neseri kvake!! pa se sad ti uplaši pa nemoj uć!!

jooj... imam novu ekipu ali i staru (valjda)

SNOWY SAVJET TAAAAAK SE NEPIŠE POST MISLIM NEZNAM NI JA NEŠ BOLJE AL OPET AL AJDE DOBRO JE ZA POCETEK BAREM SI NAUCILA DI DA PIŠEŠ POSTnut!!
Ljudi ekiiipa se raspada valjda a kaj ces ak oće nek rade kaj oce!!!Zivo mi se ... radite kaj ocete i puustite me na
miru falit cete miicry al ak ste takvi klipani i idete se skrivat makar nemate zašto onda ono..To fakat nije uredu!!

NOVA EKIPA!!

ak bekaci nejdu snama na maturalac ja sam sekipom koja je jucer bila samnom vani ali ak idu bekaci ja sam s obadvije...bilo kako bilo ja sam i onak pijana na maturalcu pa sad skim neznamparty hehe sam se šalim!!
I tako su marin,ja,tomica,patrik,dorotea i dora bili samnom vani i fakat nam je bilo superyes i idem snjima u avenue!! Gle ljudii volim vas sve i jedne i druge ali ja nebum birala ja sam s obadvije ekipe!!daj malo razmislite kak je
meni,ali najgore mi je kaj mi je best frendica maja u sasvim desetoj ekipi mislim priznajem moj razred ima puno ekipa tj. grupica znam djetinjasto al kaj ceš!! Ljudi samo vas molim da nemoram birat ni izmedu best frendica ni
izmedu ekipa ni na maturalcu ni nigdje TOCKA fakat tocka.

Meni je u školi super!! Imam 3 best frendice, hrpu prijatelja ni u jednom razredu mi nije bili tako pa eto meni je u 7 superwink!!


Ja bi sad treebala ucit povijest ali ne ja sam na svom lijepom blogunaughty.Imala sam debatu dodi ce naaam
sloovenci jeeeeeeeeeeeej jedva cekam e sad treba sam nagovorit starce da jedan može spavat kod mene!!hehe!
Poželi te mi srecu!!Bez obzira na probleme ja sam sretna,fakat je sedmi razred poceo super i zadovoljna sam!!
Al opet nebi ja bila ja da nebudem u bedu zbog nekog problema ali opet moram priznat da je to sve puuno manje nego prije ja shvacam da sam bila glupa prije al ljudii žao mi je znam da sam i sad glupa ali ne, nisam se jooš uvjek promijenila i dalje se mucim ali barem imam kome rec i znam ko su mi prijatelji i znam kome smijem rec i da ce oni ostat uz mene!!Ljudu fakat ste supeer!! Hvala vam fakatwavekiss!!
Pa drage moje best frendice sad barem manje vjerujem da nemam prijatelja ali nadam se da ce moje iskrivljeno mišljenje polako se popravit jer eto sad sam barem svjesna toga mog cudnog mišljenja a i prepoznajem prijatelje!! fakat hvala kaj ste uz mene u kvragu evo
i prve suze to je sve samo zato što mi puno znacite!!

11.10.2008. u 11:05 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

mi smo samo dvije idiotkinje koje žele izrazit mišljenje o idiotima na svijetu!!

kissNEŠTO O SNOWY!!
BY CLARA

Snowy je jedno cudnovato dijete,bavi se novinarskom, debatom i sinkroniziranim klizanjem i otud joj je nadimak. Obožavam ju,a ona obožava crtanje,ukrašavanje... i sve to kaj spada u to, njen stan je pun ukrasa koje je ona napravilarolleyes.Ima šiške koje joj super stoji ful je zabavna i smiješna, snjom sam provela fantasticno vrijeme na kampu di smo upoznale Ćufte;cure obožavam vaskiss!!Ni manje ni više nego smo se mi do kampa, necu rec mrzile, nego bas ne podnosilemad,joojblabla!!. E da da nebi zaboravila na njenu best frendicu Doru!!.Ima
preslatkog zeca koja se zove Pahuljica.



NEŠTO O CLARI!!
Ovo vam je moja najnaj mast u devinoj grbirolleyes, al ju obozavam, bavi se novinarskom,sinticem,engleskim,debatom,maketarstvom,likovnom grupom,sad jke u mutavom vijecu ucenika,vjerojatno sam nes zaboravila al ko ce se sve tog sjetit i ona vam je nadarena. znate. bile smo najnajgoreneprijateljice a gle nas sadaaa, ma neopisivorolleyes!!!Obožava cokoladunjami!! Ima zeca Mazu i takoder šiškewink i kad se još neceg sjeti budem napisala.Da ne zaboravim dobila je nadimak po prezimenukiss,

By Snowy!


I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathin' breathin'
The morning light
Opens my eyes
It’s nearly time
For leaven' leaving

I know that is seems like it's easy for me
All I wish you could feel what's goin' on inside

It's the hardest thing that I ever have to do
To walk away from you when I wanna hold you
It's the hardest thing in every single day
To have to turn away I want you to know that
This is the hardest thing

Another day is years away
I close my eyes to see your face
The more I wait the longer it takes
It fells like time is standing still
Wherever you go whatever you do
I want you to know that you're on my mind

It's the hardest thing that I ever have to do
To walk away from you when I wanna hold you
It's the hardest thing in every single day
To have to turn away I want you to know that
This is the hardest thing

Just let go of your hand
it's the hardest thing
To make you understand
that to love you fell you
Till the time I see you again
It's the hardest thing

Oooooouuuuuuuuu

It's the hardest thing that I ever have to do
To walk away from you when I wanna hold you
It's the hardest thing in every single day
To have to turn away I want you to know that
This is the hardest thing

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathin’ breathin’



OVO JE PJESMA VELIKOG ZNACENJA ZA MOJE CURE IZ BRODARICE TAKO ZVANE ĆUFTE HEHE!!





SAD MALO SLIKICA!!





na toj su slici: hip hop girl,snowy and clara





maych and clara = best4ever





ovo mi je jedna od najdražih i najljepših slika

...

╔╗
║║╔═╦╦╦═╗☆ Put this on
║╚╣║║║║╩╣ your page, if
╚═╩═╩═╩═╝☆ you love someone!
╔═╦══╦═╗ Put this on your
║╩╣║║║║║ netlog if you support
╚═╩╩╩╩═╝ Emos ♥.♥.♥.
▓▓▓►►☻...♫.♥.♫.♥.♫...☻◄◄▓▓▓ i' love music