legi intellexi condemnavi https://blog.dnevnik.hr/citahrazumijehiosudih

utorak, 07.11.2006.

dan je bio...neznam...nekak...uostalom čitajte

vozdra, danas neznam kakav mi je dan bio,baš čudno.zijev.

Najprije kad sam ustala sam jela njami, pa sam išla učiti zemljipis.Kako sam imala nulti krenula sam ranije s bicikličem i išla po Anu.Taj nulti sat smo imali zemljopis umjesto šestog sata i nije nas pitao, učili smo nešto...i pričali o europskoj uniji.hrvatska.

Drugi sat smo imali tjelesni i ja, Ana, Marijana i Iva igrali košarku i išle smo na sik sak pa da odredimo tko s kim igra i ja sam igrala sa Marijanom, a snjom sam posvađana.Ne znam tko je pobjedio jer poslije nekog vremena nije nam se dalo brojati.rolleyes

3 i 4 sat smo imali fiziku, i neje nam uspio drugi pokus,a Veco nije bio donesao žicu,tako da nismo bili baš najbolje pripremljeni, ali dobila sam 4.thumbup.Zbog neuspjelog drugog pokusa Jasmin me zezao, onak tek toliko da bi mi izvukao živce, pa sam ga istukla za vrijeme odmora.cool

5 sat glupi njemački, a za vrijeme kad profesorica nije bila u razredu kanta,Robi i Brx su me čupali za kosu (imam kovrčavu) inače neki me zovu ovca.namcor

a zadnji likovni morali smo crtati portret Nikole Tesle, tu je bilo za poluditi kao i obično.headbang.

Kad sam došla kući išla sam kod neke frendice,kod kuće nije nikog bilo pa mi se nije dalo samoj biti i igrala sam TARZANA, a šta mogu kad volim to.Ali dobra vam je igrica!!!smijeh

sad ču se još malo dosađivati pa idem spavat ili ču pogledat što ima na TV-u.

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pišem vam.mah


07.11.2006. u 21:29 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

vozdra, ja sam vaša nova blogerica, imam 14 godina, slušam svašta i nisam još pronašla vlastiti stil.VOLIM ŽIVOT!

Linkovi