Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
....MaTuRaLaC......... - cimyjev zivot - Blog.hr

srijeda, 02.07.2008.

....MaTuRaLaC.........

..evo malo za promjenu da vam i ja pišem..evo vratio se sa maturalca,a kojem je bila prava ludara ,svasta mi se izdogadalo a i svasta sam napravio sve u svemu patiti cu ga dugo i nadam se jednoga dana te dozivljaje unucima pricati..NADA JE KURVA ALI ET....et izdvojiti cu vam par situacija kao npr. da smo odmah prvi dan zaglavili u liftu zbog mene jer sam zelio vidjeti da li mogu otvoriti vrata na liftu i uspjeo sam jedna ali druga ne pa smo se onda jedno par minuta vozali dok se to nije skroz odglavilo ali jbg...no dobro onda su me jedno 3 namazali kaladontom ali sam im to sve vratio a znate mene nikom ne ostajem duzan jbg...ma bilo je tu jos svacega snimali smo spot za pjesmu,imali smo hivnu,pravili svinokolju,vozali se pokretnim stepenicama i tako....ada moram spomenuti da nam je glavna fora bila STA KAZES koju je izmislio MARIC...........i da jos cu vam reci da je men i DZOMBU napal neka kurva ali smo se izvukli pa smo joj rekli da smo pederi i tako et malo dogadjaja sa maturalca ima ih jos ali neda mi se pistati........i uhvatila me murija mene i ILIJU i naplatila nam kaznu 25 eura zbog toga sto smo galamili i bjezali od njih.......et pozz pusa

02.07.2008. u 01:02  34 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

Opis bloga

smijesno,dosadno ali ipak pogledajte

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

 

.....moje slike.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo to sam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pikula,pinky,joća(sidro),ja,cals,bily
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i pikula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivo(guja) i votka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i joća(sidro)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

beky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

frenky i barbara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cajs i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3ky,buscha i cajs

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

joća(sidro) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i ja

Image Hosted by ImageShack.us
kristina................................

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad