< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


on/off

Tko sam ja?

napravila:CoKojAdiCa

Ja sam jedno veliko djete koje se zove KRISTINA...
Imam 16 punih godina i živim u Slavonskom Brodu...
Idem u najbolji, 2.b razred, Opće gimnazije (viša uzaludna)
Obožavam svoje najbolje prijateljice: LIDIJU, KATARINU
I NIKOLINU,
te jednog savršenog dečka DEANA...
Ovi ljudi koje sam nabrojala gore su najvažnije osobe u mom
životu i neznam što bi bez njih...
Ja sam jedna jako vesela i sretna osoba koja se gotovo uvijek smije
ponekad pomislim čak i dok spavam...
Jako me teško naživcirati u poslijednje vrijeme, iako sam prije pucala
na svaku sitnicu, al to brzo pođe...
Kada mi je jako teško, odlazim u drugi svijet, svijet riječi i stihova,
obožavam pisati pjesme i one su odraz trenutka u kojim ih pišem...
Uglavnom pišem kada sam tužna, i kada želim izbaciti ono ružno iz sebe...

Image and video hosting by TinyPic

Moja malenkost
Image Hosted by ImageShack.us

Best friends
Image Hosted by ImageShack.us

Nikolina
Image Hosted by ImageShack.us

Katarina
Image Hosted by ImageShack.us

Lidija
Image Hosted by ImageShack.us



Moj MSN: cinderella-sb@hotmail.com

BLOGOVI KOJE JA POSJEĆUJEM

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moja seka-Snježana
Lidija
Jelena
Lidija & Monika

I ljudi koje neznam osobno ali upoznala sam ih preko bloga

Gangsta Killer
Monique
DiVlJaKuShA
bitch28
ŠaŠaViCe




ponedjeljak, 31.12.2007.

SRETNA NOVA GODINA

Jednostavno, bilo mi je muka. Muka kao nikada do sada.
Od svih tih licemjera koje sam susretala na svakom koraku, svih tih lažnih usiljeno nasmiješenih faca, srdačnih čestitanja s ledenim glasom i hladnim pogledima, kao da je to tek red kojeg se mora poštivati, a ne čestitanje zato što stvarno želiš nekome dobro..
Bilo mi je muka od svih naperlitanih nervoznih ljudi koji samo dolaze na zabavu tek tako jer je to red, a ne ostati doma kao «zadnji luzer».
I nema veze što će se smrznuti, ugušiti od gomiletine parfema što su ljudi stavili na sebe, nema veze što će cipele biti sve izgažene, nema veze što će petarde i ostale eksplozivne naprave morati izbjegavati kao minsko polje...Zaista to ništa nije važno, glavno da se nekamo ide, dobro popije i zabavi, naravno.
Zabava!
Ako je to zabava onda sam ja stvarno....ne znam ni sama šta.



Najdraži moji…
Ovu pjesmu sam napisala prije dvije godine, jer tada sam se stvarno tako osjećala…
No sada, dvije godine poslije na svu sreću ne osjećam se tako, jer novu godinu dočekat ću sa ljudima koje stvarno volim i s radošću napustiti ovu staru i polako krenuti u novu…
Ove godine dogodilo se puno toga i zato mogu reći da je ovo bila najbolja godina moga života dosad, al nadam se da će i svaka slijedeća biti joj bar mrvicu bolja…
Upoznala sam puno novih ljudi, učinila sam nešto zbog čega se ne kajem ni najmanje, a najbolje od svega, još više sam se zbližila s LIDIJOM, KATARINOM I NIKOLINOM i postale smo gotovo nezaboravne… Nesmijem zaboravit ni jednu osobu koja mi je jako bitna i bez koje ova godina nebi bila baš tako dobra, DEANA…

Shvatila sam da želim jednog dana, kad budem stara i kad se okrenem pogledati svoj život da bude sretan i vesel, a ne tužan i depresivan…
Znam da sam ove godine učinila i neke stvari zbog kojih se kajem, ali smaram to poukom za dalje….

I zato, želim vam svima sretnu ovu NOVU 2008 GODINU, da se ne osjećate kao ja u pjesmi koju sam napisala na početku a ja ću vam dati savjet kako…
Dočekajte tu novu s osobama koje znate, do kojih vam je stalo i naravno koje se znaju zabavljati… Osobama koje vas prihvaćaju baš takve kakvi jeste sa svim vrlinama i manama,
A ako već imate takve osobe u životu, onda vam želim da se što bolje zabavite…

Od sutra počinje nova stranica našeg života, i zato vam želim da bude protkana srećom, zdravljem, ljubavlju i radošću, a sve ostalo će doći samo od sebe…

Voli vas sve vaša Cinderella



- 12:36 - WiSh a LuCk (25) - oR dOn't - #


Moj najveći porok
Image Hosted by ImageShack.us

+ ovo
Image Hosted by ImageShack.us

= ovo
Image Hosted by ImageShack.us



Kuma i ja
Image Hosted by ImageShack.us

Ajmo ručak
Image Hosted by ImageShack.us

Lidija&Katavić
Image Hosted by ImageShack.us

Moje 3 ljubavi
Image Hosted by ImageShack.us

Charlijevi Anđeli
Image Hosted by ImageShack.us

Nikad zapoceta knjiga
zavrsava na prvoj strani.
Image and video hosting by TinyPic

"Svi ljudi imaju zvijezde,
ali one svima ne znače isto.
Za one koji putuju zvijezde su vodiči.
Za druge, one su samo male svjetiljke. Za učenjake one su problemi.
Za mog poslovnog čovjeka one su bile zlato.
Ali sve te zvijezde samo šute.
ALI TI, TI ĆEŠ IMATI ZVIJEZDE KAKVE NITKO NEMA...."(Mali princ)

Kap po kap,njen život odlazi od nje...
spušta se u veliku rijeku tuge.
Kap po kap njen život odlazi od nje.
I ništa više neće biti kao što je bilo.
Kap po kap,dok ne nestane sve i dok
sve ne postane ništa...

Život čudne putove ima,
ali ja neznam hodati njima...
Image and video hosting by TinyPic



Griješiti je ljudski, ali je osjećaj božanski!

Pošto pametniji popušta - glupani vladaju svijetom!

U raju je lijepo, ali u paklu je ekipa
Image and video hosting by TinyPic

Ako želite uspjeti u društvu,ubijte svoju savjest

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.