ZNAM KAJ SI RADIO DANAS :-)

petak, 29.10.2004.

I tako je sve počelo...

Eto, vidim da je 'in' ovo pisanje blogova, pa reko' ajde da i ja nekaj napišem, pa da vidim dokle će mi se dat 'updateat' sve to. Ionak, sam na parcijali, vremena kao u priči, na netu sam stalno, pa eto.

Danas je bio jedan dosta dug dan s obzirom da sam se digao u 9 ujutro, kaj je neobično za jednog studenta koji ima 3 predavanja tjedno pa obično spava do 11-12 h. Dogovorili se frend i ja da ćemo u 10 kao ići u Broadway po one gratis karte jer otvaraju 2 nove dvorane pa je prigodno, svaki ume 4 karte tak da nas može ići više. Došli tamo, a ono sve stari filmovi (LOTR serijal, Matrix serijal, Harry Potter itd..), a jedina dva nova filma (Van Helsing i Catwoman) su naravno razgrabljena odmah (pohlepni mi Hrvati). Ove sve stare filmove gledali osim Matrixa 3, pa ajde to ćemo.
E to je bila greška! Film je, ono, hardcore trash film, sa preglupim dijalozima, previše praznog hoda i do-zla-boga dosadnim fajtom na kraju u kojem se Keanu Reeves nakon 2 teška knockdowna diže iz mrtvih i samo njemu i redatelju znanom tehnikom uspijeva pobijediti Smitha. Wow! A najbolje od svega je da je pouka triologije vrijedne par-sto milja dolara - ljubav nadmašuje sve! Očaj živi. Još kad se sjetim da je bilo ljudi koji su platili kojih 30 kn za to...aj mi smo barem gratis gledali, al bolje da nismo. Efekti su jedino fora, ali nedovoljno da bi izvukli film iz govana u koje se uvalio...

Najtužnije od svega da je to bio vrhunac ovog dosta blesavog dana, jer prethodno sam od frenda spušio u tenisu, glupi Lillehamer je igrao neriješeno sa nekim Bergenom, a taj par mi je samo falio za 250 kn na kladionici itd. Sutra će bit fora dan. Idemo u menzu na ručak :-) pa onda na nogomet vjerojatno, navečer van. Za vikend imamo planove ili otići na Plitvice na izlet ili na Sljeme, pa u nedjelju cjelodnevni plan i program na jarunu - roštilj, zajebancija itd. Jedino ne znam gdje ću tu ugurat tekmu s Pulom 1856 u subotu, al naći će se vremena valjda. Moramo dobit Puljane i konačno se pomaknut iz sivila i monotonije sredine tablice...

Možda malo glupo i patetično zvuči, al baš mi je nekak žao onog našeg tipa kojeg su ubili u Iraku kaj je vozio kamion u konvoju...Koma! Jebote, radiš takav posao za bijednih 2000 EUR, odsjediš par tisuća kilometara u šugavom kamionu i onda te neki nabrijani Iračanin izrešeta na cesti in-the-middle-of-nowhere. Jadna ona sestra njegova, koja je skužila da joj je brat mrtav kad je prepoznala tenisice na nekom prekrivenom tipu na slici u novinama...očaj!

Ajd', nek to bude sve za prvi put (ak ovo uopće netko pročita), a ako je netko pročitao pozdravljam ga ovim putem :-)

e da, cijeli dan mi je na pameti ona kuruzna pjesma od Metallice - No leaf clover...dobra je stvar, odlično izvedena s onim orkestrom. to im je još najbolja stvar od '91. šteta te metallice, bio nekad dobar bend...

''...Then it comes to be
that the soothing light
at the end of your tunnel
was just a freight train coming your way...''

- 00:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #