rIjEkA u sRcU aRmAdA dO gRoBa...cereksmijehthumbup

Zbog nje sam nesretan, zbog nje sam presretan, nama je Rijeka sve i živimo zbog nje, za nju navijamo pod našim stijenama, teče ko Riječina u našim venama! I protiv Hajduka i protiv Dinama bit ćemo uz tebe na svim tribinama i neka svatko zna nek čuje Hrvatska, način života je da Rijeku voli jaa=)

Image Hosted by ImageShack.us


Ako zatreba srce ću dati, tebe armada posvuda prati, ajmo svi sada bodriti bijele, nek nas čuju tribine cijele idemo, idemo, idemo, idemo, idemo, idemo svi za Rijekom zajedno ! ! ! !

Image Hosted by ImageShack.us


Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Rijeko moja naljepša si znaj...


Image Hosted by ImageShack.us


Na zapadu stojimo, nikog se ne bojimo, baklje palimo i navijamo, mrzi nas policija, mrzimo mi nju, živimo za Rijeku i zemlju Hrvatsku ! ! ! !

Image Hosted by ImageShack.us


I kako je lijepo voljet te, i svaki dan mislit na tebe, i kad gubimo, i kad vodimo, uz tebe smo, tebe volimo, tebe bodrimo ! ! ! !


Image Hosted by ImageShack.us


VOLIM TE RIJEKOOO=))))

PjEsMiCe...

DaNi NaDaNjA....

Nadala sam se jučer
Nadam se danas
Nadat ću se sutraDa će doći sretan dan
Jer za mene je
nadanje izvor utjehe...




Što je to nada?
Nadati se nečemu
Ali čemu?!
Zar za mene postoji nada
Ne za mene nema nade...


Myspace Icons


DaNi LjUbAvI....

što je to ljubav?
Ljubav je oganj što nevidljiv gori
Rana što boli, ali se ne osjeća
Ona je nekad zadimljena crna
bol šo ne boli nego mukom mori....


Myspace Icons


Prva ljubav kad ti dođe
još ne počne, a već ti prođe...


Myspace Icons


Ljubav je samo igra
na žalu pokraj mora
Ljubav je samo igra
djevojčice i dječaka...


Myspace Icons


Ljubav je poput rijeke
što teče pokraj raja
A poljubac zlatan ključić
što dušu s dušom spaja...


Myspace Icons


Ljubav je cigareta
poljubac je dim
a osjećanje pepeo
ša ostaje za tim...


Myspace Icons


Zar da plačem zbog njega
Neću, i ne želim
Volim ga još uvijek, ali polako ga
zaboravljam, a to je bolje nego
ludo zaljubljen biti u nekoga
ko te ne voli.
Ali ipak kad dođe taj 20-ti
vjerujem da ću se uvijek sjećati
njega, njega koji mi je bio
prva i prava ljubav...


Myspace Icons


Ima nešto vrijednije od života,
to su tvoje ruke oko moga vrata...
Ima nešto u noći što blista,
to je naša ljubav - iskrena i čista!!


Myspace Icons


U ljubavi neam sreće!
Koga volim taj me neće, tko me voli
toga neću, evo kakvu iam sreću!!


Smijem li da te volim, često pitam sebe,
ne smijem da ti kažem da mislim na tebe....
Volim te, volim, al mi srce vene jer postoji
pitanje: " Da li ti voliš mene?"


Myspace Icons


Ja iam snove, u njima si ti, ja iam
želju, želim te ljubavi, ja iam snage
za nas da se borim, ja iam razlog,
jer mislim da te VOLIM!!



Myspace Icons


DaNi PrIjAtElJsTvA....

Ti si kao zvijezda, plavo nebo krasiš,
anđeli te čuvaju da se ne ugasiš...
Zato nemoj nikad pasti s neba
jer postoji netko tko tvoj sjaj
još uvijek treba! =)


Myspace Icons


Nemoj da me baciš među stijene....
Jer one su hladne i neznaju za sreću....
Nemoj me zaboraviti jer ja tebe NEĆU!!


Myspace Icons


Prijateljstvo i ljubav lijepe su riječi,
ali dobra je prijatelja teško steći!
Zato ruku možeš dati svima,
ali srce samo voljenima....


Myspace Icons


1000 suza u mojim očime je,
1000 želja koje život mi nije ispunio,
malo je ljubavi koju osjećaju svi,
a malo je takvih ljudi kao što si TI!!


Myspace Icons


Ako ti godine oduzmu nadu,
ako ti zli ljudi sreću ukradu,
ako ti duša lagano vene - sjeti se
da zauvijek imaš MENE!!


Myspace Icons


Kad Bog voli nekog čovjeka
na dar mu da prijatelja,
zamisli koliko je volio mene kada
mi je za prijatelja dao TEBE!!


Myspace Icons

Zaustavi suzu, odbaci tugu,
naći ćeš negdje za oblakom dugu.
Ljepota prijateljstva nek ti dušu grije,
oprosti životu što savršen nije!!


Život je lijep kad se živjeti zna,
zato uzmi sve što se uzeti može,
jer sreća je kratka, aživimo zbog nje,
ne traži previše i dobit ćeš sve....




PjEsMiCe...

Malena- Sandi Cenov

Malena, noćas srušio se svijet
Malena, sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj
Bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam
Čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe..
Malena, oduvijek si znala tko sam ja
Malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste k'o ti
Sve se smiju k'o ti
Kako su lijepe
Samo da znaš
Sve me ljube k'o ti
Sve mi lažu k'o ti
I sve su moje
A tako sam sam..
Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih ima boljih
Ali nebo zna
Samo ti si moja...
Malena, noćas srušio se svijet
Malena, sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj
Bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam
Čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe...
Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih ima boljih
Ali nebo zna
Samo ti si moja
Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih ima boljih
Ali nebo zna
Samo ti si moja
Malena
Ima drugih ima boljih
Ali nebo zna
Samo ti si moja
Malena
Malena
Noćas srušio se svijet...


Lupi petama - Prljavo kazalište

Jednog dana kada ovaj
rat se zavrsi
jedva cekam prijatelji
sve vas da zagrlim
ovako sjedim sam
pa vam ponekad odpjevam
Lupi petama, reci evo
sve za Hrvatsku
poljubim zastavu i pustim suzu
neku iskrenu
o Boze cuvaj ti nase golubove
i sirotinju
jer bogati se i onako
za sebe pobrinu
Ima dana kada ne znam
sta cu sa sobom
jer nevesele mene bez vas
utakmice nedjeljom
a kada padne evo noc
dozivam vas imenom
vas su prekrili
zastavom i mahovinom
A ja sjedim sam pa ponekad
za vas odpjevam
jednog dana kada ovaj
rat se zavrsi
ma jedva cekam prijatelji
sve vas da zagrlim
o Boze cuvaj ti nase golubove
i sirotinju
jer bogati se i onako
za sebe pobrinu
Ima dana kada ne znam
sto cu sa sobom
jer ne vesele mene
bez vas utakmice nedjeljom
a kada padne evo noc
dozivam vas imenom
vas su prekrili z

SličIcE...

Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


Click here to get images like this!

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

...SvE i SvAšTa...


ObAvEzNo PoSjEtItE oVe BloGoVe.......

....IvAnObRaZ i dOrOtA....
...AnĐeLoBrAz....
....MaJa i AnĐeLa....
....RoSsAnA....
....IvOnA....
....BaRbArA....
....AnDrEa....
....SlAvOnČiCa....
....Ira....
....FiLiP i MaRiO....
....SaRa....
....IvOnIcA....
....BoRšA....
....LaNa....
....MaTiJa....


I još neki,al napišem vam ih poslije...lool


Ovo su tri jaako bitne osobe u mom životu:smijeh

Anđela, Ivana i Dora...

Image Hosted by ImageShack.us


NeŠtO o MeNi....

..odazivam se na ime Maja,nažalost
..imam 15 god,napokonheadbangnaughty
..idem u Medicinsku školu u Rijeci
..najbolji I-6 raz =)
..slušam sve po malo,
a najviše cajke i techno

..VOLIM..---->
-partye,
-alkohol(piva,vodka - najbolje..)
-frendove,
-jagode,

-štrudlu od jabuke,itd..

..NE VOLIM..---->
-umišljenost,
-preseravanje,
-dvoličnost,

-laganje,
-pravdanje,itd


..LJUBAV..
Nemam dečka..
..to bi bilo to

mOjA aBeCeDa....

A-Armada;Anđela-volim ju jako puno=)
B-Beck's pivo..=)
C-Cigare..hmm
Č-Češkanje=)
Ć-Ćo
D-Dora-moa milkača,volim ju jako puno=); da da curice; dečki=)
-Džin
Đ-Đurić
E-Egipat
F-Forneti-od pizze,hh
G-Gornja Vežica=)
H-Hrvatska;Horvat=)
I-Ivana-moa pipica,volim ju jako puno=)
J-Jagodee-mmm;Josipa=)
K-"Kafana"
L-Lizzzz,hehe=)
LJ-Ljubiti se=)
M-Mama;Moree
N-Naranča-ime naravno,lol
NJ-Njofra
O-Opatija
P-Piva=)
R-Rijeka,Rogoznica=)
S-Sexić,lol
Š-Školamad
T-Tata;techno
U-"Uporedi me"
V-Vedran=), Votka=)
Z-Zmijano
Ž-Život

srijeda, 11.06.2008.

Uff, mislim da će cijeli I-6 pamtit ovaj utorak... Hehe

Ej ljudovi moji... Evo mene malo k vama. Nisam dugo pisala post, pa eto ga. Loldead
Ma ubiti ovaj post je namijenjen osobi do koje mi je jakoo stalo, a jedna drugu smo povrijedile...

Ne želim iz ovoga radit preveliku galamu, ali opet to je trenutno situacija koja me najviše muči.no
Radi se o tome da sam jako povrijedila osobu do koje mi je stalo čak i previše.

A ša je najgore to sam shvatila tek danas. Prečesto smo bile zajedno, grlile se, ljubile itd. da nisam ni shvatila koliko sam tužna bez nje i koliko zapravo nemogu bez nje. namcor
Eto zato pišem ovaj post, da joj se ispričam što sam ju povrijedila i da se nadam da ako me voli,
toliko koliko mi govori, nastavit će dalje i prijeći preko ovoga kao ša sam i ja.
yes
Neznam oče li se ovo shvatiti kako se i treba ili nekako drugačije, ali nadam se da me dovoljno pozna da shvati. I još nešto: da više nisam vidjela one suze (koje nikad ne teku), oke?belj
VOLIM TE PUNO, I ZNAJ DA SAM JA PREŠLA PREKO SVEGA OVOGA, A NA TEBI JE DA SAD DALJE ODLUČIŠ...kiss
P.S. Zahvalila bi I-6 na jučerašnjoj brizi za nas dvije... Hihi...cerekrofl
Pusa i pozz od Maje...
mah



| KiSs M3!! (87) | Or Sm!l3 | # |