ima neka tajna veza....
Blog.hr
rapriza.com
kisnapraforgo.blog.hr
zbormrtvihpjesnika.blog.hr
agolub.blog.hr
torquoses.blog.hr


ma pusti nek traje, sve dok traje dobro je....
"Glava mi je puna raznih informacija,
desi mi se često error situacija...
Mozak mi se automatski pretvori u sir...
Jer je neko stisnuo dugme all memories clear.."


Lako je kad te neko ni ne zavoli...
Tad samo tamna strana srca zaboli...
Teško je kad za nekog jedinog i svog postaneš zrnce soli...
Teško je kad Tvoj Neko prestane da te voli...



Malo moje ćudljivo... Pusti šta je bilo, ne budi zlopamtilo...
Obići svet je zbog tog uzbudljivo... Da bi se ovde vratilo...
Digni tu lepu glavu... Pogledaj me bar...
U suzici što blista čuda se trista vide...
Tvoja je sreća samo tvoja stvar...
Al zato tvoja tuga... To je već priča druga... To na moj račun ide...


Da, sada gledam kroz tvoje oči,
ti si nišan na licu moga anđela.
Oprosti i što odlazim,
ja nikad ne ostajem.




Bezdan...

Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva-tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna.

KAD ODEM....

Kad odem,
kad me djavo isprati glavnim sokakom
i kad mesečina zaveje moj trag
nemoj tugovati jer jednom svakom
mali nemi slavuj doleti na prag.

Kad odem,
kad zamumla vetar zimske očenaše
i kad mrtvo lišće potera u kas
za kaznu prognaće i tamburaše
zbog pogrešne pesme u pogrešan čas.

em..naposletku..

Draga moja, ti si navek znala da sam pajac...
Moj je šešir šatra pomična...
Usne, tice-rugalice... A u oku tajac...
Da sam kaput sa dva lica...
Da sam Gospo'n Propalica...
Obična...

Naposletku, ti si navek znala da sam svirac...
I da je nebo moja livada...
Da me može oduvati najblazi Nemirac...
Da ću u po reči stati...
Da se neću osvrtati...
Nikada...






ovdje je osmijeh događaj...

23.08.2006., srijeda

...Onda korakom merila grad...

Eo ja sam..sve stare priče vec ispričane...Novogradiško ljeto je prošlo i bilo zadovoljavajuće..Prljavci su očistili svoje,Škoro me vuko na Balaša i priče a Koloniju sam malo slabije doživila..sve u svemu prilično prihvatljivo..ja putujem za Zg next tjedan ono jedva čekam ovo me sve ubija želim što prije otići..muči me..eo upravo slušam ovog Balaša..ma on je car kako se ja nađem u njemu to je nevjerojebenovatno..čovjek ima čarobnu moć..nitko me ništa ne pita..skoro nemam o čemu a ni komu pisat..tak da pokušavam biti što kraća...šteta trošit prste i malene vijuge ne želim izreći ono moždane jer..tko zna šta je u mojoj glavi osim propuha.još nisam dokazala tak da ću se suzdržat od nekih riječi..uglavnom.. stej kul..budite dobri,ljepi i pametni-baš kao i ja .. nedaj te se.. wolim Vas ljepi ste...puse(x)..
točka i uskličnik

- 22:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
radi sira,chipsa& limene glazbe...
Image Hosted by ImageShack.us
nešto o kao meni.....
JA SAM- samo ja i ništa više od toga :)
BAVIM SE- profesionalno se bavim heklanjem i trenutno se privikavam na IGLU :)
VOLIM- SEBE I SAMO SEBE jer voljeti nešto/nekog drugog se neisplati :)
NADAM SE- svom upijehu u životu...da postanem balerina ili astronaut :)) te da mi Blog ne bude dosadan


za sve informacije obratite se na
josipa1108@gmail.com (nije da dajem novce&savjete al tu sam za potrebne)
točka.

Image Hosted by ImageShack.us