Opis bloga
Često se pitamo kako to da se mali ljudi, potpuno nepoznati, nađu među velikima?
Jednostavno, postali su veliki.
Učinili su promjenu i pretvorili se iz ružne male gusjenice u prekrasnog leptira.

Wink



Hello



Morph



I Love You



Thumbs Up


















Zadatak: Uspjeh!

utorak, 19.10.2004.

Nešto za ništa

Godinama pošto sam naučio lekciju o besplatnom radu, pitao sam bogatog oca da li bi me nastavio učiti da nisam tada radio besplatno.
"Ne, ni slučajno.
Kad si me pitao da li bih te htio učiti, želio sam vidjeti da li si spreman dati nešto za uzvrat.
Jer, da nisi bio spreman dati nešto za uzvrat, to bi bila prva pouka koju bi izvukao - pošto bih te odbio.
Ljudi koji očekuju nešto za ništa obično ne dobiju ništa od života."

Neki čovjek je jedne hladne zimske noći sjedio u sobi sa naramkom drva u rukama i govorio peći: "Kad mi budeš dala malo topline, stavit ću malo drva u tebe."

Robert T. Kiyosaki: "Bogato dijete, pametno dijete"


- 15:45 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


The WeatherPixie