Photobucket

Frends....



Photobucket



Lucija i Petra

Lucija Pintera,
Petra Kada
nerazdvoji duo,
fanovi juice votke..
dobre frendice....
isprazne ti dzep odma..
cool girls.....



Photobucket



Ines Mikulandi

Moja naj cool
frendica....
moja sister..
ali ipak nije moja..
zkn cura...decki...
maramice i zdjela...
obavezni pribor...
kad vidis pozadinu..


Photobucket



Janja Sertić

Moja susjeda...
opasna po bubreg...
dobra curica...
zlocesta prema
mami..voli ic u
grad...voli pit...
inace jako dobra
frenica..sve zkn..




Photobucket



Fran Lauš

A njega svi znate
nadam se...
ukratko dobar
frend..prezakon lik
sve ok...nema beda..


Photobucket


Ivana Muić

Muićka....
cura za zekanje
super frendica...
zabavna...postena..
cool.....


Photobucket



Ana Copak

Romane bi
mogao pisat
jako dobra
frendica...
supic...ona
samnom drma
cajke...jedna
od mojih cajk
frendica...hehe..


Photobucket


Stefan Laban

Moj naj frend...
zkn lik...dobar...
voli zajebavat..
to je moja ekipa..
kad treba zekat..
ewo labora i mene..
a nije uvijek tak...
inace ozbiljan...
nekad i previse...
valjda....


Photobucket


Kruno Barbir

Gastrobajter...
tomos rider....
voli zajebavat..
fora covjek....
ukratko
ok lik.....


Photobucket

Ana Martinjak

Dancer-ka...
Super curka...
nemres da je
neobozavas..
jednostavna..


Photobucket


Anabela Barić

Zkn curica...
pije ko smuk...
voli povracat..
valjda....
inace super
drustvo....


Photobucket


Petra Kakša

Plava curca...
a nije potpno
plava...mozda
cak uopce...
dobra frendica..
iskrena i postena..


Photobucket


Petra Kolak

Dobra frendica...
voli se zekat...
zkn drustvena
osoba...nema
bolje od nje za
ubijanje dosade..


Photobucket


Ines piiiiip

Ludacha...
luda skorz
(pozitiva)
super frendica
kaze ti sto te ide
to je zkn


Photobucket


Kelly i Lea

Nedaju mi
se vise pisat
prezimena...
nisam nasao
sliku od svake
pojedinacno..
ugl.. fora i zkn
cure...pametne


Photobucket


Davor Senjan

Biker...on i
ja se stalno
zajedno vozimo..
morate ga upoznat
plesac..
inace ok....


Photobucket



Juraj Čanič

Buduci cistac NBA
parketa, njegovi
padovi s bica,hmm
po njima je radena
igrica driver...
fora covjek..
.




Photobucket


Matija Filipan

Kompic iz raza..
gamewizard...
lik je pun raznih
zvukova i ideja..
pun maste...
jako dobar frend..
slika iz mladih dana
LOL....mate....zz...


Photobucket


CIBI

A..taj pony...
LOL....zajeban
lik..ponekad
uzasno dosadan..
nekad ozbiljan...
voli motore i
ples....hehe...
2 u 1...mali
idiot u odijelu...
u jbt..to bi bio ja..
ups..hehehehhe..






KoMeNtArI YeS Or No

by Cibi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pictures...



Photobucket

Photobucket



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Music...


Bon Jovi - One wil...

ponedjeljak, 05.05.2008.

Beograd

Jednim putem ici drugim putem skrenuti...i tako sve do beograda...skroz ludo..nakon prodenih 400 kilometara bio sam dosta umoran..ali i zadovoljan..napokon sam se vidio sa silvanom..skorz dobra i luda na pozitivan nacin..bolju nemogu pozeljeti niti imati...njihov zivot se uopce nerazlikuje od naseg u zg..skroz isto...tramvaji, autobusi..jedino mi se vise svida tamo...ljudi su opusteniji i nisu zivcani...dugo nisam pisao post...nisam imao volje ni potrebe..skorz sam zaboravio da imam blog..i razmisljam o tome da ga ostavim da obraste sumom ili da ga izbrisem...ali javit cu..do tad budite cooll i commajte mi...pozz..BTW) zvali su me na sud radi voznje na motoru..hehe...siptari...LOL....zz..



| CoMeNtIrAj (33) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.