¤ Ciara PROMISE ¤

02.05.2008., petak

1.maj

Ej.mahwavewavemah
Kaj ima.....
Jučer je bil 1. maj..... Meni je bilo super. Prvo sam išla malo na Dravu na lunopark. Kupila sam si šećernu vatu i još puno toga slatkoga...... Tam se nisam dugo zadržala zato jer sam u podne išla na ivančicu... Da budem preciznija, išla sam na vrh ivančice. Penjala sam se vuru i pol. Bilo je strmo i jako sam se umorila. bang A kaj buš. Ali kad smo došli gore, bilo je super. Osim kaj je bilo zima i kaj je padala kiša.....nono Bila je živa muzika... Yea. A vidik...... Prekrasan..... Celo zagorje se vidlo. Tata mi je kupil hrpu onih gumenih bonbona, i baš su bili fini...fino
LIPS
Posle Ivančice sam sa Sarom išla na Dravu..... Išle smo s biciklima. Kad smo došle nismo znale kaj da delamo, a njezin ujak nam je dal 50 kuna...... Makar je svaka sa sobom imala 100..... Prvo smo išle na treskače. Jedni klinci su nas tak vudrili straga da se Sari zgnječila ruka, a ja sam se vudrila u bradu,zube i nos(gore sam prošla) i sad još imam masnicu.mad Grrrr. Budale. Sara ih je odma nazvala "smrdljivci". Posle toga smo išle tražiti "smrdljivce" po celom lunoparku...Prepoznatljivi su. Mali i veliki. Sara veli da jedan ima plosnatu facu. I našli smo ih i skoro smo ih zbile, ali je bilo previše ljudi. Ugl. Oni su po nama bacali kamenje i zemlju i onda smo i mi po njima... Jedan od klinca mi je pokazal srednji prst, a ja sam mu kulturno rekla nek si to slobodno porine u šupak...Sorry na izrazu.
rock me
I posle toga smo išle na onaj vrtuljaknut Ne onaj za male bebe nego onaj veliki....... Bilo je ludo, ali nam se posle jaaaaaako vrtelo u glavi. I sve je bilo super.... Posle smo se još parput vozile s treskačima i išle smo gađati ona sranja s lopticama.... Ono, ako sve pogodiš, možeš nekaj osvojiti. Mi smo osvojile sliku s posljednjom večerom i nekog dimnjačara. Bilo je preeeeee jadno i nakon nekog vremena se strgalo, a bitno da smo dale 20 kuna... headbang Srele smo još neke dečke iz Sarinog razreda koji su nas naravno žicali lovu belj Kupile smo si opet šečernu vatufino I kaj da još velim...... Bilo je lepo i doma smo se vratile tek u 9......rofl
flower
Pozzzz!!!

P.S Posjetite MOJU STRANICU S DIZAJNIMA

- 12:37 - Komentari (413) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni:

Linkachi

Ostalo