Opis bloga
Često se pitamo kako to da se mali ljudi, potpuno nepoznati, nađu među velikima?
Jednostavno, postali su veliki.
Učinili su promjenu i pretvorili se iz ružne male gusjenice u prekrasnog leptira.

Wink



Hello



Morph



I Love You



Thumbs Up


















Zadatak: Uspjeh!

petak, 05.11.2004.

Dvojke

One godine kada sam po prvi put postao prodavač novih automobila broj 1, automobilska kompanija čije sam automobile prodavao počastila me je banketom.
Bio je to banket Legije prvaka.
Taj prvi put doživio sam mnogo pljeska koji udara u glavu, no malo sam znao ili nagađao o preprekama koje razbijaju viziju i koje me očekuju.

Sljedeće godine evo me opet u Legiji prvaka, no pljeska je znatno manje.
Treće godine umjesto pljeska doživio sam negodovanje. ...

...Vidio sam ostale okupljene prodavače kao ogromne prepreke koje su se iznenada našle na mojem putu prema uspjehu i mogao sam osjetiti njihove reakcije, ne znajući što ih je potaklo. ...

...Tako sam te večeri na banketu odgurnuo na stranu pripremljeni govor. Pozvao sam ljude koji su mi se rugali da ustanu tako da ih mogu pogledati, da mogu vidjeti kakvi su i zahvaliti im.
Da, zahvaliti im.
"Hvala vam. Bit ću ovdje i sljedeće godine", rekao sam. Licem mi se razvukao osmjeh broj 1.
"Vi ste mi dali pravo da dogodine ponovo budem ovdje. Napunili ste moj spremnik kako bi motor nastavio rad." ...

...Tijekom tih godina, noću, u tišini svoje sobe pokušao sam shvatiti zbog čega me omalovažavju.
Jeli to zavist? Ljubomora? Možda zbog toga što oni nisu željeli raditi tako predano kao što sam ja radio? Možda nisu željeli platiti cijenu titule naslova broja 1, nisu željeli platiti svoje obaveze.

Tada sam odlučio da, ako se želim nastaviti uspješno prodavati, moram izbaciti te stvari iz svojeg života.
Zavist, ljubomoru, spremnost da se bude na drugom mjestu i spremnost da se odustane.

Iznenada sam shvatio što se događalo na svim tim banketima.
Oni koji su broj dva ili broj tri u životu, nisu zadovoljni dok ne povuku jedinice na svoju razinu.

Joe Girard: "Kako prodati sebe"



- 07:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


The WeatherPixie