Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
.oprostajni post na brzaka - cimyjev zivot - Blog.hr

utorak, 08.07.2008.

.oprostajni post na brzaka

evo sjedim pola sata prije odlaska razmisljam o svim provedenim danima ovdje i o svim ljudima koje ostavljam tu..malo mi je bedara iako nisma mislio da ce to tako biti ali sinoc kada sam vidio ove konje ninu,jocu,cajsa,matu srce mi se slomilo jednostavno zazelio ostati ali ne moguposao zove..nista ljudi volim vas sve pocevsi od ove ekipe od sinoc koja me ugodno iznenadila do one za sankom ta mi je najdraza od ovih curam.........martin@pusv nadji si decka..........vi ostale pamet u glavu i tugujte jer me nema .heheheh jesam umisljen ....................ma svjd pozz svima ekipa volim vas bily,cajs,3ky,joca,nina,beky,pikula,dado,borna,pinky, pozz i provedite se naj bolje sto mozete znam da ce te festati kada odem ali ok jbg pozzz.pusa prijatelj ciimeer

08.07.2008. u 07:51  51 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

Opis bloga

smijesno,dosadno ali ipak pogledajte

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

 

.....moje slike.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo to sam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pikula,pinky,joća(sidro),ja,cals,bily
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i pikula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivo(guja) i votka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i joća(sidro)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

beky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

frenky i barbara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cajs i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3ky,buscha i cajs

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

joća(sidro) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i ja

Image Hosted by ImageShack.us
kristina................................

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad