Ciroza jetre

16.01.2007., utorak

IPAK SE OKREĆE!

Hm, hm! Evo ovako, kaj se tiče novosti, Tomek i Picek su jučer gostovali na Radio studentu. Trebao sam i ja ići al su mi prekasno javili pa si nisam mogao organizirat da odem s posla. No dobro nema veze. Pa da ispričam o čemu je bilo riječ. Razgovaralo se o počecima banda, o imenu, snimkama i svirkama, novim pjesmama i o tome kuda i kako dalje. Uglavnom je pričao Tomek, dok je Picek bio više kao moralna podrška i besplatna reklama za McDonalds.njami Moram obratiti pozornost na to da je riječ alkohol spomenuta nekoliko stotina puta i da se na trenutke mislilo da u studiju gostuje Tin Ujević. Pušteno je dosta naših pjesama, kaj me iznenadilo, jer sam mislio da će ih biti puno manje. Najavili su snimanje novog dema al treba napravit još par pjesama tak da, bar se nadam, će to bit negdje u trećem mjesecu. To bi bilo otprilike to! Vidimo se 31. u Močvari! pa pa wave
- 16:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace images

MySpace images



Novosti o bendu Ciroza jetre


Myspace


E-MAIL

ciroza_jetre@hotmail.com


CIROZU JETRE ČINE:

Tomek: urlikavac
Picek: bajsist
Crni: tamburaš
Zvonko: drvosječa

MUZIKA:

DEMO
TEKKSSTOVI

Free Web Counters
Zales Jewelry Outlet


Linkovi

Bendovi

Prijatelji