<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ...praznici,praznici i praznici..... - ..ljubav je san iz kojeg se budimo suznih očiju.... - Blog.hr }

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

..evo opet sam otvorila blog i malo ga preuredila...

boomp3.com


web stats

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Tihanin i moj blog
Tihana
Tea
Karmen
Karla
Simpa kalkulator


O meni

..Zovem se Ema..
..idem u 2.os. u (sad cu 8.a)..
..obožavam izlaske i druženje
sa frendovima..
..frendovi:neda mi se nabrajat
(oni znaju koji su)..
..živim u Bjelovaru..
..slušam uglavnom cajke..
..msn:ko treba nek traži...
..to bi bilo to...












..malo slikica..



Image Hosted by ImageShack.us

Možda nisi jedina
osoba na cijelom
svijetu,ali si
cijeli svijet
jednoj osobi..

Image Hosted by ImageShack.us

Voljeti nekog,a
ne biti s njim
je isto ko i
biti kažnjen
a ne biti kriv

Image Hosted by ImageShack.us

Nikada nemoj obnoviti
STARU LJUBA,ma
koliko je voljela
jer obnovit staru
ljubav,znači čitati
istu knjigu,a unaprijed
znati njen KRAJ

Image Hosted by ImageShack.us

Oprosti ako si mislio
da ću te brzo preboljeti,
ali ja ću te još dugo voljet

Image Hosted by ImageShack.us

Teško je vidjeti sunce
,a ne vidjeti njegov sjaj,
teško je voljeti nekog,
a znati da je kraj!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ti misliš da sam sretna,
jer to moj pogled kaže,
al srce potajno plače,
a pogled uvijek laže

Image Hosted by ImageShack.us

Teško je kad nekog voliš,
a on tebe ne,kada ti
njemu nisi ništa,a on
tebi sve.Teško, vrlo
teško svoju ljubav
kriti,u srcu plakat,a
nasmijan bitit

Image Hosted by ImageShack.us

Nitko nije vrijedan tvojih
suza,a onaj tko jest
NIKAD TE NEĆE
RASPLAKATI

Image Hosted by ImageShack.us

Samo srcem se dobro
vidi,ono bitno očima
je nevidljivo

Image Hosted by ImageShack.us

Ne trči za njim, nečeš
ga stići,okreni mu
leđa i sam će ti
prići

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je cigareta
poljubac je dim
A pepeo tužna
uspomena što
ostaje za tim..

Image Hosted by ImageShack.us

Neču te preboljeti,
i uvijek ću te jednako
voljeti i sve će nestati,
ali ja ću te uvijek
ČEKATI

Image Hosted by ImageShack.us

Ne žali za onim što
je prošlo,ne čezni za
onim što ne može biti
ne boj se onog što
treba doć,ako je tužno
jednom će proć

Image Hosted by ImageShack.us

Daleko si od očiju,al od srca
nisi,jedino što mi
nedostaje ti si,nisi
zvjezda ni anđeo,ni BOG
da te molim ,ali si osoba koju
ludo i iskreno volim.

Image Hosted by ImageShack.us

Znaš li kako oči peku,znaš li
kako suze teku
,kada gubiš onoga koga
ljubiš i kada moliš
onoga koga voliš!

Image Hosted by ImageShack.us

… Al’ ne odustajem … borim se …
ja skupljam snagu da ustanem …
premda ne osjećam ništa osim boli …
skupit ću snage da se nasmijem tebi u lice …
jer smijeh u lice, kažu boli najviše …

Image Hosted by ImageShack.us

...Nikad se ne ispričavajte
za pokazivanje osjećaja
tako se ispričavate za istinu....

Image Hosted by ImageShack.us

...i sve mislim da češ doći,
odnekud češ da se stvoriš,
da mi kažeš da nije kasno
da sve bude drugačije....

Image Hosted by ImageShack.us

Sjeti se jedne noći
i nas dvoje...
Sjeti se usne
moje i tvoje...
Sjeti se ljubavi
u očima mojim...
Sjeti se ponekad
da i....JA POSTOJIM..

Image Hosted by ImageShack.us

.....Nikada nikog nisam
tako voljela,
nikad za nikim nisam
tako žalila!!!
I kad htio ja bi pristala
na sve,samo da imam
te kao nekda kraj SEBE...

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo mi je škola
i drugi puta ću
pametnije...
Jer fališ mi DO BOLA,
i znam da bit će još
i BOLNIJE.....

Image Hosted by ImageShack.us

Teško je reći
''voljela sam gada''
A još teže ''VOLIM
GA I SADA!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ako se ikada sretnemo
ti prođi,prođi kao da se
neznamo,jedino tako
možeš mi pomoći
da te prebolim nekako!!

Image Hosted by ImageShack.us

..Naučila sam da prebrzo ostaješ bez ljudi do kojih ti je u životu najviše stalo....

