coolerica_12

03.02.2006., petak

ČETVRTAK:ZAMRAČIVANJE

Image Hosted by ImageShack.us
opet je meni zašlo sunce i došli su oblaci.....Dan je počeo dobro...Ujutro sam pisala domači rad, pa sam imala predsat iz talijanskog. Prvo mjesto iz zemljopisa je osvojila jedna cura koja mi nije baš draga. U školi smo pisali kontrolni iz matematike, dobila sam 5. Onda smo imali dva sata zemljopisa, dobila sam pet.Pa smo se ja i Nika malo posvađale, onako neobavezno, zato što je ona cijelo vrijeme govorila kako svi mene moraju trpiti i tako te stvari. Ako me mora trpiti zašto se s menom druži?! No brzo smo se mi pomirile.Hrvatski, zadnji sat, nas je pustila malo ranije. Ja, Karla i Nika smo išle u knjižnicu. Pa smo ja i Karla išle u nje. Tamo je Karla izvodila karaoke show za mene i njenu mamu. Bilo je za umrit od smijeha kako karla pjeva operu. Pa smo išle po Niku jer nam je bio ples. S nam na ples idu i tri LEGENDE:DANICA, ANDREA I SONJA. Šteta što ne idu i Leona i Blaže. Onda mi se dogodila jedna mala negativna sitnica koja meni puno znači. Andrea, Danica, Karla, Sonja i Nika odmah su "skužile" da nešto nije u redu, jer to nisam bila ona stara ja, nego sam se skroz povukla i ništa nisam pričala. Došla sam doma i čitala tuđe blogove. Morate iči na Andrein i Leonin. Andreina adresa je http://princess13.blog.hr, a Leoninu adresu neznam. Samo znam da joj se blog zove lavica. Pozdrav meni trenutno naj ljudima:KARLI-koja je uvijek uz mene,mogu joj reči sve,ANDREI-najluđoj curi koju je ovaj svijet vidio, ma carica je,DANICI-zakon prijateljica, družile smo se cijelo ovo ljeto, a i sad se družimo, ma ona je meni zakon,NIKI-iako se često posvađamo,odmah se moramo pomirit jer ne možemo jedna bez druge, a najčešća riječ koju govorimo jedna drugoj je "glupačo".,SONJA-cura je skroz luda, voli se zezat, super mi je,BLAŽI-to vam je legenda nad legendama, ako trebate nekog da se zeza s vama i oraspoloži vas, tu je Blaža, BRUNI-ta vam je cura zakon, poznajemo se odavno, ona mi je jedna od naj prijateljica, ne mogu opisivat njene osobine jer Bruna je jednostavno-Bruna, dobra,ali i opaljena .Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
- 10:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi