ZNAM KAJ SI RADIO DANAS :-)

nedjelja, 31.10.2004.

kiša na tjelesnom, pljusak u maksimiru, bodovi za Dinamo :-)

Nisam jučer bio za niš, pa mi se nije dalo pisat, al eto budem sad nekaj natipkao.
Fino sam jučer popušio dizanje u 10 ujutro...Mislim, ispalo je ok na kraju, al nije tak izgledalo 'in the first place'. Jedva sam se nekak izvukao iz kreveta i dovezao do ekonomije (naime, tam imamo tjelesni), da bi saznao da tjelesnog - nema. Kaj to znači vjerojatno ne zna ni onaj portir kaj nam je to rekao, al iz njegovog mumljanja smo zaključili da dvorana nije spremna (???), da čistačice kao nisu stigle počistiti itd. I tako nas 15-ak luzera stojimo pred vratima i mozgamo kaj ćemo, pa smo se na kraju odlučili (da ne ispadne da smo se dizali bezveze) da bacimo nogomet preko ceste na onom igralištu neke srednje škole. Baš nam je dobro bilo, zajebavali se, al je onda počela kiša nekaj kenjat, pa smo se doma pokupili.
Ipak, dan mi je definitivno uljepšao Zagreb, koji je ni kriv ni dužan dobio Hajduk sa 2:0, a to mi je bio još veći poticaj da odem u Makismir po onom pljusku i to solo. I baš je dobro bilo, zajebancija na tribini totalna, samo kaj sam dosta pokisnuo, al nije bed. Dobili smo konačno, nismo primili gol što je još važnije i sad smo na samo 6 bodova iza Intera.
Van opet nismo išli, zato kaj je vrijeme stvarno u komi cijeli vikend, tak da sam išao spavati u 02:00 - pristojno.
A danas me pak mamica probudila u 10 da idemo kod tete na kavu, al ajde, kod tete je super pa mi nije bilo bed ići. Ostatak dana (do sad) je niš posebno, možda ga popravi neki dobar film ili nekaj slično.


Pozdrav svima i ugodan ostatak vikenda!

ajmo plavi o-o-o
ajmo plavi e-e-e
ajmo plavi o-o-o
o-o-o volim Dinamo!

- 20:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #