miSs ivChY

09.01.2006., ponedjeljak

kakao sam..ne ustvari mljijeko samo..

ja sam danas tak cudna..sama sebi sam se cudila..

prvo..probudila sam se u 1o do 11!!kak to??ja se inace budim oko 8..kuzis ti to..i onda se dignem i vidim svi jos slippppppping..kak??onda sam si spekla salamu i morala sam dic tatu da ode u ducan jer se meni nije dalo..i onda sam si napravila tu pecenu salamu i onda sam je pojela..i onda sam si uzela salicu i usula si mlijeka..i ja sad dodjem do mikrovalne i zgrijem si mljeko..i izvadim ga i prvo se sprzim na slicu pa onda otvorim ormaric i vidim da nema kakaa..!neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!kak cu ja pit mlijeko bes kakaa..i ok ja popijem to mlijeko i tata me natjero da idem prat sudje..i onada ja otvorim taj isti ormaric di stoji moj ljubljeni kras expres(il kakao kak ti vise pase)i trazim pur limun i vidim punu kutiju kakaa..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!?!?!?!?!?!?kaj sam bila sljepa?!?!?!?ne moj ljubljeni kras expres!!!!!!!!!!! htjela sam se ubit..al dobro..kad sam odgledala zabranjenu ljubav smirilka me..(ste vidli kak je marko zarobio petru i bibu??bas cooooooll!!!yeahh..hahahah!!)..i onda je bio neki film..neki tam bingo..i ok smirili su me totalno..sad sam ok.. nebrinite..oporavit cu se ja..moram naucit zivit bez kakaa..

myspace

images for blogs

<------znas sta kaze???nars od mene ljuta sam!!!!!!!!

poo$$a..

cipTi-capTi..

<< Arhiva >>