Al zašt je njih 7?

26.08.2006., subota

Nisam umro!!!

Vidim da se priča da sam umro! E pa nisam!
Nije mi se dalo ić na net, ni pisat, baš ništ. Al sad sam skupio snage i pišem o ničemu.
Ovih dana malo sam si preuredio sobu. Doneso sam dvosjed iz dnevnog boravka jer su starci kupili kutnu.... kupio sam si i stolić i tak... sad je baš zakon. bio Tonći kod mene prespavat pa nam bilo dosadno pa smo u 4 ujutro razmještali sobu.
E imam i psa. Pudlicu. Zakon je. Sam ide okolo i liže svakog kog uhvati!
Eto tolko od mene! komentirajte... pozdravmahmahmah

12.08.2006., subota

Koncert

Zakon bilo.cool Svirali smo zadnji. Tome smo se protivili al je došlo najviše ljudi.... pa je sve ispalo zakon. Obično najbolji sviraju zadnji! thumbup
Danas je rok... trba i to vidjet. Svira APD. bit će ludnica. Ajd uživajte.. pozdravmahmahmah

04.08.2006., petak

Najnoviji Post

Eto, malo nam se vrijeme ohladilo, zagustilo... A i trebalo je malo. Al ipak je bolje kad je sunčano...

Sad nam je baš završila proba. Bilo je natezanja oko onog koncerta. trebali smo svirat metal, pa je Brzi reko da nomožmo, pa sad na kraju možmo.... tak da sad svaki dan imamo probe. To će bit u Aru u petak i subotu... ma neznam sve još...

Svi idu na more..... ja nejdem!!!! al idem sljedeće godine.... ajd uživajte. pozdrav mahmahmah