ZNAM KAJ SI RADIO DANAS :-)

subota, 30.10.2004.

...and the riot be the rhyme of the unheard...

Danas je bio jedan ok dan. Makar nije tak počeo, jer me najdraža mamica probudila oko 10.30 da nek idem na plac, pa nekaj obavit u poštu što nije naišlo na val oduševljenja sa moje strane, al sam morao jer ona još ne može puno hodat jer je teže ozlijedila gležanj na moru, pa neću da se forsira bezveze. Al' nije to ni loše toliko kad se ranije probudiš, duže ti dan traje, nekak si bolje volje, barem ja, ali opet nema bolje osjećaja kad se probudiš prvi put oko 7 ujutro i zadovoljno skužiš da možeš još spavati bez problema :-)
Oko 3 smo išli u menzu na ručak, pojeo ja 2 pizze, fakat su im dobre pizze, al kaj ti vrijedi kad si gladan opet za 2-3 sata. Išli smo u Dom sportova gledat hokej Medveščak-Olimpija i bila je dobra tekma, pogotovo zato kaj za Olimpiju igraju 3 tipa posuđena iz NHL-a. Odmah skužiš da su tipovi iz NHL-a, toliko su brži od svih, jači bolji šut itd. A vodio je Medveščak nakon 2. trećine sa 1:0 i onda su u trećoj dobili 2 gola u minutu, a u zadnjoj minuti su dva puta išli 1-na-1 sa golmanom i niš. Šteta, al bila je dobra tekma :-)
I di ćemo poslije? Ajd' nagovorili me da idemo na Olivera na Trg, al je bila gužva na zelenom valu, pa smo skroz zakasnili i čuli samo Cesaricu, al je zato vatromet bilo jeben.
Sutra (danas) u 10 moram na tjelesni na ekonomiju. Ma super je taj tjelesni, sat vremena nogomet u dovrani, zajebancija, baš nam je dobro. A, joj, i sa Pulom igramo...Moramo ih našodrat bar 3-4 razlike, da se dobije kakvo-takvo samopouzdanje pred Beveren...ufff, odma mi je zlo kad se Dinama sjetim :-(

E, moram spomenut onog blesavog svećenika koji je izbacio slijepca sa psom vodičem van iz crkve u Vinogradskoj, zato kaj pas kao takav vrijeđa Kuću božju. Pazi ti debila! A opravdava se na taj način da veli da nije skužio da je čovjek slijep (!!!). Ma ta crkva je komedija stvarno; nakon onoga sa pobačajima, pa kad su žicali vjernike da povećaju milodare (!!!), preko toga da će crkva voditi seksualni odgoj u školama - ovo sa slijepcem je vrhunac!
Izderao se na jadnog čovjeka , potjerao ga van. Jadnik valjda ne zna da je normalna stvar u civiliziranom svijetu da psi vodiči ulaze u crkvu sa slijepcima, a i papa je osobno tam negdje '60-ih odlikovao psa vodiča koji je vodio nekog slijepca. Ma gadi mi se ta crkva iz dana u dan...

Eto, tko je ovo pročitao pozdravljam ga, a inače svima laka noć :-)

- 00:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #