¤ Ciara PROMISE ¤

06.04.2008., nedjelja

Ej.Evo me da vas malo ugnjavim. Nije me dugo bilo.Hm.... Ne znam zake, neda mi se više pisati blog. Mislim, nije da mi se neda nego baš i nemam vremena.....Za čaš bu kraj školske godine i sad moram učiti.headbangburninmadpuknucu....Al nem zbrisala blog.
tuzannocryeeknonobangburninmadheadbangmadblablazijevzalivenpuknucunamcor
Ljuta budem na tog čoveka još dugo vreme! Kaj mi s užitkom ide u privatnost, čita mi posteve na pošlom blogu......Zato sam ga i zatvorila. I čita pred celim razredom. Na glas. I sramoti me. Učitelj iz informatike na satu informatike. A kaj nije malo bolesno to da učitelja zanima privatni život od svojih učenika??Ono, ja sam ostala paf....... U srijedu informatiku uvijek imamo popodne....Pošto je nastava na našoj školi u jutro. I svi ulaze na najbliži ulaz. Na stražnja vrata. Ali baš svi. I Petra...... I onda veli da smo trebali ulaziti na onaj drugi ulaz.... Mislim, koja je razlika? lud I onda se on baš na mene izdere......Baš meni govori da se spustim na zemlju, meni prijeti s manjom ocijenom...Pa ke sam mu ja kriva!!!!! S-V-I su ulazili na onaj ulaz na koj sam i ja.
I kaj onda da napravim kad nisam znala da se trea ulaziti na onaj drugi. NISAM NISAM NISAM NISAM! A tak sam i rekla. I onda mi veli da sam znala..... Mislim ono.....Kak neko može znati kaj sam ja znala, i kak sam se ja osječala, o čemu sam jarazmišljala! Ma de..... Baš me briga, uopče se neču daviti s tim......Al stvarno zadnja stvar u životu. Ja mogu lako zatvoriti blog...E ne.....Nem ga zatvorila! U inat. Nek čita ko hoče! Ja sam pobijedila jer se ne dam sprovocirati!


E i ako i za ovaj blog sazna....Nem ga brisala. To bude moja pobjeda.
P
O
Z
z
!
!!
!!!
!!!!
!!!!!
!!!!!!
!!!!!!!
P.S Malo je glupi ovaj post, sori nisam znala o čemu da drugom pišem.

- 17:46 - Komentari (111) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni:

Linkachi

Ostalo