Image Hosted by ImageShack.us

..Naučila sam da će se zemlja nastaviti vrtjeti bez obzira na to koliko ti je srce slomljeno..
Image Hosted by ImageShack.us

Duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti
Da je izgubljeno samo ono čega smo se
odrekli. U životu poželi samo jedno: Da
ne voliš izgubljeno i da ne izgubiš voljeno!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Da budem sretna jer si mi prijatelj ili da plačem jer je to najviše što češ mi ikada biti?
Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj provoditi vrijeme sa nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.
Image Hosted by ImageShack.us

Postoji noć kad suze same teku,
kad čovjek bez boli može da pati,
kad gubi snagu i druge moli, a osjeća
samo jedno a to je da te voli!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih ljudi prije nego što upoznaš pravog i na tome češ mu, kad se to bude desilo, biti zahvalan.
Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto...

Image Hosted by ImageShack.us

Ako umre ljubav,umiru i snovi
i čamac bez vode nemože da plovi
ni nebo bez sunca,kao mjesec
bez noći
JA BEZ TEBE NIKAD NEĆU MOĆI....

Image Hosted by ImageShack.us

Ljudi nikako da shvate,da
oni što se najviše smiju
najviše pate....

Image Hosted by ImageShack.us

Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.

Image Hosted by ImageShack.us

Jedan savjet...
ČUVAJ SE...
Jedna molba...
NE MJENJAJ SE...
Jedna želja...
NE ZABORAVI ME...
Jedna laž...
NE VOLIM TE...
Jedna istina...
NEDOSTAJEŠ MI...

Image Hosted by ImageShack.us

Što je suza?
spoj kisika,dusika i malo soli,a tako boli!

Image Hosted by ImageShack.us

Volim te i mrzim, neznam sto je jače, stislo mi
se srce, samo što ne plače, napiši mi nešto, sasvim
me povrijedi, ionako mi život bez tebe ne vrijedi!

Image Hosted by ImageShack.us

Katkad želis, a želja ti nije ostvarena.
katkad voliš, a ljubav ti nije uzvračena.
katkad ti se plače, a suze ne mogu poteći,
katkad ono sto osječas poruke ne mogu izreći!

Image Hosted by ImageShack.us

Taj dana kada
sam te upoznala
te tvoje oči
prvi put vidjela
Sjećam se tog dana
kao da je bilo juće
Svakog tvog pogleda,
riječi se sječam
Znam da nikad
nečemo biti zajedno
Valjda nam je
tako suđeno
Sudbina tako želi
a možda i ti
Svakog dana gledam te
kako patiš za njom
I govorim sama sebi
možda je bolje da si sa njom!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ako me ikada budeš ostavio,ostavi me na kiši da ne plačem sama
Image Hosted by ImageShack.us

Želim biti sretna jer si ti sretan, ali kako da budem sretna znajući da nisam ona koja te usrečuje!
Image Hosted by ImageShack.us

VoLiM sLoVo M Jer Se LakO pIsE voLim sAMOoo ...... i nIkoGa Vise!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti,
jer kad jednom zavoliš znaj da ćeš patiti.
Zaborav je težak voljenog bića,
a ljubav je uvijek neka tužna priča!!

Image Hosted by ImageShack.us

Govori onda kada patiš jer jedino onda riječi vrijede, a šuti kad si sretna i ne pokazuj sreću onome što pati, jer njega će to boljeti a ti nećeš znati!
Image Hosted by ImageShack.us

On je istina, koju u srcu nosim!
On je biće, koje ludo volim!
On je laž koja me boli!

Image Hosted by ImageShack.us


Znam, da je uzalud, ali ipak ga volim!

Image Hosted by ImageShack.us

...NIKAD ne dozvoli
da ti se netko suviše približi,
jer sve što je BLISKO
postaje VOLJENO,
a sve što čovjek VOLI poželi
da ZADRŽI,
a zadržati se ništa ne može
ZAUVIJEK...






-Zapamti ovo-

1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebecerek!
2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki načincerek
3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!thumbup
4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne volesmijeh!
5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspizijev
6.nekome si čitav svijethrvatska
7.da nema tebe netko sada nebi živio
8.ti si poseban/na i jedinstven/na
9.voli te netko za koga ne znaš da postojirolleyes
10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga!dead
11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbeyes!
12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćes se osjećati kad ta osoba znacerek!
13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobarkiss


ZABORAVI njegovo ime...
ZABORAVI njegovo lice...
ZABORAVI njegove poljubce...
ZABORAVI ljubav koju si jednom poznavala...
ZAPAMTI da on sad ima novu osobu...
ZABORAVI ga kad čuješ da puštaju vašu pjesmu...
ZAPAMTI kako si plakala po cijele noći...
ZABORAVI kako ste bili bliski jedno drugom...
ZAPAMTI da je on izabrao nju!!!
ZABORAVI njegov hod.....
ZABORAVI način na koji je pričao...
ZABORAVI stvari koje ti je govorio...
ZAPAMTI otišao je!!!
ZABORAVI njegov smijeh...
ZABORAVI njegov glas...
ZABORAVI nježnosti njegove kose...
ZABORAVI način na koji te čvrsto držao...
ZAPAMTI on je večeras s njom...
ZABORAVI vrijeme koje je tako brzo prošlo...
ZABORAVI ljubav koja je bila samo dio prošlosti...
ZABORAVI kako je rekao da te nikada neće ostaviti...
ZAPAMTI da je....otišao zauvijek & da te nikad nije volio!!!!



HVALA
Onima koji su mi se smijali,
...bez njih ne bih plakala.
Onima koji me nisu mogli voljeti,
...bez njih ne bih upoznala
pravu ljubav.
Onima koji su povrijedili
moje osjećaje,
...bez njih ne bih znala da
ih imam.
Onima koji su me ostavili,
...bez njih ne bih
otkrila sebe.
Ali onima koji su mislili da
neću uspjeti,
NJIMA zahvaljujem najviše
...jer bez njih ne bih niti pokušala.





























DESET LJUBAVNIH ZAPOVJEDI

Image Hosted by ImageShack.us


01. Nikad se ne zaljubi do ušiju
02. Ne moli ga jer ćeš ga moliti cijeli život
03. Cijeni ga al prvo cijeni sebe
04. Budi nježna ali nikad onoliko koliko osjećaš
05. Ne zovi ga poslije svađe
06. Na sastanak zakasni bar 15 min
07. Pusti ga nek se izmuči dok te prvi put poljubi
08. Učini ga malo ljubomornim
09. Nikad ne dopusti da ti on da nogu
10. I kad dođe kraj te velike ljubavi i ako on želi kraj
prihvati ga sa osmijehom na licu



13 ženskih pravila

Image Hosted by ImageShack.us


1.Cure uvijek stvaraju PRAVILA
2.PRAVILA se mogu mijenjati bez ikakve najave
3.Ni jedan muškarac ne može znati sva PRAVILA
4.Ako cura posumnja da neki dečko
zna sva PRAVILA,ona mora odmah
promijeniti barem jedno PRAVILO
5.Cura je uvijek u pravu
6.Ako se pokaže da cura nije u pravu,
razlog je sigurno u nesporazumu koji je
prouzročio dečko nečim što je napravio ili rekao :/
7.Ako se dogodi pravilo broj 6,dečko se mora
odmah ispričati zato što je prouzročio nesporazum
8.Cura se može predomisliti u svakom trenutku
9.Dečko se ne može predomisliti bez
izričitog pismenog dopuštenja cure
10.Očekuje se da dečko stalno čita misli cure
11.U svakom trenutku važno je ono što
je djevojka mislila,a ne ono što je rekla
12.Ako se dečko ne pridržava pravila,
to je zato što ne može podnijeti obaveze
,nema kičmu i papak je
13.Ako dečko,u bilo kojem trenutku,
pomisli da je on u pravu,mora se vratiti na pravilo broj 5!


Brojevi na registraciji

000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet ćeš ga
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 - iznenađenje


Chad Michael Murray
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 24.03.2008.

...praznici,praznici i praznici.....

ej ljudovi!!!!!evo me!!otvorila sam blog i odlučila sam napisat post tijekom praznika....pa otkuda da krenem.....praznici su napokon.....prije praznika smo dobili ocjene.....bolje da to niste vidjeli stvarno....pali bi u nesvjest...moram počet ućit...al dobro dosta o školi...praznici su!!!smijeh ne još zadugo ali treba uživat dok traju....e da ljudi sretan uskrs!!!!čudno što sam se sjetila!!!al eto...imam i ja valjda malo mozga!!!lud...za uskrs mi je došo i brat iz rijeke mislim došo je u srijedu i ide valjda sutra....i idem u rijeku u subotu,valjda, mislim nadam se treba im se malo poćistit jel je sigurno užasno oni to ni ne čiste ni ništ....i onda kasnije valjd idemo u tower centar!!!jeeeejjjjj!!!partyjedva čekam!!!!!!15.04. idemo na terensku nastavu u zagreb...jupi!!jedino što idu svi 7. razredi.... nadam se da će mo bit sa nekim normalnim razredom u busu ili sami......glavno da nismo sa c....ići ćemo u tehnički muzej i kino....nadam se da će nam ostat vremena pa da će mo moć ić u shopping!!!!da bar!!...i tako....ne znam više šta da kažem.....e da na radićevom su posadili neki labirint....lud...munjeno......gdje će sad bit lunopark????najbolji dio godine....to čekam cijelu godinu...ja kad sam to vidjela ja sam pošizila!!!!headbang....i da vidjela sam nekog na radićevom.....i tako....evo ne znam više šta da pišem....idem gledat stvorenja pa....ajde ljudi komajte mi....i ja ću vama...a sad idem....bye&kiss svima koji mi komaju,Tihaninemoj se ništ bojat,
TeiKarla nema para na mobu pa ti nije mogla odgovoriti,Neli,Sari;Ozi i naravno cijelom 7.akissmahwavekiss!!!!!!

- 22:52 - Komentari (123) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.