Opis bloga
Često se pitamo kako to da se mali ljudi, potpuno nepoznati, nađu među velikima?
Jednostavno, postali su veliki.
Učinili su promjenu i pretvorili se iz ružne male gusjenice u prekrasnog leptira.

Wink



Hello



Morph



I Love You



Thumbs Up


















Zadatak: Uspjeh!

petak, 29.10.2004.

Molitva

Odsada ću moliti, ali moji vapaji upomoć bit će tek vapaji za vodstvom.
Nikada neću moliti za materijalne stvari ovoga svijeta.
Ja ne pozivam slugu da mi donese hranu. Ne obraćam se ni gostioničaru da mi pripravi sobu.
Nikada neću tražiti zlatnu pošiljku, ljubav, dobro zdravlje, sitne pobjede, slavu, uspjeh ili sreću. Molit ću za vodstvo: da mi se pokaže način kako da postignem te stvari - i moja će molitva dobiti odgovor.

Vodstvo koje budem tražio može doći, no isto tako ono može i ne doći: ali, nisu li obje mogućnosti svojevrsni odgovori?
Ako dijete od oca traži kruha i taj kruh ne pristigne - nije li otac odgovorio?

Molit ću za vodstvo; molit ću kao trgovac - na ovaj način:

O, Stvoritelju sviju stvari, pomozi mi.
Jer od ovog dana izlazim u svijet gol i sam; i bez tvoje ruke vodstva lutat ću daleko od puta što vodi uspjehu i sreći.

Ne molim te zlata ni odjeće, čak ni da se prilike prilagođuju mojim sposobnostima, samo mi pomozi da budem sposoban iskoristiti sve ono što mi se pruža kao mogućnost.

Og Mandino: "Najveći trgovac na svijetu"


- 07:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


The WeatherPixie