četvrtak, 28.12.2006.

FIVE x THREE

Ahh... pozz ljudi... juce sam malo pao u duboka razmišljanja...
Sjedio sam sa djevojkom u ziheru i gledao kako je dosta ljudi sretno. Grle se, smiju, skaču... moj frend je bio u depri... nadam se da se dobio...
Konobari su bacali pijanu budalu koja je razbila staklo na vratima!!! Gledao sam kako je sve to živo, ljudi se dogovaraju za novu, djevojka mi okolo skace... i samo odjednom da mi baš pokvari cijelo veće počne svirat stvar koju nikad nitko prije nije pustio u Ziheru a koja mene tjera na bedirajuca razmišljanja!!!

To je pijesma od mog vrlo dragog grunge bend zvanog Stone Temple Pilots a zove se Wonderful...
A posto tu pijesmu većina ljudi nezna stavio sam je...

Uglavnom, promatrajući sve te ljude i slušajući tu pijesmu razmišljao sam šta če sve od ovog ostati za 15 god..Hoče li itko od nas ostati u dobrim odnosima, hočemo li svi prestati izlaziti van zaboraviti na društvo i samo ostati u obitelji, hoče li itko od svih ovih pozatih ljudi umrijeti tragčno prije svoje tridesete godine... sad svi izgledaju tako sretno a nitko nikad ne razmišlja o tome...
Ovo me najviše zbedira, spoznaja da ću jednog dana izgubit večinu svojih frendova i ostanu u čeliji zvanoj Posao i Obitelj.
Kad je stvar završila trgno sam se i ono, vratio u normalu na svu sreću. To jučer je stvarno bilo katastrofalno ubilački za mozak!!!

- 08:40| 31 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

A few words...





















COUNTER OD 5.10.2006.
Hit Counter

Linkovi

Ineluky ---Blog mog best frenda

AMI ---MA NIGA!!!

Capan ---Power Trip's guitar player and 2. vocal

Dani ---Me as well drummer

Maja ---The BassGirl of Me As Well...

Rudlava ---Majke mi nisam je pokušo ugušiti! =)

Anchie ---Capanova sestrichna

Anđeo s Greškom ---no comment :)!!!

Šojatica ---ako ju želite izvuć iz depre ili je dobro zabviti dajte joj COCA-COLU XD... (ima postove koji tjeraju na razmišljanje.)

Jura --- 2 riječi - jebene pjesme!!!

Jura --- njezin 2. blog

Music store



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us