Cista-nula

nije me bilo..a sad sam tu:P

eto da vam kažem dobru vijest dobila sam ormare.zujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujo
i sad je sve super.
iako imam dva ormara 2x2 nije mi dosta..još uvijek imam previše stvari...naughtynaughtynaughtynaughtynaughty
i neznam kud sa njimarolleyesrolleyesrolleyesrolleyesnononononononono

Druga tema:
za 2 tjedna idem polagat propise u autoškolu..i onda na vožnjunutnutnutnutnutnut
kada počnem vozit sklanjajte se sa ulica jer hmmmm....

i kaj da vam još pišem..neznam ni sama pa ču stavljat smajliče:D
sretansretansretansretantuzantuzantuzantuzannonononocrycrycrycrybeljbeljbeljbeljzubozubozubozubocoolcoolcoolcoolroflroflroflroflkisskisskisskiss
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyeswinkwinkwinkwinkyesyesyesyeseekeekeekeeknonononononononobangbangbangburninmadburninmadburninmaddeaddeaddeaddeadgreedygreedyheadbangheadbangmadmadmouthwashmouthwashnaughtynaughtynutnutnutnutpuknucupuknucuzalivenzalivenzijevzijevsmijehsmijehblablablablacerekcerekwavewavethumbupthumbupsmokinsmokinsmokinpartypartypartypartypartynjaminjaminjamifinofinofinofinonamcornamcormahmahmahmahludludludhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskazujozujozujozujopjevapjevapjevalazelazelazeheadbangpartyeektuzancerekblablagreedybangtuzantuzanroflnaughtysmijehwave

znam da nisam normalnazubozubo

11.12.2008. u 21:26 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

hmmmmm....teško pitanje
zakaj me to svugdje pitaju....zujozujozujozujozujozujo
nutnutnutnutnutnutnutnutnutbeljbeljbeljbeljbelj

Linkovi

sumrakblog---Blog od jedne male mutave plavušebeljbelj
photoworld--stranica sa mojim slikama
mopsron---Blog od jedne potpuno prolupale curezujozujozujo
mopspug--Isto blogić od potpuno prolupale...zujozujozujo

O svemu pomalo!"&*

Budući da je o svemu pomalo..možemo krenut od mene:P
Dakle ja sam vam..jedna --------(to je moje ime)..koja studira
informatiku na jednom uglednom zagrebačkom veleučilištu
(svi vi koji me znate,znate i koje..haha:)..nije FER
Bavim se fotografijom i ostalim glupostima kad mi je
dosadno...
Imam psa mopsa po imenu Pablo i jednu sijamsku
macu po imenu Rita...to su gazde a mi smo
robovi:D
Imam dečka..neću vam otkrit ime:P
Možda kasnije ili ne:D
Svoje frendove ne želim nabrajat..
ima ih puuuuuuuuuuuuunoooooooooooooooo..
ali ih za čudo sve volim..hahaha:D
Ali ima par koji su najdraži...
Saša,Nika,Iva,Alana,željka Pavle,,,ima vas još
nemojte brinut:D
Za sad papa:D