace

layout for myspace




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



image hosting file

image hosting file



..:.Hmmm nekaj o menI.:..

..:.Ma to vas tak I tak preveč ne zanIma.:..
..:.samo bum rekla da mi je nadImak.:..
..:.C.l.e.a.:..
..:.Moj icq (347122156).:..
..:.Moj msn (clea-5@hotmail.com).:..


..:.NajboljI prIjateljI Iz razreda.:..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..:.Moja llena.:..
..:.Najbolja prIjateljIca Iz razreda.:..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..:.Da, a ovo je Mashad..:.
..:.NajboljI prIjatelj od mene I llene.:..
..:.Naravno s pIvom u rucI obavezno.:..


..:.Najbolja prIjateljIca.:..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..:.Ja I NIna.:..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..:.To su moje najbolje prIjateljIce Iz VrtIšInca.:..
..:.NIna I Amy.:..

________________________

ON

Treba mi vremena
treba mi snage
da prebolim ove dane.
Pune muke, pune patnje,
što mi ih ON dade...

Nije lijepo, nije lako,
al' živjeti treba i tako.
Boli me srce,
boli me duša,
i nema nikog da me sluša!!!

Svitanje svakog jutra,
pruža mi nadu za novo sutra,
Njegovo ime kroz dan me prati
samo da kroz život još više patim...

Umjesto da ga prebolim lako,
ja ga još volim jako!!!
Pred očima mojim
svakoga dana njegova slika stoji!!!

Srce mi lupa sve jače i jače,
kad u blizini mojoj on se kreče.
Ništa nije tako strašno
kao kad njegove usne se nasmiješe slatko!!!

Zbog ponosa nebi svog,
al' priznati moram da ga volim još!!!
Boli me sve, a srce najviše
kad pomislim da druga pisma mu piše!!!

Srca nemam da mu to kažem,
al' niti da sve to mu napišem!!!
Drugu sad voli više nego je mene,
i suza mi polako niz lice krene!!!



..:.Ovo sam pisala pod satom matematike.:..
..:.Kad sam njega vidjela sa drugom.:..
..:.Stihove sam baš pisala o NJEMU.:..
..:.Juriju.:..
..:.Ali moram priznati da me više srce ne vuče k njemu.:..
..:.Mislila sam da ga nikad neću preboljeti.:..
..:.No preboljela ga jesam, al' pamtit ću ga do kraja života.:..

________________________

Customize your blog

Customize your blog



________________________

TEBI ......


Cijeli dan mislim na tebe
veceri provodim u pisanju poezije
iako nisi tu osjecam te
jos uvijek mi inspiraciju dajes
evo i sada dok ovo pisem
tebe u mislima imam.

Cijele noci o tebi snivam
vec i rosno jutro zna za tebe
iako nisi tu osjecam te
jos uvijek ljubavi ima
evo cak i sad
tebe nosim ja
u srcu i mislima!

________________________

Myspace layouts

S. Valentine images


________________________

SAMA


…samo jedan dodir

dovoljan je za sreću

samo jedne usne

nikad više ljubiti neću

navikla sam ja na to

na tu prokletu samoću

preboljet ću ja to

ma, sigurna sam da hoću

sama sebe lažem

krvlju pišem tvoje ime

i ne znam što da ti kažem

osim: «Ne zaboravi me!»…

________________________

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

________________________

Šteta kai je hourma


Nosiš plowu minicu
onu meni najlepšu
ali znom, to neje zbog mene...

I f oči glediš me
da mi herc spotereš
i da hmerjem od ljubomore...

Tajno iza kolena
kap parfuma dewleš ti
ali znom, to neje za mene...

Nawečer ides što zno de
samoga sebe srom me je
kda znom
da sam ti kriv za se...

Al' jo nesam kak i drugi
ja nawek popustijm prvi...

Ref.
Steta kai, kai je hourma
weliju si, a jo sam tiho
šteta kai, kai je hourma
ne znoju, a ja slutim...

Nawečer ideš što zno de
samoga sebe srom me je
kda znom
da sam ti kriv za se...

I f oči glediš me
da mi herc spotereš
i da hmerjem od ljubomore...

Al' jo nesam kak i drugi
ja nawek popustijm prvi...

Ref. 3x


..:.Da tu pjesmu su malo preuredIlI D llena I D Mashad.:..
..:.InspIracIja sam Im bIla ja.:..
..:.MIslIm ne doslovno ja, nego one rIječI kak ja govorIm.:..
..:.KolIko znam pIjesma je rođena na tjelesnom.:..
..:.MISLIM STVARNO.:..

________________________

blog layouts

S. Valentine images


________________________

CAPUCCINO - PROŠAO SAM SVUD

IMALI SMO JEDNOSTAVNO
SVE STO SRCU TREBALO JE
ALI ONA NIJE MOGLA SVATIT ŠTO MI TREBA

ZATO SAM JOJ REKAO
DA TEŠKO SAM JE STEKAO I DA JE NEBI MJENJAO

BISE RADO BUDIO SAM
NIKAD NISAM PRIJE 8
DOŠLO NEKO TEŠKO VRJEME
GLAVA NOSI OPOTREBE

SVE PROBAO SAM SVUD
TRAŽIO SAM
NIGDJE NISAM PRONAŠAO DRUGU

SVE PROŠAO SAM SVUD
PITAO SAM
KAKO DA ZABORAVIM NA TUGU

BISE RANO BUDIO SAM
NIKAD NISAM PRIJE 8
DOŠLO NEKO TEŠKO VRJEME
GLAVA NOSI OPOTREBE

________________________

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
________________________


Offspring - pretty fly (songs)

give it to me baby
uh hu uh hu
give it to me baby
uh hu uh hu
give it to me baby
ih hu uh hu
and the girls say i'm pretty fly for a white guy
um, dois, trAas, quatro, cinco, cinco, seis
you know it's kind of hard
just to get along today
our subject isn't cool
but he fakes it anyway
he may not have a clue
and he may not have style
but everything he lacks
well he makes up in denial
so don't debate, a player straight
you know he really doesn't get it anyway
he's gonna play the field, and keep it real
for you no way, for you no way
so if you don't rate, just overcompensate
at least you'll know you can always go on ricki lake
the world needs wannabe's
hey, hey do that brand new thing
give it to me baby
uh hu uh hu
give it to me baby
uh hu uh hu
give it to me baby
uh hu uh hu
and all the girlies say im pretty fly for a white guy
he needs some cool tunes
not just any will suffice
but they didn't have ice cube
so he bought vanilla ice
now cruising in his pinto, he sees homies as he pass
but if he looks twice
they're gonna kick his lily ass
so don't debate, a player straight
you know he really doesn't get it anyway
he's gonna play the field, and keep it real
for you no way, for you no way
so if you don't rate, just overcompensate
at least you'll know you can always go on ricki lake
the world needs wannabe's
the world loves wannabe's
let's get some more wannabe's
hey, hey do that brand new thing
now he's getting a tattoo
he's gettin' ink done
he asked for a '13', but they drew a '31'
friends say he's trying too hard
and he's not quite hip
but in his own mind
he's he's the dopest trip
give it to me baby
uh hu, uh hu
give it to me baby
uh hu, uh hu
uno, dos, tres, quatro, cinco, cinco, seis
so don't debate, a player straight
you know he really doesn't get it anyway
he's gonna play the field, and keep it real
for you no way, for you no way
so if you don't rate, just overcompensate
at least you'll know you can always go on ricki lake
the world needs wannabe's
the world loves wannabe's
let's get some more wannabe's
hey, hey do that brand new thing

________________________

MySpace

S. Valentine images



________________________

Magazin - Svileni

Kisa pada neka pada
ja bih s tobom bila tada
imam ruke da te stisnem
imam usne pa da vrisnem joj
kiki riki miki moj
pa mi kupi ogrlice
i za ruke narukvice
od safira nausnice
jedan mali prsten zlatni
mi pokloni

Sunce grije neka grije
neka skine ko to smije
haljinice bijele kratke
nek se vide noge slatke joj
kiki riki miki moj
pa mi kupi ogrlice
i za ruke narukvice
od safira nausnice
jedan mali prsten zlatni
mi pokloni

Svileni tvoj je dodir mileni
kao kakao zasladime lagano
svileni tvoj je dodir mileni
kao kakao zasladime lagano

Kisa pada neka pada
ja bih s tobom bila tada
imam ruke da te stisnem
imam usne pa da vrisnem joj
kiki riki miki moj
pa mi kupi ogrlice
i za ruke narukvice
od safira nausnice
jedan mali prsten zlatni
mi pokloni

Svileni tvoj je dodir mileni
kao kakao zasladime lagano
svileni tvoj je dodir mileni
kao kakao zasladime lagano

Sunce grije neka grije
neka skine ko to smije
haljinice bijele kratke
nek se vide noge slatke joj
kiki riki miki moj
pa mi kupi ogrlice
i za ruke narukvice
od safira nausnice
jedan mali prsten zlatni
mi pokloni

Svileni tvoj je dodir mileni
kao kakao zasladime lagano
svileni tvoj je dodir mileni
kao kakao zasladime lagano

________________________

VOLIM TE -NA SVIM JEZICIMA

English - I love you
Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Bengali - Ami tomake bhalobashi
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Cherokee - Tsi ge yu i
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
Elvish - Amin mela lle
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime,
Frisian - Ik hâld fan dy
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha Au Ia`oe
Hebrew to male: Ohevet ot'cha
Hebrew to female: ani ohev otach
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Konkani - Tu magel moga cho
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Luxembourgeois - Ech hun dech gäer
Macedonian - Te Sakam
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnm
Maltese - Inhobbok
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Marathi - Me tula prem karto
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Navaho - Ayor anosh'ni
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Pandacan - Syota na kita!!
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo
Romanian - Te iubesc
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gradh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sioux - Techihhila
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag alskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Surinam - Mi lobi joe
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (to male)
Thai - Phom rak khun (to female)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese - Anh ye^u em (to female)
Vietnamese - Em ye^u anh (to male)
Welsh - 'Rwy'n dy garu di
Yiddish - Ikh hob dikh
Yoruba - Mo ni fe

________________________

blog layouts

S. Valentine images



________________________

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
________________________



Ti koji imaš najljepše oči.
Neka vjetar ti nosi sve moje riječi.
Neka mjesec te ljubi umjesto mene.
Ti sanjaj o toploj zvjezdanoj noći,
a ja ću sanjati tvoje oči.



Kada ti vidim u očima sjaj,
kada se nasmiješ oko sebe osjetim raj,
a kada ugledam lice kao što je tvoje
shvatim da anđeli ipak postoje!!



Zbog tebe mirišu ruže,
zbog tebe pjevaju ptice,
zbog tebe mi suze klize niz lice...
Sada znam što je ljubav,
zašto srce boli...
BOLI JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!!!!!!



Doći ću ti noćas u san,
na obraz ću ti staviti dlan,
nježno ću te milovat po licu,
neću pustit suzu izdajicu,
poljubit ću te u snene oči
i tiho nestati u noći.



Večeras misli na mene,
ovo nebo ima čudnu moć.
Možda se stvorim kraj tebe
i poljubim za laku noć.



Daleko si od očiju ali od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo, ni Bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno volim...



Želim da me jednom zagrliš,
moje usne da poljubiš,
moja osjećanja da probudiš,
želim da kraj mene dišeš,
a ne samo poruke da mi pišeš.



Pišem ovu slatku poruku,
u ovom slatkom trenutku.
U slatkom satu,
mojem slatkom zlatu.
Imam slatku tremu
jer se javljam najslađem stvorenju!!



Spavaj kao da ne postoji sutra,
kao da nema jutra,
spavaj i snivaj slatke snove
i sanjaj me noći ove! Laku noć



Ostavljam te zauvijek-to ti malo lažem.
Voljet ću te zauvijek-sad istinu kažem.
Budi sa mnom-nemoj da se šališ.
Priznat ću ti nešto-sad mi puno fališ.



LJUBAV JE KAO DELFIN STO SE OBASJAN MJESECINOM KUPA U BESKRANOJ TOPLINI TVOJIH OĆIJU, I ZATO NIKADA ,NIKADA IH NEMOJ SKLOPITI JER KAZU DA DELFINI UMIRU U TAMI.





Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto ljudima treba, ljubav je potok sto tece iz raja, a poljubac je putic sto dva srca spaja...



Volim tebe i tebe hocu, o tebi sanjam i danju i nocu, kao da si stigla iz neke price jer svi moji snovi na tebe lice.



Prestat cu da te volim, prestat cu da te gledam, prestat cu da ti se divim, kad prestanem da zivim.



Bok moje medeno! Znaj da te volim strasno, ti si moja cokolada zbog koje je nastala ova balada! I da ti nije palo na pamet ovo zbrisat jer ti necu vise pisat.



Ne zali za onim sto je proslo, ne cezni za onim sto ne moze biti, ne boj se onog sto treba doci, ako je tuzno-jednom ce proci.


Jedan savijet...CUVAJ SE... Jedna molba... NE MIJENJAJ SE... Jedna zelja... NE ZABORAVI ME... Jedna laz... NE VOLIM TE... Jedna istina... NEDOSTAJES MI...



Kad se noc spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac ti saljem svoj. Nek poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja. Tiho ti sapne: Mislim na tebe ja!



Ne bojim se zara koji tinja, ne bojim se rijeci koja boli, ali se bojim srca koje ne voli... VOLIM TE-zelim ti reci, zasto da patim zbog te dvije rijeci



Ljubiti moze biti lijepo, a moze i boljeti, ali jedno je sigurno-nekog moras voljeti.



Kad nas tisuce kilometara razdvoje i kad najmanje mislis na mene, moje oci gledaju u daljinu i traze samo tebe.



...svatko zivi zivot svoj, a ja cuvam svoju bol, ne bi mogla niti sada reci kako je to kad nisi s onim tko je sve sto zelis, volis, najvise...



"Mnogi ljudi ce ti prolaziti kroz zivot, ali samo pravi prijatelji ce te voljeti i ostaviti trag u srcu."



"Od svih rijeci sto rekao si mi u zivotu, o istini i slobodnom bicu, da pjevao si meni... prvi put ne bojim se ljubavi..."



Tezi visokome jer u dusi ti leze skrivene zvijezde. I sanjaj jer snovi prethode svakom cilju.



Znas moram ti priznati nesto. Necu te voljeti vijecno. Ma ne ljuti se, ni zivot nije vjecan! Voljet cu te samo onaj dio vjecnosti koliko traje ovaj zivot.



Kad sam bila mala, mama mi je rekla da andeli zive u raju. Sad znam da to nije istina. Jer, ako zive u raju zasto si ti tu.



Ako te plasim zovi 92, ako te palim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, ako me zelis samo me nazovi.



Da sam tihi povjetarac i da imam takvu moc, sletjela bih na tvoj prozor da ti pozelim naljepsu laku noc.



Dvije ljubavi kad se sloze, nitko nista tu ne moze, a mi smo dusa jedna i tijela dva!



"Onog dana kad prestanete gorijeti od ljubavi mnogi ce umrijeti od studeni!"



Ako izgubim ja tebe, izgubit ces i ti mene ali vise ces izgubiti ti, nego sto cu izgubiti ja, jer mene ce mnogi voljeti kao ti, ali tebe niko kao ja.



Sinoc sam dobila poruku od neba. Bogovi su se zalili da im je pobjegao najljepsi andeo. Ne brini se, nisam te odala!!!


četvrtak, 26.04.2007.

..:.IZJAVA DANA.:..

..:.Hmmm, malo smešno, mislim malo je prverzna.:..
..:.Ma nema veze se jeno bum vam rekla.:..
..:.Pa da, sjedimo vani pod odmorom jer nam profesora nema Lana, Newin i ja... Hmmm, pričamo o jednoj temi, koja nije baš bitna i Lana pita Newina dali je farbal jajčeka za Uskrs.:..
..:.Hmmm, sad se baš nebu tak skužilo jer neznate cijelo priču, ali bum vam rekal poantu.:..
..:.Hmmm, mi smo mislile na njegova jajčeka.:..
..:.A on nam izjavi da je jajčeka farbal skupa sa svojom mamom i da su ih u boju namakali.:..
..:.Pa da, sad vi to zamislite.:..
..:.Kak si je naš Newin umakal svoja jajčeka u boju tj. plavu, žutu, zelenu.:..
..:.Da, da, tak je nama u školi sa našim Newinom.:..
..:.Hehehehe.:..

- 17:40 - ..:.ak' si več tu nekaj i napiši.:.. (40) - ..:ak' očeš probaj.:.. - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.