ZNAM KAJ SI RADIO DANAS :-)

četvrtak, 04.11.2004.

Bush? Buuuuuuuum :-(

Da, da, danas smo svi mi ekipno na ovom jadnom planetu doživili polu-apokalipsu, a to su nam priredili slaboumni Ameri koji su i sebe i nas uvalili u govna time kaj su izabrali onog idiota za predsjednika...opet...Znači rat u Iraku se nastavlja, opet će slati naše dečke dole, a i one jadne vozače vjerojatno...ma katastrofa. A pošto Ameri u biti upravljaju UN-om, još više će smanjit financijsku pomoć ovoj jadnoj zemljici i cijeloj regiji. Ne velim ja da bi nam ruže cvale da je Kerry dobio, al bi to vjerojatno bilo zdravije za svijet kao takav. Jebeš budale, kaj je - tu je.
Nisam započeo blog klasičnim naklapanjem o tome kaj sam radio jednsotavno zato kaj je danas bio fakat dosadan i nadasve glup dan. Jedina korisna stvar koju sam napravio je kaj sam mami kupio poklon fala bogu, al inače dan ej bio glup za popizdit. Ne možeš neki sport nabacit jer je vrijeme koma, e da, bilo je zanimljivo predavanje iz novih medija na faksu. Bio nam je gost glavni urednik monitor.hr -a i bilo je fakat ok, zanimljiva stvar to internet - novinarstvo. I kupio sam si kartu za Bambi Molesterse... :-)
Al sutra je dosta važan dan, tekma s Beverenom. To se mora dobit, bit će brijem dosta ljudi na stadionu pa nam nekih 2:0 ili 3:1 ne gine :-))
Sve u svemu, čitamo se sutra.

Pozdrav svima koji nemaju pametnijeg posla pa čitaju ovo :-)

- 01:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #