ima neka tajna veza....
Blog.hr
rapriza.com
kisnapraforgo.blog.hr
zbormrtvihpjesnika.blog.hr
agolub.blog.hr
torquoses.blog.hr


ma pusti nek traje, sve dok traje dobro je....
"Glava mi je puna raznih informacija,
desi mi se često error situacija...
Mozak mi se automatski pretvori u sir...
Jer je neko stisnuo dugme all memories clear.."


Lako je kad te neko ni ne zavoli...
Tad samo tamna strana srca zaboli...
Teško je kad za nekog jedinog i svog postaneš zrnce soli...
Teško je kad Tvoj Neko prestane da te voli...



Malo moje ćudljivo... Pusti šta je bilo, ne budi zlopamtilo...
Obići svet je zbog tog uzbudljivo... Da bi se ovde vratilo...
Digni tu lepu glavu... Pogledaj me bar...
U suzici što blista čuda se trista vide...
Tvoja je sreća samo tvoja stvar...
Al zato tvoja tuga... To je već priča druga... To na moj račun ide...


Da, sada gledam kroz tvoje oči,
ti si nišan na licu moga anđela.
Oprosti i što odlazim,
ja nikad ne ostajem.




Bezdan...

Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva-tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna.

KAD ODEM....

Kad odem,
kad me djavo isprati glavnim sokakom
i kad mesečina zaveje moj trag
nemoj tugovati jer jednom svakom
mali nemi slavuj doleti na prag.

Kad odem,
kad zamumla vetar zimske očenaše
i kad mrtvo lišće potera u kas
za kaznu prognaće i tamburaše
zbog pogrešne pesme u pogrešan čas.

em..naposletku..

Draga moja, ti si navek znala da sam pajac...
Moj je šešir šatra pomična...
Usne, tice-rugalice... A u oku tajac...
Da sam kaput sa dva lica...
Da sam Gospo'n Propalica...
Obična...

Naposletku, ti si navek znala da sam svirac...
I da je nebo moja livada...
Da me može oduvati najblazi Nemirac...
Da ću u po reči stati...
Da se neću osvrtati...
Nikada...






ovdje je osmijeh događaj...

30.10.2005., nedjelja

"mila majko što me ne pobaci???"...

šta bi mi rekli ljudi kad bi im rekla da osoba od 19. godina dođe u 1 sat ujutro kuć subotom iz grada? pa mislima da bi mi rekli da nisam normalna...al oni očito ne žive u gradu koji je totalna rupa, totalno propao, koji je najveće govno..itd, puklo mi je sinoć sve...u jebenom stejdžu kao da i dalje djele knjige za 6/7/8 razred (ili je sad već lektira došla na red??) i onda dođeš tamo zujiš okolo, uđeš unutra strpaš se u onaj jebeni hodnik koji je jedini taman i ok i moliš Boga da ti priđe neko pametan da možeš progovorit dvije čiste (ali to se rijetko dogodi, samo ona jebena djeca koja pijana teturaju guraju te pa im je*eš bezrazložno majku...)i tako iz subote u subote(NAŽALOST).. kad više nemogu tvoji živci i mozak to podnjeti digneš guzicu i odeš u Pivnicu-e to je jedino mjesto na kojem još mogu biti jer još uvijek prevladava stara ekipa i bude jako( al vjerovatno neće još dugo jer su i tamo pačurlija već počela hvatat svoje položaje(možda zbog sendvića iz maski(što je je najbolji su :) )))...al opet tamo preživiš do 1-2 i šta onda ..e onda kreće muka u želudcu opadanje kose i zapetljaji crijeva jer jedino moš otić u porin gdej je 200 ljudi u prostoru 9x9 al najbitnije -ma jarane narodnjaci iz duše- i šta onda možeš-ma možeš uzet svoje stvari reći "hvala,doviđenja" i otići kući..ujutro se onda probudiš i pitaš se "gdje si bio?"-"nigdje!" -"kako je bilo?"-"jadno!!" i proživiš nedjelju kao parodiju......i kolikko god misliš da nije ipak shvatiš- "TO JE REALNOST!!!"....nažalost..al da sad dosta,,moram se i pohvalit da mi je sinić samo jedan trenutak nabacio prave iskreni smijeh na facu..jednu sam osobu vidjela(zbog koje sam i došla iz ze-ge :)) ) i napokon smo neke rečenice razriješili i to me danas jedino drži ono...:)).....dosta me više...pozdrav..

- 11:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
radi sira,chipsa& limene glazbe...
Image Hosted by ImageShack.us
nešto o kao meni.....
JA SAM- samo ja i ništa više od toga :)
BAVIM SE- profesionalno se bavim heklanjem i trenutno se privikavam na IGLU :)
VOLIM- SEBE I SAMO SEBE jer voljeti nešto/nekog drugog se neisplati :)
NADAM SE- svom upijehu u životu...da postanem balerina ili astronaut :)) te da mi Blog ne bude dosadan


za sve informacije obratite se na
josipa1108@gmail.com (nije da dajem novce&savjete al tu sam za potrebne)
točka.

Image Hosted by ImageShack.us