Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
...post dobrodoslica.. - cimyjev zivot - Blog.hr

srijeda, 10.09.2008.

...post dobrodoslica..

...evo da vam napišem post..kao sto vec svi znate stigao sam u nedilju neke sam iznenadio,neki su znali da dolazim a neki i zeljeli da duze ostanem ali ok otom potom....evo da pišem netsa puno o tamo a nema ni sta et radio sam od 8 do 2h i od 5 do10h al mislim nije bilo toliko tesko...curu nisma nasao kao sto su mi neki govorili jer mi se nije ni trazilo.mislim zbog neki razloga nisma ni trazio ali mozda sam se i pokajo al ne bitno ne zanimaju me cure..et imao sam jedan slobodan dan u tjednu i to sam vecinom provodio kod tetke igrajuci se sa malim braticem i sestricnom koja djeca nisu normalan ali okej nisam ni ja pa smo se ukolpili.....et stigao sma u nedilju sa zeljom da ne ppijem ali jbg nisam odolijo pa smo se odmah naderali za moju dobrodoslicu ona stara ekipa da vam ju sada ne spominjem ugl bilo je ludo....et da hvala svima koji su se javljali neki bolje da nisu ali oke je i to..ima puno ljudi od kojih sma se nadao vise a zakazali su i malo onih koji su me iznenadili ali hval i jednim i drugima....i da evo sada sam tu okrecem novi list u zivotu iako to nisam zelio bilo mi je u planu nesta drugo al stvari se mijenjaju ....et toliko od mene pozdrava svima do iduceg puta.....iako mislim da cu obristai blog te da je ovo zadnji ppost........

10.09.2008. u 16:42  44 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

Opis bloga

smijesno,dosadno ali ipak pogledajte

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

 

.....moje slike.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo to sam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pikula,pinky,joća(sidro),ja,cals,bily
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i pikula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivo(guja) i votka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i joća(sidro)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

beky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

frenky i barbara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cajs i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3ky,buscha i cajs

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

joća(sidro) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i ja

Image Hosted by ImageShack.us
kristina................................

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad