ima neka tajna veza....
Blog.hr
rapriza.com
kisnapraforgo.blog.hr
zbormrtvihpjesnika.blog.hr
agolub.blog.hr
torquoses.blog.hr


ma pusti nek traje, sve dok traje dobro je....
"Glava mi je puna raznih informacija,
desi mi se često error situacija...
Mozak mi se automatski pretvori u sir...
Jer je neko stisnuo dugme all memories clear.."


Lako je kad te neko ni ne zavoli...
Tad samo tamna strana srca zaboli...
Teško je kad za nekog jedinog i svog postaneš zrnce soli...
Teško je kad Tvoj Neko prestane da te voli...



Malo moje ćudljivo... Pusti šta je bilo, ne budi zlopamtilo...
Obići svet je zbog tog uzbudljivo... Da bi se ovde vratilo...
Digni tu lepu glavu... Pogledaj me bar...
U suzici što blista čuda se trista vide...
Tvoja je sreća samo tvoja stvar...
Al zato tvoja tuga... To je već priča druga... To na moj račun ide...


Da, sada gledam kroz tvoje oči,
ti si nišan na licu moga anđela.
Oprosti i što odlazim,
ja nikad ne ostajem.




Bezdan...

Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva-tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna.

KAD ODEM....

Kad odem,
kad me djavo isprati glavnim sokakom
i kad mesečina zaveje moj trag
nemoj tugovati jer jednom svakom
mali nemi slavuj doleti na prag.

Kad odem,
kad zamumla vetar zimske očenaše
i kad mrtvo lišće potera u kas
za kaznu prognaće i tamburaše
zbog pogrešne pesme u pogrešan čas.

em..naposletku..

Draga moja, ti si navek znala da sam pajac...
Moj je šešir šatra pomična...
Usne, tice-rugalice... A u oku tajac...
Da sam kaput sa dva lica...
Da sam Gospo'n Propalica...
Obična...

Naposletku, ti si navek znala da sam svirac...
I da je nebo moja livada...
Da me može oduvati najblazi Nemirac...
Da ću u po reči stati...
Da se neću osvrtati...
Nikada...






ovdje je osmijeh događaj...

26.07.2006., srijeda

"....naći ćeš uplašeno dijete, pjesnika asvalta i kafane,pre svega..." (by:mrtav ladan)

**Možda moja uloga u njenom životu i nije da budem njen netko dok nas smrt ne rastavi, i možda je povrijedim već sutra..."**

Ne daš mi je videti... I to od ruke ide ti...
Mora da je besposleno na nebesima

U božijem kristalnom dućanu među oblacima, na žalost, nikad nije bilo cenkanja oko onoga što možeš postati, i onoga što jednostavno moraš biti da bi to bio

Uz život se ne prilaže uputstvo za upotrebu, i svako to odradi kako već ume, zanemi tamo gde bi drugi viknuo, nasmeje se gde bi drugi zaplakao, uvredi se tamo gde bi se neko obradovao... Uđe u pogrešan vagon, siđe stanicu pre, ili kasnije...

Zna se koja vrsta priča počinje sa: Bilo jednom... Ne hvala, već izvesno vreme ne verujem u bajke...


"Ne, ne mogu reći da je to bila ljubav na prvi pogled. Ali mogu reći da je to bila Ljubav Na Taj Pogled, pa koji je da je..."

"Bila je to velika ljubav, dakako. Kao i sve ostale ljubavi na vreme prekinute..."

"Zauvek" je, ipak, samo reč... Velike reči obično imaju malu grešku, smanjuju se za mrvičak svaki put kad ih izgovoriš. Ni od mog "zauvek" nije ostalo bog zna šta.

Kao mrva iz džepa... Truni se lako... Život protekli...
Da, rekli su mi da je lepa... Ali baš tako? To nisu rekli...

Pobeći negde, daleko, što dalje,
gde ne trebaju pilule za spavanje.
Pobeći negde, ne umem da plivam,
dajte mi pojas za spasavanje


Nađoh negdje među hrpom svega i svidjeh mi se....a većinom je to samo jedinstveni i jedan Đole u pitanju...zna se i koji..."(zato je ekavica prisutna..)


----a ovo je nešto meni posebno--->
Yo my own blood
Dragged through the mud
Perished in my heart still cherished and loved
Stripped of our pride, everything we lived for
Families cried
There’s no where to run to, no where to hide
Tossed to the side
Access denied
6 million died for what?
Yo a man shot dead in his back
Helpless women and children on the constant attack
For no reason
Till the next season
And we still bleeding
Yo it’s freezing
And men burn in hell, some for squeezing
No hope for a remedy, nothing to believe
Moving targets who walk with the star in their sleeve
Forever marked wit a number, tattooed to your body
Late night, eyes closed, clutched to my shotty
Having visions, flashes of death camps and prisons no provisions
Deceived by the devils decisions
Forced into a slave
Death before the ?sana? for those men who were brave
Shot and sent to their grave
Can’t awaken, it’s too late
Everything’s been taken
I’m shaken, family, history, the making .....

Artist: Wu-Tang presents Remedy
Album: Wu-Tang Killa Bees The Swarm Vol 1
Song: Never Again


malo san maka deadyesludthumbupsmokinwave

but sve je to za ljude..
..pozdrav & puse(x)wave



- 00:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
radi sira,chipsa& limene glazbe...
Image Hosted by ImageShack.us
nešto o kao meni.....
JA SAM- samo ja i ništa više od toga :)
BAVIM SE- profesionalno se bavim heklanjem i trenutno se privikavam na IGLU :)
VOLIM- SEBE I SAMO SEBE jer voljeti nešto/nekog drugog se neisplati :)
NADAM SE- svom upijehu u životu...da postanem balerina ili astronaut :)) te da mi Blog ne bude dosadan


za sve informacije obratite se na
josipa1108@gmail.com (nije da dajem novce&savjete al tu sam za potrebne)
točka.

Image Hosted by ImageShack.us