Blogovi:
Darvil-oduzeli mu blog... :)
ex-kontrapunkt-voli dirati tuđe testise
žikk- ludi lik koji pišesuper "biografije" bendova
parapunx-super blog, sa super linkovima i postovima
okisinoteza-čk punx
filip-lik i pol,pise svoju bibliju,citajte i smijte se prije neg ga ukinu.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj prijatelj Saša Đikić, je slobodan. Vec dugo vremena nema djevojku a veoma mu je potrebna. Pa vi cure koje ste slobodne možete ga kontaktirati na:

Mobitel: 095 840 8695
icq:376-583-249
mail/messenger: foslin1@hotmail.com
feg spejsđikić majspejs

Nadam se da će jedna od vas usrečiiti ovog bistrog i jedinstvenog momka
I evo da vam pobudim zanimanje tu je par slika tog super zgodnog slobodnog dečka:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje sa dugom kosom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje se kao tuljan s loptom igra sa čipsom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje sa poznatim osobama hrvatske estrade

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje ponovno sa dugom kosom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje s mojim ocem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i za kraj njegovo prekrasno

.. Ha- You think it's funny? Turning rebellion into money

17.12.2005., subota

AK47 & Bakterije (kž)

I tak smo se ja i jac odlučili uputit na koncert u križevce.... još je trebal baro iti s nama la je odustal... Uglavnom ja sam došel po jaca oko 20 do 4 jer nam je u 4 i 7 kretal vlak.... i dojdemo mi tam kupimo karte i gucu... I dojdemo u čekonicu a tam frunc,baro i škvorc.. I mi krenemo na vlak.... I stajali smo u svakom fakin selu... I stanemo na posljetku u koprivnici... i izađemo van i već nas čeka vlak za križevce al on tek polazi za pol vure... lepo smo se smestili u vlak... I kad smo lepo došli do križevca u taksi i do grada... Prvo smo trebali iti do moje setrične al smo se zgubili malo... posle smo našli nju... dogovoril sam se s njom... I onda smo krenuli prema mjestu održavanja koncerta... odma sam upoznal pun kruac ljudi... nadam se da sam ih sve po pa,til... Zagrijavanje prije koncerta je bilo ok... sam kaj sam ja ima l u dva navrata želučane tegobe :))).. Prostor im je super... super su ga uredili...JEdino kaj je pozornica onak na čudno0m mestu onak u kutu... Ljudi su počeli ulaziti nutra.. POčela neka pnak/hc slušaona... bil je tu svrga al uglavnom klasici... I onda se na stejđ na moje veeeliko iznenađenje penju ak47... ja sam mislil da budu bakterije prve svirale.. Al dobro. Jebeni su bili, prvu su svirali ja mislim da je bila "dali se osječaš sretno" super stvar... Samo kaj je gitara bila preglasna a vokal pretihi... Ondaj e bila kontra busha... meni skoro najbolja stvar s novog albuma... i još su par novih stvari svirali. I onda je bila crno crvene brigade. Ljudi su fakat skakali na to (makar ih je u pogu bilo 10).. Onda još neka stara stvar,pa Radimo Složno (meni jedna od najdražih),pa revolucija, pa teroristi... Na tu stvar se par ljudi popelo na stejđ i pjevalo sa fistrom. Nakon još nekoliko pjesmi odlaze sa stejđa, ali smo ih nagovorili na bis... Križevčanci su ih molili da svraju svi na barikade al su rekli da neke te stare stvari ne sivraju.. onda sm ih ja molil da sviraju Karlo Đulijanija... Al ni to ne sviraju po koncetima... Ne znam točno koju su onda na kraju odsvirali i zadnja je bila po drugi pu Internacionala... Jebena stvar.. Kupil sam si njih ovu majcu i 3 prišivka... bil sam relativno pian i nisam ni ksužil da sam kupil 2 ista i da sam još 2 dobil... ne znam kak... nisam ih ukral fakat.. nebi kral s distribucije... al posle kad sam vadil iz torbe sam videl 2 prišivka koja nisam kupil.. jedan je bilka Anarkist baj girls a drugi je bil od ak47.... I kak su ak-ovci završili svirati pol ljudi je otišlo van... Popizdil sam, tj. nisam mislil sam da se budu vrnuli kad Bakterije počnu svirati... Al ništ ovi počnu sivrati a 2 čoveka ispred stejđa i još nekaj ljudi sa strane.... A jebiga... kad su oni svirali isto je vvokal bil pretihi makar mi je šarić super pjeval... na kraju su svirali anti fa huligans od fastidosa koja je kao uz farmersko srce himna križevca.. i onda je došlo par ljudi skakat i to je to bilo... Šteta mislim da su bakterije daleko bolje od benda koji zaslužuje da ga 3 ljudi gleda... MA id asu loši ipak su prešli neki put da odju svirati... mah dobro.... Ja sam se začas pobral doma (jer sam bil umoran i sestrična je htela da doma idemo) i ostavil jadnog jaca da čeka vlak koji ide tek u 5... a konc je završil oko 12...

- 16:25 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Moj ICQ:343479533


Četvrti Anarhistički sajam knjiga (ASK) se događa u Zagrebu, od 11. do
13. 04. 2008., pa se i ove godine prikupljaju sredstva za organizaciju
sajma. U tome pomaže i Močvara benefit koncertom.

Sviruckaju slijedeći bendovi:

ANTENAT (Zagreb)
Sub reggae.

VASELINE CHILDREN (Zagreb)
R'n'r hardcore punk.

MIKROFONIJA (Zagreb)
Legende zg melodičnog punka.

HIJOS DEL PUEBLO (Pula)
Politički hc crust.

Upad:20 vjeverica




Free Web Counter

Free Hit Counter
Liriks
Angelic Upstarts

"The Murder Of Liddle Towers"

Who killed Liddle?
Did you kill Liddle?
Who killed Liddle?
Police killed Liddle Towers

Who killed Liddle?
Did you kill Liddle?
Who killed Liddle?
Did you kill Liddle Towers?
Who killed Liddle?
Did you kill Liddle?
Who killed Liddle?
Police killed Liddle Towers

Why did he die, or did they lie?
I think he's dead, so a doctor said
He was beaten black, He was beaten blue
But don't be alarmed, it was the right thing to do
The police have the power, Police have the right
To kill a man to take away his life
Drunk and disorderly was his crime
I think at worst he should be doing time
But he's dead
He was drunk and disorderly and now he's dead

Questions are unanswered
Policeman scared to talk
Perhaps they are hiding something
Will my message get across
Please tell me why, why did he die
Please tell me now, and tell me how

Police have the answers
But they haven't got the right, to kill a man
To take away his life
Perhaps I'm not to clever, perhaps I'm not to bright
But I think your verdict was just a lie, a lie, a lie, lie

Murder, murder, murder, murder...
MURDER

Who killed Liddle?
Did you kill Liddle?
Who killed Liddle?
Police killed Liddle Towers
Who killed Liddle?
Did you kill Liddle?
Who killed Liddle?
Police killed Liddle Towers


-Business

"Suburban Rebels"

They're the sons and daughters of well off bankers
Tom Robinsons' army of trendy wankers
Flared blue jeans and anoracks
With yellow streaks all down their backs
Who act so tough when their on tv
But trendy wankers don't scare me

[Chorus:]
Oi!, Oi! Oi! Chosen few
This is what we think of you
Surburban rebels playing at reds
You would be urban terrorists
You don't scare us with your badges and banners
You know fuck all about heavy manners

You're the middle class kiddies from public schools
Who write the slogans on the toilet walls
Like Tony Benn's clones in plastic masks
You wave a hammer and sickle, never Union Jacks
Got lots of mouth when your in a crowd
But when your alone you don't speak loud


Mikrofonija - (Svoga tijela gospodar, 2002) - Krivi ljudi

Pogledaj malo bolje,
još uvijek mnogi ne žele.
Tapkaju u mraku,
oko sebe ne vide
ratove i bijedu,
prirodu u mukama.
Krivi ljudi drže
svijet u svojim rukama!
Oduvijek nas dijele
na rase i nacije.
Mi smo samo žrtve
lažne demokracije.
Nasiljem i mržnjom
uvijek sve se riješava.
Krivi ljudi drže
svijet u svojim rukama!

-partisans

"Blind Ambition"

Blind Ambition I woke up in the morning I was looking for a sign
I thought I was doing well and everything was fine
But as the hours past and it did not last
The people laughed as they walked past
They looked at me strange as they walked out of range
I heard their idle threats try to put me to the test
I was up all day and I was up all night
Wondering when things would turn out right
My heart it bleeds for those who cannot see the right from wrong
They can't find a way out though they say they are strong
Contented and confined to a life of misery
Like a blind mans ambition to swim the raging sea
I did my best to beat the rest, to be a man and work it out
But people said I was going mad
That I'd lost all sanity that I ever had
Was it the drugs or was it the pressure
could have been life on the never never
Plastic people were all around
Happy with their dreams and the safe pop sound
Don't put me down cos I'm different to you
Don't slag me off and I won't slag you
Beat me up if it pleases you
You are Mr Nobody I can see through you
You've got your car and you've got your house
You're kids are very happy in the happy happy house
A holiday in Spain you need a break
Dancing in the Discos until the day break
Hit your kids if they step out of line
send them to school make sure they do fine..