siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

.........sve i svašta.........

Linkovi

05.01.2006., četvrtak

I am..................................

IME:Romina
PREZIME:Zahtila
DOB:14(navršit ću 13,01)
RUŠEVINA JE U:Santalezima
FARBA SLAME/LOPTICA:smeđa/maslinasta-smeđa
NAJ FARBA:CRVENA,plava,žuta
PRIORITETI:ljubav,obitelj i škola
VOLIM:jesti,piti,životinje(IMAM:4mačke,3ribe ; IMALA:malog peseka koji je rođen da ostane malecki,ali ga je netko PREGAZIO),dečke,odbojku(koju i treniram),ali ipak najviše volim muziku i filmove
NE VOLIM:bube,ljude pune sebe,nezahvalne ljude,otmačice dečki,...........OK DOSTA O MALOJ KURTIZANI
O MJUZI:ja vam volim većinom sve!Od roka pa do narodnjaka , ali jedno je sigurno:ja ne volim country!!! ZAPRAVO JA VAM VOLIM ,KADA SE VIŠE GLEDA, HOUSE
NAJ MJESTO ZA PROVOD:koje pitanje!!! Naravno da je to "Bounty" ; i diskoteke tj."bučne tamnice"
LJUBAV...:Ja vam volim jednog malog zelenog.................................................ona glupača!!!!!!!!! kurtizana med kurtizanama s kurtizanama!!!!!!!!!(KUŽITE , NE?!)
O MOJOJ BUDUĆNOSTI:Kanim upisati srednju umjetničku,te postat slavan dizajner,završit školovanje u Parizu,te se preselit u Ameriku!

A SADA ... BACAJTE BOMBE!!! (PITAJTE)