< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (15)
Travanj 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Opis bloga

Moje gluposti...heh...

NEŠ O MENI...
- Dora
- Živim u Viškovu (Saršonima)
- Idem u Kemijsko-grafičku školu, za web dizajnera
- Rođena 10.07.1991. u Rijeci
- Volim: svoju obitelj, životinje, prijatelje, One Tree Hill, O.C., ljeto, sladoled…itd…
- Ne volim: dvolične i (pre)umišljene osobe, učenje…
- Navijam za najbolji klub na svijetu – NK Rijeka.
- Slušam sve osim cajki i metala, ali mogu izdvojiti neke cajke koje ''valjaju'' i koje zapravo obožavam...ma komplicirano je to za objasnit...
- Frendovi i frendice (naravno samo neki od njih..): Selmina, Nikolina, Gabrijela, Ana, Sandra, Maja, Daniela S, Daniela M, Tamara, Ivona, Ema, Dijana, Manuela,Hrvoje, Filip, Sebastijan, Michael M, Bradić, Mataja, Juraj, Nives, Matea, Astrid, Klaići, Zubo, Edi, Karlo…………..(ima ih ''malo'' više, pa se nemojte ljutit vi koje sam izostavila)
- Šta da vam još kažem? Ako vas nešto zanima, pitajte!

Moj MSN:
dora.10.07@hotmail.com




ImageChef.com - Create custom images




Blogici koje citam:
Moja Gabythumbuproflkiss
Moja fucking Ninanaughtyzujowink
Stellawinkthumbupnut
Emafinothumbuppjeva
P.I.M.I.S.smijehwinknaughty
Mangezujopartyrofl
Ekipa sa Srokacoolpartysmokin
Martinanaughtyyessmijeh
Slađancoolnaughtyparty
Kikinjamithumbupparty
Anjathumbupnaughtyzujo
Nives i Mateapartydeadsmokin
Mirtacoolroflyes
Pijandure...partysmokinlud
Astridzujothumbupwink
Dona i Ninapartysmijehyes
Danielicakissthumbupcool
Corina i Martinacoolnaughtyzujo
Furbiepartywinknut
Martinicathumbupnaughtyzujo
Mateyasmijehwavethumbup
Doloresyesnutsmokin

- stavit cu ih jos (linkova), samo sad nemam vremena.........
sa!pu***************wavemahkiss


MySpace Layouts

MySpace Layouts



ImageChef.com - Create custom images

layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



coolcoolcoolcoolcoolcoolcool


Free Music

Free Music



Free Music

Evo vam neke pjesmice...

Beyonce & Shakira - Beautiful Liar

Ay, Ay, Ay
Nobody likes being played
Beyonce, Beyonce
Shakira, Shakira (hey)

[Beyonce] He said I'm worth it, his one desire
[Shakira] I know things about 'em that you wouldn't wanna read about
[Beyonce] He kissed me, his one and only, (yes) beautiful Liar
[Shakira] Tell me how you tolerate the things that you just found out about

[Shakira] You never know
[Beyonce] Why are we the ones who suffer
[Shakira] I have to let go
[Beyonce] He won't be the one to cry

[Beyonce] (Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] (Oh) Did he laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without 'em
Just a beautiful liar

[Shakira] I trusted him, but when I followed you, I saw you together
[Beyonce] I didn't know about you then 'till I saw you with him again
[Shakira] I walked in on your love scene, slow dancing
[Beyonce] You stole everything, how can you say I did you wrong

[Shakira] You never know
[Beyonce] When the pain and heartbreak's over
[Shakira] I have to let go
[Beyonce] The innocence is gone

[Beyonce] (Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] (Oh) Did he laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without 'em
Just a beautiful liar

[Shakira] Tell me how to forgive you
When it's me who's ashamed
[Beyonce] And I wish could free you
Of the hurt and the pain
(Both) But the answer is simple
He's the one to blame

[Beyonce] (Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] (Oh) Did he laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without 'em
Just a beautiful liar




Nelly Furtado - Say It's Right

In the day
In the night
Say it all
Say it right
You either got it
Or you don't
You either stand or you fall
When your will is broken
When it slips from your hand
When there's no time for joking
There's a hole in the plan

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

I can't say that I'm not lost and at fault
I can't say that I don't love the light and the dark
I can't say that I don't know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonite you tonite

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?




Jennifer Lopez & LL Cool J - Control Myself

Jennifer Lopez:
No me puedo controlar
Aqui con el se LL Cool J
Y aqui estoy... ya tu sabes
Uno, dos, tres, muevete!

Jermaine Dupri:
Ya'll know what this is...So...So...Def!


Verse I:

LL Cool J:
The club was far from empty
It was crowded at the entry (Woo!)
I slide right through like how I do
This girl began to tempt me (Uh-huh!)
She said her name Shayeeda
I could tell her mama feed her (Yeah!)
When they tight and thick them jeans don't fit
I'm L, nice to meet ya (Uh-oh!)
I could feel my body yearning
The room just started turning
Didn't want to go out on the floor
but this girl was so determined
My brain began to sizzle
I'm sweatin' just a little
On the dance floor in the middle
She turned around and giggle
She said


Chorus:

Jennifer Lopez:
You got, you got, you got
what it takes to make me leave my man

LL Cool J:
It's hard to control myself (Aww!)
It's hard to control myself
You got, you got, you got
What it takes to make this boy be bad (Be bad)

It's hard to control myself
It's hard to control myself

Jennifer Lopez:
It's hard for me to control myself (Me too)
and to hold myself back from jumpin' on ya
like I wanna, like I wanna, wanna


Verse II:

LL Cool J:
Temptation is a mother
How we lust for one another (Yeah)
We barely know each other
Yet we're waddling like we're lovers
The air is full of passion
The strobe lights are flashin'
The hustlers throw cashin'
The bartender keeps splashin'
Her moves were so erotic
Her gaze was so hypnotic
I bet this girl will stop it
But she continued to pop it


Both:
You know I know you like it
Let me hit you on your Sidekick
Because the afterparty is at my body
Meet me you're invited

LL Cool J:
She said


Chorus:

Jennifer Lopez:
You got, you got, you got
what it takes to make me leave my man

LL Cool J:
It's hard to control myself
It's hard to control myself
You got, you got, you got
What it takes to make this boy be bad (Be bad)

It's hard to control myself
It's hard to control myself

Jennifer Lopez:
It's hard for me to control myself (Say what)
and to hold myself back from jumpin' on ya
like I wanna, like I wanna, wanna


Verse III:

LL Cool J:
She licked, off, her lip, gloss
Her hips, tossed, back, and forth
Side, to side, and up, and down
She touched, the ground, it turned, me out
I'm battling desire
Lord help me douse this fire
This internal inferno
Hotter than a shot of Cuervo
Her top was short and purple
Belly dancing in a circle
When I feel like this I can't resist
Stop it don't make me hurt you (make me hurt you)

Jermaine Dupri:
She said


Chorus:

Jennifer Lopez:
You got, you got, you got
what it takes to make me leave my man

LL Cool J:
It's hard to control myself
It's hard to control myself (Oh)
You got, you got, you got
What it takes to make this boy be bad (Be bad)

It's hard to control myself
It's hard to control myself

Jennifer Lopez:
It's hard for me to control myself (Say what)
and to hold myself back from jumpin' on ya
like I wanna, like I wanna, wanna



LL Cool J:
Zezeze...

Both:
Zezeze...

Jermaine Dupri:
Uh, yeah, I need everybody to report to the dance floor
Right...now!

LL Cool J:
Shake it, shake it, shake it

Jermaine Dupri:
Haha, you know what this is




srijeda, 31.05.2006.

.................hello.............

Peace! Yo, wazz up?! Napokon se javljam nakon tjedan dana. Ove dane mi se uopće nije dalo pisat post. Zato sam sad zaboravila šta se događalo. E da, u petak nam je bio dan škole i bilo je super!zujo
Ujutro su bila natjecanja u odbojci, košarci, nogometu (naši su u nogometu osvojili prvo mjesto)… Kad su natjecanja završila, neki su se išli van poljevat s vodom, uključujući mene. Bilo je odlično, jer je vani baš bilo toplo. Kasnije sam sva mokra došla doma, presvukla se i opet išla u školu. Popodne je u školi bila neka priredba i te neke stvari…ali bilo je zabavno.yes
Jupi! Sutra idemo na ekskurziju, svi jedva čekamo! Ali ovo vrijeme mi tako ide na živce!!! Samo nek' proba padati kiša…a valjda neće…?! Brrr…vani je baš hladno. A mi se mislili kupati na ekskurziji. Dobro, možda tamo neće tako biti, a i da bude, imamo u hotelu bazen, pa nas baš briga.(iako nam baš nije svejedno!) Danas je vani lijepo vedro i toplije je, pa se nadam da će sutra biti još ljepše... bla …bla
To bi bilo sve za danas. Bye!!!!!cmokwavekiss



| komentari (13) | print | # |

utorak, 23.05.2006.

yoooooooooooooooooo....

Yo! Opet kasnim s postom, ali to mi nije zadnji put što kasnim, jer ga neću moć pisat skoro svaki dan. Jučer sam cijeli dan štrebala povijest, ali danas me nije pitala, a sutra pišemo povijest (i to prvi sat). Već imam spremne sve šalabahtere. Danas sam zajedno s frendicama ostala u školi do 15.45, a onda smo pješke krenule doma. I tako smo šetale prema kući i naišle na veliku crvenu trešnju. Naravno, zaustavile smo se kod nje i ''malo'' se poslužile (očito nije bilo doma vlasnika te trešnje). Doris se popela na stablo i trpala trešnje u vrećicu koju sam ja držala, a Sandra i Mirela su brale sa nekog zida. Ja, dok sam njih gledala kako beru pojela sam skoro sve trešnje koje je Doris stavila u vrećicu. Ali na kraju smo se svi najeli i otišli kući.
Ahhh… vidjela sam Dedija ( DeDi- nadimak za moju simpu) …kako je sladak….!!!….
I don't know sta da vam još pišem. oStAvLjAjTe mI pUnO kOmEnTaRa!!!!!!!
Kkkkkiiiiiissssssssss…………….

E da, zaboravila sam se pohvalit da sam dobila 5 iz matematike (iz onog rješenog kontrolnog). Imala sam 16/16 bodova!!!! Jupi!! Kad smo već kod ocjena, dobila sam 4 iz onog kontrolnog iz tehničkog. Ma ja sam majstor za prepisivanje!!!! Ciao……




| komentari (7) | print | # |

nedjelja, 21.05.2006.

Bok!

U petak je u školi bilo užasno (na povijesti). Šta mislite, zašto?! Pitala me, dobila sam komad i sad moram za utorak naučit 24 pitanja, jer će me pitat, a u srijedu pišemo kontrolni! K vragu…!… No, dobro, imali smo samo tri sata i naravno predsat, ali ja to ne brojim.
Napokon vikend! Jučer smo frendica i ja išle do Viškova. Srele smo par njih iz mog razreda i neke sedmaše, pa smo gledale kako igraju nogić. Nemaju pojma! (šalim se) Poslije smo išle do Marčelja i tamo smo srele još neke iz naše škole, pa smo malo bile s njima. Onda sam išla gledat eurosong. Baš mi je drago da su pobijedili oni iz Finske, jer su bili odlični! Ali mi je žao što je Severina osvojila 13 mjesto, jer je zaslužila bar da budemo među prvih 10.
Danas je misa u 19h i neda mi se ići, ali moram. Malo kasnim s postovima, jer jučer sam bila cijeli dan vani, a u petak mi se nije dalo. Ni sad vam baš nemam šta pisat, pa se čujemo kad se nečeg sjetim.
YO PEACE!!!!!!!!!!



| komentari (16) | print | # |

četvrtak, 18.05.2006.

Bla…bla…bla…

Bokić!nut Jučerašnji dan je super prošao (mislim, u školi). Imali smo samo 4 sata i to bez predsata.smijeh 4. sat smo pisali ispit iz matiše. Cijelom razredu to nije bio nikakav problem, jer smo svi imali rješen kontrolni, i A i B grupu. Zato jer su svi razredi pisali prije dan prije nas, pa su bili dobri i rekli nam točno sve zadatke.naughty Mi smo (skoro) uvijek te sreće da zadnji pišemo, što je jako dobro za nas.yes Too, danas nemamo ništa za učit! Ubrzo nam je dan škole, ja mislim 27.05. bo? Šteta šta taj dan subota, a ne radni dan…nonowink
Dosta o školi… Jučer sam u OK-u pročitala onu priču gdje je jedne tipica postala mama u
12-oj godini.eek O bokte, čega sve ima na ovom svijetu?!no Šta da još napišem?! Ma nemam pojma. Sad moram ić pospremit sobu, oprat kosu, spremit se za u školu…itd. Ajde čitamo se! Yo peace!
wavemahzujocool

MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (10) | print | # |

srijeda, 17.05.2006.

...šmrc...

Evo me napokon! Nisam mogla prije. Došao mi je račun za telefon i ''malo'' je velik, pa zato sad više neću moć stalno ić na internet, ali koristit ću prilike. Ovi spotovi su i meni malo previše nagurani i zato ću ih maknuti, pa ću staviti samo neke, ali kad mi se bude dalo. Za sad ću ostaviti samo moju naj pjesmu: Green Day – Boulevard of Broken Dreams!
Jučer u školi smo se slikali, ali je glupo to što nismo bili svi. Joj, ne mogu vjerovat da ćemo se sad nakon osam godina svi rastati. Ja jedva čekam srednju, ali ipak ne želim otići iz ove škole. Prije sam uvijek vrijeđala ovu školu i htjela što prije otići, ali sad uopće ne želim otići, jer sam se ovdje navikla na profesore i upoznala prijatelje s kojima ću, nadam se ostati u kontaktu. Na početku 6. mjeseca ćemo napravit tulum kod stare škole u Marčeljima i pozvani su svi osmaši (jer je to ''oproštajni'' tulum osmaša). Još ćemo pozvati neke sedmaše, naravno, ako se budu ostali složili. Svi će mi faliti jednako, i oni s kojima sam se manje i oni s kojima sam se više družila. Sad u zadnje vrijeme sam se počela družiti i sa onima s kojima nisam uopće pričala i s kojima sam se svađala. Sad ću vam predstaviti svoj najbolji razred (nažalost, uskoro bivši): ARIANA ADEMI, EGON ANIČIĆ, SEBASTIAN ARBANAS, DUNJA BAJIĆ, MATEO BRADIĆ, IVONA ČOVIĆ, ANA CINK, FILIP DUJMOVIĆ, ANDREA FRANCETIĆ, ANTONIO FRANCETIĆ, VALENTINA HRVATIN, HRVOJE KNEŽEVIĆ, MICHAEL MARINKOVIĆ, BRANKO NUJIĆ, DANIELLA MARTINEC, MANUELA POMOR, TAJANA RUBEŠA, TAMARA VUKOVIĆ, MICHAEL SERTIĆ, MATEO MATAJA, PETER TOMIĆ, DANIELA SUBOTIĆ, MARINO PERAIĆ, MARIO PRANJIĆ, MARKO PETRIĆ, DANIJEL PAVLJAŠEVIĆ I JA (DORA BOKULIĆ). (ima nas 27, pa provjerite, ako sam slučajno koga izostavila) Dakako, nesmijem zaboraviti našu razrednicu TANJU SORIĆ. Svih vas puno pozdravljam!!! To bi bilo sve za sad (možda i za danas), gibam ostaviti nekom komentar i malo učit, jer danas pišemo kontrolni iz matiše. Heeeeeeeeeeelp?!



| komentari (2) | print | # |

BOULEVARD OF BROKEN DREAMS (Green Day)

Video Code provided by VideoCodeZone.Com



| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 15.05.2006.

današnji dan

Pa moglo bi se reći da ja današnji dan prošao dobro! Ustala sam u 6h zbog serije ''Ljubav bez predaje'', a ionako sam već navikla ustajat u 6h, i kad imamo popodne i kad imamo ujutro školu, samo vikendom spavam duže. Poslije serije sam ljenčarila dok nisam krenula u školu, a to je bilo u 12.00. Yes, dobila sam 3 iz fizike, a mislila sam da ću dobit komad. Pisali smo tehnički i nadam se da ću dobit barem 3, jer nisam ni takla knjigu. Da bi mi dan bio ljepši, profesor iz kemije me na početku sata izbacio van iz učionice. On je rekao da ne smijemo pričat, mene je Ivona pitala koliko sam dobila iz kontrolnog i ja sam joj rekla i profesor me jednostavno istjerao i zapisao. Ali meni je bilo bolje vani nego njima u razredu (pa hvala Bogu!). Dok su oni učili novu lekciju, ja sam šetala po hodnicima, pričala sa onima koji su svakih pet minuta izlazili iz učionice i ''išli na wc''. Ovo mi je prvi put u životu da sam izbačena iz razreda, ali mogla bi ja to ponovit. (ha, ha, ha, šala!!!). ako se još čega sjetim, napisat ću vam, jer sad odoh gledat ''Zabranjenu ljubav''! Bye!



| komentari (2) | print | # |

nedjelja, 14.05.2006.

...sve pomalo...

Jučer sam bila na bratićevoj krizmi i bilo je super.yes Samo što je misa trajala dva sata, ali nisam bila unutra, pa je ok. Poslije smo išli na pizzu, pa kod njega doma… thumbupKući sam došla oko 23.30h.I baš kad sam došla srela sam Harryja i Michaela. Bili smo ispred moje kuće i pričali do 00.00h.smijeh Onda je svatko išao svojoj kući. (bilo je i vrijeme). E, da, utakmica Rijeka – Varteks je završila pobjedom Rijeke: 2 – 1 ( Ah. Sharbini i Bobic). smijehthumbup
Danas je baš sj***no vrijeme.no Ova kiša mi se popela na vrh glave. (a kome nije?!)zaliven
Ujutro sam morala usisavat cijelu kuću.bang U 19.00h je misa, ali neznm dali ću ić jer mi se neda. Jedino je dobro to što je sutra škola popodne, ustvari nije, jer imamo predsat tehnički i pišemo! O Bože…?… Onaj tjedan završimo sa kontrolnim iz fizike i to sedmi sat, a ovaj tjedan počnemo sa kontrolnim iz tehničkog predsat. Baš grozno!puknucu Odoh ja sad malo po drugim blogovima ostavljat tragove ( idem označavat svoj teritorij, ha, ha)! Bye!mahwave



| komentari (6) | print | # |

subota, 13.05.2006.

CiAo!

Wazz up?naughty Ah… ja sam napokon sad došla kući. Imali smo župni vjeronauk u 9.30 (šta to nije malo bolesno?). Baš se meni da subotom tako rano dizat, ali moram.zijevNa župnom sam bila do 10.20, a onda smo ja i neke moje frendice išle u park. Tamo smo bile nekih pola sata. Zatim smo ja i Dunja išle doma pješke. Išle smo malo do Dijane, a onda svaka svojoj kući.zujo Uf… sad sam se najela i došla vam nešto napisat.njami Popodne idem bratiću na krizmu, super! smijehSamo mi je žao šta ne mogu ić na utakmicu Rijeka – Varteks, ali nema veze, ne mogu na svaku.no Joj, nemate pojma kakko jedva čekam ići na ekskurziju!yes Iako ćemo ići samo dva dana (nešto se priča da ćemno na 3, bo?). Sad kad nam se bliži kraj škole, moram nagovorit što više osmaša da naprave blog. Da se možemo preko njega dopisivati itd. šta da vam još kažem? Napokon je vikend, ali je malo zeznuto, jer drugi tjedan pišemo dosta kontrolnih i pitat će nas…grrr…!burninmad Dosta za sad, moram ić ostavljat komentare na drugim blogovima! Pk čk poink bejng!?!? See you!wave



| komentari (13) | print | # |

petak, 12.05.2006.

kIsS

MySpace Layouts

MySpace Layouts



dugo nisam stavljala slike.
pusa jednom preslatkom dečku!kisscerek
(mislim da svi znaju kome) ali, ipak, pssst!



| komentari (8) | print | # |

četvrtak, 11.05.2006.

lJuLjAčKe

Hvala na komentarima!
Pošto nemam pametnijeg posla, ispričat ću vam priču za laku noć (he, he)
Šalim se, ispričat ću vam jedan događaj koji vi ne bi nikad htjeli da vam se dogodi (bla, bla)
To je bilo još prije Uskrsa. Jedan dan, Ema, ja, Seha, Gabrijel, Branimir i Marino išli smo do parka u Marčeljima. Ja i Ema smo se išle ljuljati, Seha i Marino su sjedili na klupici, a Branimir i Gabrijel su se klackali (ah, baš smo svi ko' bebe). Ja sam se ful jako ljuljala i natjecala s Emom tko se više može zaljuljat. Tako smo se nas dvije ljuljale, sve dok ja nisam Emi rekla: ''Ajde Ema, zaljuljaj se više od mene, ako možeš!''. I kako je meni ljuljačka skakala, jer sam se previsoko ljuljala, skočila sam zajedno s ljuljačkom u zrak i ja i Ema smo se odjednom našle na podu. Čk bejng? Ona gore greda koja je držala ljuljačke je pukla na dva dijela (zašto se ne čudim?!), a nama ništa nije bilo jasno. Marino, Gabrijel i ovi su pali na pod od smijeha. Kad smo Ema i ja pogledale gore, ni mi se nismo mogle dignut s poda (od smijeha). Ema je malo razderala lakat, a ja sam samo sjela na pod, zajedno s ljuljačkom, tako da se nisam ni ogrebala. Joj, joj, sve to zbog mog glupog ''rekorda!''. Ova ekipica se od smijeha nekako jedva dovukla do nas da nas pitaju kako smo. Ja im nisam ni odgovorila, nego sam se brzo dignula i pitala ih: ''Jesam li zaprljala traperice?''. Svi su se opet počeli smijat, a meni je bilo žao što se nismo mogli više ljuljat. Ali napravili su ljuljačke u tjedan dana, pa mi sad dolazimo tamo skoro svaki dan. A neki se ljudi sad boje ljuljat sa mnom (baš se pitam zašto).



| komentari (2) | print | # |

srijeda, 10.05.2006.

yO, pEaCe?


Danas smo ja i Manuela prvi sat markirale povijest. (dobar početak dana). yesAko vas zanima zašto, nije nam se dalo učit, a pitala je. Mane je jučer rekla da će naštrebat povijest i da će se danas javit, a ja sam rekla da idem učit jer ne želim dobit 4. jedinicu (ali ništa od toga). Dok su se naši u razredu ''molili'' da ih ne pita (dobro, ne svi), ja i Mane smo išle u pekaru po marendu, a usput smo i pročitale novine.party: Poslije je ona rekla razrednici da je bila kod doktora po neki lijek, a ja sam rekla da sam zakasnila na bus, pa da samn morala ić pješke u školu (i sve je dobro prošlo). Na drugim satovima je bilo dosadno. Hvala Bogu, sutra nemamo ništa za učit!
Joj, ovo vrijeme! Baš je zeznuto. Jučer ujutro, kad sam išla u školu, izgledalo je kao da će popodne biti sunce, a bila je kiša. Došla sam doma ko' mokri miš.zaliven
Sad baš igram Icy tower i smišljam šta da vam napišem. Nemam ideju…
…Znam! Idem ostavljat komentare na drugim blogovima!thumbup






| komentari (6) | print | # |

utorak, 09.05.2006.

jUpI!

Vidim da vam se sviđa spot! stavit ću ja još koji, ali kad budem imala više vremena, jer sad moram ići jest, učit povijest itd. danas me povijest nije pitala, ali sutra najvjerojatnije oće. zato moram ići učit, jer ne želim dobit četvrtu jedinicu! (ha, ha, ha). možda još budem nešto pisala navečer, a možda i ne budem mogla, a do tad PEACE!!!



| komentari (5) | print | # |

ponedjeljak, 08.05.2006.

pOzDrAv!

Hello! Meni je taaako dosadno, neda mi se učit (to mi se nikad neda), neda mi se gledat tv, neda mi se igrat komp, ma niš mi se neda!!!zijev Sutra nas pita povijest i zemljopis, još ću bit u školi do 15.45, i padat će kiša. Jooj!bang Ma dobro, ako budem vidjela ''svog dragog'' bit će dobro (a vidjet ću ga sigurno, jer ima popodne školu).yes Opet neznam šta da pišem, pa idem malo ostavljati komentare na drugim blogovima.mah



| komentari (0) | print | # |

petak, 05.05.2006.

I aM sO hApPy!

Iako je Rijeka izgubila od Varteksa, osvojila je kup, što je najvažnije!!!
Jučer sam bila na dočeku NK Rijeka, na Korzu i bilo je ODLIČNO!!!!!!
Dobila sam autogram od svih igrača! Joj, kako super!!!yes



| komentari (4) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.