legi intellexi condemnavi https://blog.dnevnik.hr/citahrazumijehiosudih

ponedjeljak, 06.11.2006.

Ponedjeljak-opet škola

vozdra ljudovi,danas vam imam puno pisatiyes.Jutros sam se probudila u 6.00h jer sam išla ponovo vadit krv zaliveni na EKG srca,vidjela sam u bolnici mrtvaca,eekkatastrofa.Vratila sam se kući oko 9:00h i onda sam jela, a zatim malo bila sa svojim nećakom, od brata sinom.Presladak je još malo će 5mj.Kad sam ga izgnjavila natjerala sam se da idem učiti biologiju i oko 11:00h zaspala,a kad sam bila jako pospana, osjećela sam se kao da će mi glava eksplodirati.puknucu, ali sam učila sinoć,hehehe smijeh. u školu sam otišla oko 13:15h i tamo bila sa curama iz c.r, a sa curama iz svog razreda još se nisam pomirila, dobra sam sa četiri cure a ima nas 10.Ja bih se njima ispričala pa da se pomirimo ali kad ja nisam kriva nećunamcor.Neda mi se o tome pisati vjerovatno vas i ne zanima.Pod odmorima sam bila sa Monikom iz C razreda i rekla mi je pitanja za biologiju, i malo smo čavrljale o nekim stvarimablabla.Jedva čekam srednju, dosadili su mi ovi profesori,ova škola i sve što je uz nju vezano...Bilo je 26 pitanja, a ja nisam riješila 3.Malo prije sam došla kući, jela sam njami i odmah posjetila vas.Sad idem gledati telku wavezujo i ak mi se bude dalo učiti zemljopis, sutra pita.mah


EVO VAM SAVJET, POSEBNO ZA CURE

VOLI-VJERUJ-DAJ, ali pazi
KOGA-KOME-ŠTA.

...pišem vam ljudovi...thumbup

06.11.2006. u 18:48 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

vozdra, ja sam vaša nova blogerica, imam 14 godina, slušam svašta i nisam još pronašla vlastiti stil.VOLIM ŽIVOT!

Linkovi