Vlatka pokos petak - Pravi datiranje

utorak , 01.01.2019.

INTERVJU PREKINUT Pevačica zbog ovog pitanja BRIZNULA U PLAČ pred kamerama










Click here: Vlatka pokos petak






Organizator tog festivala bio je Mladen Pavković. Već se konzultiram sa svojim odvjetnicima. Pošto on živi i radi u Kanadi, vezu su održavali preko telefona i društvenih mreža.



vlatka pokos petak

Tamo sam se psihički oporavila. Svoje stvari je nakon prodaje stana u Zagrebu, odnijela mami i tati u kuću na selu budući da djelomično žive ovdje i u Austriji.



vlatka pokos petak

Net.hr - Također je sudjelovala na brojnim festivalima, ujedno u ulozi voditeljice i izvođača pjevačkih i plesnih točaka. Vlatka Pokos na 10.



vlatka pokos petak

Josip Radeljak Dikan 64 napokon je pokazao kompromitirajuće SMS-ove, koje je Vlatka Pokos 37 navodno slala svojim prijateljicama. Radeljak je optužio Vlatku da se bavila ekskluzivnom prostitucijom. Te čuvam za sud. Imam poruku u kojoj se hvali da je u tri dana spavala 20 puta s nekim 'F. Zaslijepio ju je sjaj toga grada i ušla je u društvo ljudi koji se bave organiziranom prostitucijom. Ja sam u Rimu živio 40 godina. Svaki Vlatkin korak mi je bio poznat. Angažirao sam svoje ljude da je prate i došao sam do informacija koje su fatalne. Znam da će je ovo pogoditi jer je mislila da to nikad neću pustiti u javnost. Niti ja to nisam htio jer i meni je to bolno, ali pretjerala je stalno me blateći u medijima - kaže Dikan. Radeljak tvrdi kako je Vlatka Pokos od njega na mjesec dobivala čak 10. S nje je u devet mjeseci potrošila 300. Nikad mi nije objasnila na što je potrošila taj novac - kaže Radeljak. Oduzeo joj je kreditnu karticu kad ga je sin Leo Radeljak upozorio na njezinu rastrošnost. Vlatkina kartica za nuždu je bila kartica za Leov tekući račun, a on je pregledom ispisa ustanovio kako je Vlatka gotovo svaki dan podizala novac na bankomatu u iznosu maksimalnoga dnevnog limita. Radeljakov sin Leo 25 govorio je o Vlatkinu nasilničkom ponašanju prema Lani 7. Jednom je u Švicarskoj počela, ničim izazvana, vikati na Lanu, a ja sam stao između njih. Tada me primila za ruku i rekla: 'Šta ti, balavče, znaš o odgoju djece? Josip Radeljak je na kraju pokazao i poruke u kojima mu Vlatka piše kako će učiniti sve, baš sve, pa i moliti na koljenima ako dopusti da mu se vrati. Nisam nikome činila zlo. Ako dosad nisam izgubila dostojanstvo, neću ni sada. Već se konzultiram sa svojim odvjetnicima. Podignut ćemo tužbu za klevetu. Njegove prijetnje novim porukama su mi nevažne. Treba tek utvrditi je li taj mobitel ukraden. Sa SMS-ovima se može manipulirati, a moj telefon je neko vrijeme ostao u Dikanovu stanu nakon što me izbacio - izjavila je Vlatka potreseno.



vlatka pokos petak veneranda 1995
Nakon raskida veze, tražila je da se ona proglasi izvanbračnom i da ima određena imovinska prava. Djed je baku, otkrila je, teško psihički i fizički maltretirao. Što se tiče njezinog ljubavnog života, javnosti je poznato da je više godina bila u vezi s Antoniom da Silvom, a potom sedam godina s poduzetnikom Zlatkom Maletićem. Pjevačica je poprilično uzbuđena zbog novih izazova, a velika želja bila joj je uhvatiti klupsku atmosferu kakvu godinama njeguje jedan od najboljih jadranskih klubova. Oduzeo joj je kreditnu karticu kad ga je sin Leo Radeljak upozorio na njezinu rastrošnost. Tamo sam se psihički oporavila. Vlatka Pokos Salzburg, 22.

[Kako se ozeniti za papire|Tube sex mature|IT Marketing blog]






Oznake: intervju, PREKINUT, pevačica, Zbog, ovog, pitanja, BRIZNULA, u, plač, pred, kamerama

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.