coolerica_12

28.01.2006., subota

MY BEST, BEST FRIENDS

Image Hosted by ImageShack.us

Prvu ćemo staviti Niku, curu iz mog razreda. Iako o njoj znam baš sve(ili možda neznam), nikad nam nije dosadno. Ova bi lutkica možda najbolje pokazivala moju Nickicu.Image Hosted by ImageShack.us
Nika između ostalog, ima dva psa. Wendy-maltezera i Floyda-zlatnog retrivera. Inaće voli pse, ali obožava dupine. Pa, kako ne može imati dupina u kući, skuplja sve o njima(dupinima). Ovaj me psić posjetio na Nikine pse.Image Hosted by ImageShack.us
Kad dođem u Nike, uvijek je zateknem kako gleda crtiće. Ona ih obožava. Ja mislim da će ih ona gledati i kad bude baka. Ovo joj je jedan od najdražih.Image Hosted by ImageShack.us
Niku su iz nekog neodređenog razloga još prošle godine poćeli zvat pingvin. No vjerujte, ona nema ništa sa tom ludom životinjom. Možda zato što je otkvačena. No jesu li pingvini otkvačeni?!Image Hosted by ImageShack.us
O nikinoj ljubavi imam mnogo mogućnosti. Znam da je prije nekoliko tjedana bila u-onog ćije se ime ne spominje-ali mislim da više nije u njega, nego da joj se samo malo sviđa. Ima jedan mali iz našeg razreda u kojeg bi isto mogla biti, ali mali je ružan, a Nika ima dobar vid. Mislim da je ona trenutno nezaljubljena, zato i je onako mrzovoljna. Jedva ćekam kad će se moja Nika ponovno zaljubit i biti NORMALNA!!!Niku inaće možete posjetiti na blogu http://badgirl12.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us

Sljedeća bi mogla biti Karla, isto cura iz mog razreda. S Nikom sam se počela družit tek tamo u 3.razredu, a s Karlom sam se igrala još od početka. Karlu zovemo "cura u modi", jer je stvarno uvijek trendi. Ova bi lutkica možda najbolje pokazivala Karlu.Image Hosted by ImageShack.us Karla kao i Nika ima psa maltezera-Oggyja. Mali je znate kako sladak. Što Karla voli od životinja neznam baš, ali znam da se dobro snalazi i sa mačkama-kad joj je prijateljica išla na skijanje čuvala je njenu macu. Evo sad jednog pasića za moju Karlu.Image Hosted by ImageShack.us Karla, kao i Nika ne voli čitati debele knjige. Okreće mi očima kad joj spomenem šesti dio Harry Pottera. No Karla je zato, kao i Nika, odlićna učenica. Prolazi s pet(tako će bit i ovo polugodište,) Zato joj evo jedna knjiga.Image Hosted by ImageShack.us Karlina ljubav,......hmmmm, to nemam čistog pojma. Prepostavljam da nije iz ove škole, ali to samo prepostavljam. Karla mi nikad neče da reće u koga je, tako da je ovaj put molim da mi kaže. Karla nema sama svoju stranicu na blogu, ali moja i njena je http://bestgirls.blog.hr. Image Hosted by ImageShack.us

Sljedeća je Bruna, jedna od najluđih koje poznajem. Ide u moj razred. Ona će jednog dana postat spisateljica, jer kažem vam, koje ona priče izmišlja. Meni je to sve jako smiješno i volimtakvu Brunu. No nekima smetaju njene priče. Meni ne. Bruna cura bila bi ovakva.Image Hosted by ImageShack.us U Brunu su zaljubljeni mnogi dečki iz naše škole, no ona to ne primječuje. Ona je jednostavno simpatična. Mogu vam nabrojat barem 2 dečka iz našeg razreda, ali neću govorit imena da se ti dečki ne naljute. Evo jedne slikice za brunu.Image Hosted by ImageShack.us Bruna je zaljubljena u jednog dečka- čije ime NARAVNO NEĆU SPOMINJATI. To ne zna nitko osim mene(ili zna?!). No iako ona govori da je u tog malog, imaju neka braća koje je ona upoznala na zimovanju. I oni idu baš 6,7,8 razred. Hmmmm...Možda stvarno nema ničeg, no meni je tu nešto sumljivo. Bruna nema svoj blog, jer joj kompić još nije priključen na internet.Image Hosted by ImageShack.us

Sljedeča bi bila Andrea, koja živi u mom neboderu. Ona je jednu godinu mlađa od mene, no zakon je. Nekim smo ljudima iz škole ispričali da smo sestre i mala grupica je povjerovala. A UOPĆE NE SLIČIMO!!! Andrea ima skroz tamnu kosu i oči, a njena lutkica bila bi ovaImage Hosted by ImageShack.us
Andrea je sretno zaljubljena u -jednog malog-. I on je u nju. Baš je sretna. Blago njoj!!Image Hosted by ImageShack.us
- 12:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi