Don't touch me, I'm very orgasmic...

petak, 25.05.2018.

Spoznaja

Stalno sam mislila kako ne dobijam stvari koje želim, a sve što sam ikad htjela sam imala. Znala sam da imam sreće u životu, ali nisam mogla shvatiti njenu manifestaciju.
Sad tek shvaćam, da nam se svemir svima smije i da nas miluje onoliko koliko mu to dozvolimo.
Mislila sam da mi je pružio ruku prije par mjeseci, a on u stvari pružza cijelo vrijeme samo sam ju ja izbjegavala prihvatiti.
Sve do jedne stvari u mom životu dovele su me gdje sam sad i ne bih mijenjala niti vlas kose na glavi kad se okrenem i pogledam sve unazad.
Jako sam sretna što sam svjesna sebe i što sad shvaćam da vrijedim i da sam važna.
Pomisao na to da me ljudi čitav život vole, gledaju i uživaju u onome kakva jesam, na način na koji ja gledam sebe zadnje vrijeme, je prekrasna i osjećaj ljubavi je preplavljujuć.
Ja sam u stvari super lik i mogu kaj hoću, a borila sam se sama sa sobom i izmišljenim demonima.
Za mene je ovo najveći proboj svjesnosti u životu i zahvalna sam na svima vama koji ste oko mene i koji ste me naveli na tu spoznaju.
Zahvalna sam na ugodnim i neugodnim iskustvima.
Počinjem se voljeti i prihvaćati i uživam u tome.
- 17:03 - Kaj ti briješ? (0) - Nemoj printat - #