ZNAM KAJ SI RADIO DANAS :-)

srijeda, 03.11.2004.

malo posao, malo sport, malo 216 kn :-)

Nikak da se naspavam ovih dana. Jutros sam se pak ustao u kriminalnih 8.30 jer sam morao ići u HP (Hewlett-Packard) na razgovor za posao. Zgodan poslić; javljaš se na telefon, raznosiš poštu po officeu itd, a sve samo 3-4 sata dnevno za neku poštenu lovicu. Prošao sam več u 2. krug, a nekak imam feeling da bi ga mogao dobiti ;-)
Pa me zvao frend da idemo na tenis, zakaj ne, bilo je ugodno vrijeme, al sam napravio pizdariju :-( Fulao sam par zicera za redom i okinuo reketom u teren; jadničak to nije izdržao tak da sam sad bez reketa, jer je ovaj devastiran totalno...Glupan, to mi je već 2. reket koji sam razbio zbog živaca...moram malo poradit na tome :-) Zanimljivo, nikad nisam živčan, stvarno, al kad dođem na teren - druga osoba :-)
Al ajde, rket je star već 3 godine, fakat je u kurcu, al koliko god bio loš - nemam drugi do rođendana (22.3.) :-(
Uljepšao mi je dan kladiteljski segment današnjeg dana. Imao sam feeling da ću dobit nekaj danas, i ostvarilo se, pa sutra idem po 216 kn u kladionicu. Nije puno, al i sitno je bitno :-)

Dakle, lijepo je počeo tjedan, a koliko toga još ima pred nama do nedjelje...U četvrtak igramo sa Beverenom, beligijskim prvoligašem, koji je sve samo ne belgijski. U subotu su igrali ligašku utakmicu i u prvih 11 im je igrao 1 (jedan) Belgijac, dok je ostalih 10 iz Obale bjelokosti. Zanimljiva jedna ekipa...Uglavnom, samo pobjedu priznam, jer sve drugo znači vjerojatan oproštaj od proljeća u Europi...

A u petak je najdražoj mamici rođendan, kupit ću joj biografiju od Clintona (to joj je najdraži političar), ali u petak su Bambi Molesters u Tvornici!!! E, svatko tko voli dobru muziku, neka ode to poslušat. Jebeš 50 kn, to se isplati čuti ;-)

Pa prek vikenda neki tulumčić vjerojatno, a i tekma s Osijekom...baš je super ovaj tjedan.

E da, danas sam vidio rijetko simpatičan prizor. Idemo sa tenisa i prolazimo kraj nekog auta koji onak u staklenom gepeku ima onaj koferčić za mačke ili cucke...ono u čemu furaš pesa kad ideš nekam. Uglavnom, nisam prvo skužio kaj je unutra, ali kad sam došao bliže...10-ak malih, možda 2 mjeseca starih, dalmatinera, onak spavaju jedan prek drugog i jedan je jedva digao glavicu i onak me pogledao ''a kaj ti sad tu radiš? pusti nas da spavamo'' i samo se 'okrenuo na drugu stranu' i spavao dalje...ma cucki su najbolje životinje, ovo je bio predobar prizor...

Eto, toliko za danas and if I don't see you tomorrow: good morning, good evening and good night.

- 00:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #