Image hosting

Image hosting

......the more I see the less I know......there is no way to go.... - mi igrali flaše - Blog.hr



......the more I see the less I know......there is no way to go....


ovo je par riči iz teksta pjesme RHCP-hey oh.....evo slušam je pa mi palo na pamet da napišem post jer kao što se vidi iz priloženog to već dugo nisam učinila, zapravo sam svatila koliko rijetko pišem post da mi je svaki u stilu koliko se dugo nisam javila,,,rekla bi jara, ah tuge...zijev

mogla bi vam malo pričat o pokladamasmokinpartyroflnut....kao što valjda znate bila je zabava u pilićari s organizacijskim timom duge kose i ostatak ekipesmokincool....bilo je ludo, iako je mene bolilo ja sam morala otić na tu zabavu...temperatura mi je bila negdi do 39°Cburninmad ali nema veze di svi turci tu i mali mujo....kad sam tek došla mislila sam da će bit grozna noć jer su me u startu neki ljudi iznervirali ali uz moju čopotinu iz vida sve je izgledalo ljepše, bilo je legendarno, bija je na toj zabavi i kikin antenaughtynozaliven...hm...hm..no coment...eto tamo niš posebno...standard

onda slijedi gibonni, ja i jaranica smo se savršeno provelesmijeh....smijehzagrljenesmijeh na podiju....no coment, al neka baš nan je bilo lipo, pisme su mu savršene mi smo se derale ko lude...a poslje koncerta opet išle u vid u pilićaru...kiša pljušti a ljudi navalili na zabavu ko nikad, svi su bili...vidonjska čopotina je bila zauzeta gužvom ali tamo smo se zabavile sa boysima iako samo po ure bilo je dobrosmijeh za razliku utorka u prudu, muzika grozna, gužva i zagušljivo, cilo san vrime bila vanizijevblabla...opet sa čopotinom nered pravilasmijehsmokin..hihi

jučer i prekjučer mojih nije bilo doma pa smo si ja i jaranica same kod mene dale oduškanaughty, doduše kećo nam je pravija društvo, a meni mixlud, moj bracolud, jučer pomoga pravit ručaknjami...bože sačuvaj....moja baba je rekla da je super ali mene su fatale želučane tegobesmijeh....

zaboravih pozdravit svoj ludi razred jer nam je u utorak bilo savršeno, bili smo vojnicismijehbang i bili smo najbolji iako nas KOKOLO i nije baš proslavija,,,ispod tvog stoji potpis mojrofl,,,,,hihi

eto čisto da ste u toku.....i želim puno pozdravit mog dečka i zahvalit mu za valentinovocerekcerek....
svima velika pusa do ponovnog slušanja....


by:cicy


25.02.2007. u 19:32 | K | 11 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (30)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


ako želiš sretan biti ti,
uvijek moraš sreću dijeliti
i radosno se nadati za extra dan...
JOGOBELLA, JOGOBELLA BIRA SAMO OSUNČANO VOĆE
...


...a šta ćemo kad ih volimo..kiss

Blog.hr

fEnSuLjA_ nAšA
j@rAn tOnI
LeGeNd!cE
b@ja & antimon
mE aMoR;)
mAl@_MaRe
K@mA:)
p@vo_lega
mArin...;)
mAl@_lucka
sisice maje =)
deki i milenchi





bigoo.ws





Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images






Peoples Gif Images

Peoples Gif Images










ovaj blogich stvoren by:dvi jaranice 8.12.2006.bang









image hosting file

image hosting file



JARANICA_1cool
ime: milka
prezime: vučić
rođena: 12.10.1990.
volim: stabla u parkulud
mrzim: komarce
važne osobe u životu: majka, kika i darija nećakinja



JARANICA_2cool
ime: kristina
prezime: družijanić
rođena: 14.11.1990.
volim: sivu beretku
mrzim: ugrizeyes
važne osobe u životu: majka, milka i brat maki, a nađe se tu i maca lily(pokoj joj dusi)



OBE JARANICE:
omiljene destinacije: klupa kraj romea, kećin salon ili soba, carpe, pošta, ham-ham, naše sobe, flok



a ovo sranje je stavljeno jučer tj.28.12.2006.mahmislim na ovaj brojač posjeta
free web counter

free web counter

Image hosting

Image hosting





(Tor-cida! Tor-cida!
Tor-cida! Tor-cida!...)

Mater nas je rodila
kod staroga Placa
cin smo oci otvorili
za Hajduk smo bili.

Odmah su nas tamo
motali u bilo
to je naša povist
tako je to bilo.

Ime su nan dali
Torcida iz Splita
zvonila su zvona
na sve strane svita.

To je naša povist
tako je to bilo
Hajduk živi vjeeno
šta bilo da bilo.

Ako te 'ko pita
i na kraju svita
odakle si doša
reci mu iz Splita

Ako te 'ko pita
reci mu bez stida
reci mu uz Hajduk
ime Torcida.

Moj golube bili
raširi krila
najlipša boja,
boja je bila.

U svit poleti
svima pokaži
nama se vrati
na Plac najdraži.

Sjevero-istok
sjevero-zapad
Idemo bili
svi u napad.

Valovi kreau
Torcide znajte
i s Torcidom
svi zapivajte.

(Tor-cida!...)



neke stvarčice


MySpace Layouts

MySpace Layouts






Ja ti donosim smijh na napuklim usnama,
Dug sam presao put da ga dijelimo napola.
Pa se spustam na pod kraj tvojega jastuka,
A ti mi zelju pokazi da ustat ces ko nekada...
SAMO OZDRAVI MI TI,TO JE SVE STO SAM OD NEBA TRAZIO,
I SVAKI KORAK TVOJ STO GA NAPRAVIS
JA BIH USNAMA NAGRADIO,
SAMO OZDRAVI MI TI,TO JE SVE STO SAM OD NEBA TRAZIO,
I SVAKI OSMIJEH TVOJ STO MI POKLONIS KAO ZASTAVU BIH RAZVIO,
SAMO OZDRAVI MI TI...
Ja ti donosim smijeh na napuklim usnama,
Da te zagrnem s njim u prohladnim nocima,
Pa se spustam na pod kraj tvojega jastuka,
A ti mi zelju pokazi da ustat ces ko nekada...



Privikne se covjek na sve, i ti ces znam jedan dan morati otic od mene,
Samo to ne cini sad, i pusti me da mislim da jos nije kraj
Otkidas se od mene ti, k'o latica koja kaze da me vise ne voli,
Moci cu na kraj sa svim, da trenutak ja jos samo sebi prevarim

Samo navika stara navika, da te ljubim jos bi ostala,
Koga tjesim koga varam to, kad te volim nije normalno,
S ljeve strane u grudima, nesto ne da mirno zivjet ljudima,
I kad prodje sve nek' samo navika ostane.....



MUDRE IZREKE

I love you not for whom you are, but who I am when I’m by your
side.
Gabriel Garcia Marquez

Maybe God wants you to meet many wrong people before you
meet the right one, so when this happens, you`ll be thankfull.
Gabriel Garcia Marquez

Prava ljubav je nijema, a lažna brbljava.

Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to
kažemo.

Ljubiti znači ljubiti usprkos, a ne zbog nečega.
Han Suyin

Ideals are like stars. We can t reach them, but we can orient
ourselves by them!

The easiest way to get what you want is to help others to get
what they want
.
Deepak Chopra

Ljubav je slijepa i zbog toga joj je tako izoštreno čulo dodira.
Jayne Mansfield

Ljubav je poput svježeg kruha. Uvijek je iznova treba mijesiti.
Ursula K. LeGuin

Savršena je ljubav ona koja nas čini nesretnima.
Soren Kirkegaard

Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže: top
Trebam te jer te volim.
Erich Fromm

Uvijek bismo trebali biti zaljubljeni. To je razlog zbog kojeg treba
ostati neoženjen.
Oscar Wilde

Tko nije nestrpljiv, nije zaljubljen.

Blaženstvo se nalazi u ukusu, a ne u stvarima, i čovjek je sretan
kad dobije ono što voli, a ne kad dobije ono što drugi smatraju
da treba voljeti.
F. La Rochefoucauld

Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne
možeš biti sretna osoba.
Richard Bach

Drži sreću kao pticu: što nježnije i lakše! Bude li se osjećala
slobodnom, ostat će ti rado u ruci.
Fridrich Hebbel

Nothing important was ever achieved without enthusiasm.

Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje.

Ivo Andrić

Što je sreća? Znati što se hoće i to strastveno željeti.
Felicien Marceau

Ne misli da je trenutak sreće nešto maleno.
Sreća i postoji samo u kratkim trenucima.

Plakala sam što nisam imala cipele, dok nisam vidjela
čovjeka koji nije imao nogu.

Helen Keller

Prijatelj je čovjek za koga možemo uvijek biti sigurni da može na nas računati.

Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi a i dalje te voli.

Ako me jednom prevariš, ti si kriv. Ako me drugi put prevariš, kriv sam sam.

Ne idi ispred mene, mogu te ne slijediti. Ne idi iza mene, mogu te ne voditi. Jednostavno idi pored mene i budi moj prijatelj.


MI DVI LUDAČE



dokument prijateljstva: Ovim dokumentom napisanim 31.3.2005. (četvrtak), u 16:31, u milkinoj sobi(na krevetu), se obvezujemo da niko ni ništa neće srušit naše betonsko prijateljstvo. Ako se zabunom posvađamo, moramo izvadit dokument i na novo se potpisat, ali da prije i poslje toga obavimo naš "SECRET POZDRAV" kako bi u "mirnom" ozračju nastavili ovo prijateljstvo! Obvezujemo se da će mo jedna drugu branit pa makar se zbog toga posvađali s ljubljrnima. Ne smjemo jedna drugu ogovarat, sve raspravljamo u četiri oka! Niko nas ne smije ostavit bez teksta, a ako se to kojim slučajem dogodi jednoj, druga joj mora pomoći!
Najvažnija točka dokumenta svakako je (bila, požalile smo): UPISAT JEZIČNU GIMNAZIJU I POKAZAT KO SU MIKI JEGER I LIZA MASTER!
Jer ako se to ne dogodi....ma to će se dogodit!
I da ono bitno: ni jedan nas muški ne smije povrijedit jer će mu nastradat muškost (to zna bit bolno)!!!!

-Ovim dokumentom dokazujemo važnost našeg prijateljstva koje, nadamo se, neće nikada puknuti!!!!!!!!!!!

LUDE I BEZ DLAKE NA JEZIKU
SEKEkiss

potpisi: __________________________________________



prijateljice
azurno nebo, čekamo zoru,
pet šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica, zajedno smo
momke gledale, zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne, da smo pametne
i snažne, sanjale smo zemlje daleke.

Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti,
djevojčice žene postale,
neke su se već i udale,
a ja još čekam azurne zore.

Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke




naše nake pjesme


Hladno Pivo - Jednim osmjehom

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me da nas ne stigne

Ovaj grad
A ti mi kažeš:»Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas»
Moramo se maknuti
Ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako kako znaš
Samo ti

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine

Ovaj grad
A ti mi kažeš…….




Everything i do i do it for you

Look into my eyes - you will see
What you mean to me
Search your heart - search your soul
And when you find me there you'll search no more
Don't tell me it's not worth tryin' for
You can't tell me it's not worth dyin' for
You know it's true
Everything I do - I do it for you

Look into my heart - you will find
There's nothin' there to hide
Take me as I am - take my life
I would give it all I would sacrifice
Don't tell me it's not worth fightin' for
I can't help it there's nothin' I want more
Ya know it's true
Everything I do - I do it for you

There's no love - like your love
And no other - could give more love
There's nowhere - unless you're there
All the time - all the way

Don't tell me it's not worth tryin' for
I can't help it there's nothin' I want more
I would fight for you - I'd lie for you
Walk the wire for you - Ya I'd die for you

Ya know it's true
Everything I do - I do it for you


Free Music

Free Music



Free Music

design by Spuky