Teško je ful biti cool

10.05.2006., srijeda

UMORNA KO PAS

Ajme, ovo je bilo umarajuće, ali dosta dobro. Gledale smo nekakav film di neka ženska kolje ljude i pili ih sa motorkom, baš je umobolan film. Nisam dobro spavala jer smo išle spat kasno a digle smo se u šest, a još sam ja na podu spavala, pa sam se malo natukla- valjda nisam dobro složila taj "krevet" na podu. Sestra mi je otišla u pol sedam u školu, a Angelina sad u osam ima informatiku, pa je morala otić. Možda ne bu stigla jer je prekasno krenula, a dalek je put. A sad je na meni red da pospremim cijelu sobu, jer tu ima i pizze i kokica po podu, ja sam zalijala prekrivač sa sokom-FUJ(sve u svemu). Sad me jedino zanima kak bum ja na maturalcu s Angelinom u sobi, jer ona tak jako diše, a i malo je hrkala. No bum se već snašla. Odoh ja pospremat sad će mi tata s posla doć za sat vemena, a imam puuuuuuuuno posla. CIAO!
- 07:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi