Teško je ful biti cool

09.05.2006., utorak

PIĐAMA PARTY

Hej ruljo, danas mi je bio gadan dan u školi! Tata me nekaj zval pod njemačkim, pa ja misla da je hitno i pitam ja profu dal mogu nazvat tatu da ne bi bilo da je neko umro a da ja neznam, a ona me pogleda i nastavi ispitivat moju frendicu. Ja sam ljepo pokupila stvari i prešla van iz razreda. Onda je ona prokomentirala da niko njoj ne odlazi sa sata i da bu me sljedeći sat pitala prvu da odgovaram usmeno. Mislim stvarno... No sad sam malo sretnija jer mi Angelina dolazi prespavat, pa ćemo ja, moja sestra i ona malo tulumarit. Nije nas baš puno, no nama trima nikad nije bilo dosadno. A moja mama je na poslovnom putu, tata na poslu cijelu noć tak da bu fakat zakon! Ajd ciao moram ić već je 19:45 sad bu valjda došla Anga pa se čujemo! P.S.-vjerojatno ćemo nas tri napravit zajednički blog pa nas posjetite!
- 19:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi