Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
...1. M@J......... - cimyjev zivot - Blog.hr

petak, 02.05.2008.

...1. M@J.........

...........hm 1. maj sta da vam kazem jednostavno atmosfera se nije mogla opisati rijecima bilo je PREDOBRO ekipa boli glava svi posebno ona od dan prije ALAC,BRANA,BUSA,BEKI,PIKULA,FRENKI,BILI,CAJS,JOCA ali et spominjem i ove koji su dosli sutra dan SANDRA,MARIJA,MARTIN B.MARTINA.MIRJANA.IVANA.IVONA.MARINA.MaRTINA M.......... itd sigurno sam nekoga zaboravio ali neka se ne ljuti jer i on je sigurno zasluzan za jucerasnji dernek..........sta da vam kazem bilo je super opijo sam se DOKTORSKI kao nikada prije a i popijo sam(gajbu i kusur a koliki je kusur to vam necu reci) ...nista jedino sto vam moram reci jest da me SIDRO izdo nije mogo vise piti oso je spavati kao i CAJS i ostale pickice ali zato jedan covjek nije oso a to je BILy zato sam nastvio snjim derati do iznemoglosti i normalno opijo se ali ovo u pijansku cu pamtiti jer popijo sam osobni rekord..hehhe................nista et jos pohvaljujem BRANU NA organizaciji i samoga sebe jer nisam s nikim zakuvo a i MATICKU na svirci cak sam naucio svirati 5 akorda i REtKLA je da sam talent...(mos si misliti sto me sjebala)....te IVONU sto mi je pravila drustvo kada su svi negdje drugdje bili ona je bila samnom et hvala IVONA a barem smo se fino napricali,.i da MARTINA bas su mi genijalne rijeci za svaki sport i za sve morate imati OSJECAJA.................cure di su vam osjecaji pamti to...hehehehehh......et stvarno bilo mi je zbilja super i da tena HVALA na gostoprimstvu na svoju vikendicu i da NISAM NISTA VIDIO...heheheh...........eto pozz svi pusa...........
...nisam si opet naso curu...........hehe................morati cu BUSU riijesiti..he

02.05.2008. u 16:44  23 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

Opis bloga

smijesno,dosadno ali ipak pogledajte

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

 

.....moje slike.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo to sam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pikula,pinky,joća(sidro),ja,cals,bily
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha i pikula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivo(guja) i votka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i joća(sidro)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

beky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buscha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

frenky i barbara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cajs i ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3ky,buscha i cajs

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

joća(sidro) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alen i ja

Image Hosted by ImageShack.us
kristina................................

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad