< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

u mom blogu vidjet će te puno slikica i saznat će te malo više o meni


Blog.hr
Jana
martin
bartolic - dizajni
sara
jana i zana
andrea
tajaa
cmelaa
emach i zewko
dona
PoPaJ
markec

zove se jelena rodiLa se 13.09 i po horoskopu je djevica koja živi u čakovcu. voLi:hmm...svoje dve naj frandice:sara&jana obožava zeLenu, crnu, crvenu & Ljubičastu boju zovu je čurka...ljubaf:hmm,nema decka...jos trazi pravoga..hiihihihithumbup...trenira atletiku...isla je u muzičku i svirala klavir ali joj se vise nije dalo vjezbati(khm...zapravo nikad i nije vjezbala)pa se ispisala....ali oooobozava ojevati pa je nastavila ici u zbooorpjeva
ciLj joj je postati hmmmm...jedinstvena osoba koja razmislja svojom glavom i malo manje je muče tuđa mišljenja odnosno nemišljenja o njezinom razmišljanju,načinu života...., voLi pomagati drugima, voli svoj razred koji kadkad mrzi ali bez njih bi bila doooosada...da-da
ima zelene oci i smeđu kosu,
ne voLi šminkeraj, gLavoboLju, voli iti van
...mrzi nepravdu, zimu, dvoLičnost,khm...ide joj na zivce njezina kosa koju stalno nosi u repu i za kaj ju si jebeju kaj si raspusti.osječajna je...slusa mamu i tatu(kad uspije)a od muzike slusa kaj joj se dopadne a najvise punk...
strah ju je mraka,ne voli bube,i MRZZZZZI dok sara otide za praznika u umag i nema je do pocetka skole....grrrr...
ajsikju:498565771
msn:churkaaa@hotmail.com







Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket









HIMNA RADA (Gola jaja)

Ne gledaj druge
I radi posao svoj
Jer tu lezi dinar tvoj
Daj im pokazi tko si ti

Ujutro se dizes rano ides na posao svoj
Gde pocinje zivot tvoj, tu zaradi kruh svoj
Rad je tvoja sreca, idi naprijed i bori se
Ne dozvoli da te razni ljudi spletu i potkradu

Ne gledaj druge, radi posao svoj
Jer tu lezi dinar tvoj
Jer tvoji te nece bez love i srece
Daj im pokazi-- tko si ti

Posle posla ides kuci, porodice gdje trazis srecu
U toplom domu svome razmisljaj o glupostima
I nakon svega toga opameti se i kreni dalje
Budi pozrtvovan, a drugi nek ti krade lovu

Ne gledaj druge, radi posao svoj
Jer tu lezi dinar tvoj
Jer tvoji te nece bez love i srece
Daj im pokazi-- tko si ti


ZA TEBE

Kad srce radi bim-a-bam
Sve drugo je manje vazno
Ne zelim pjevati, ne zelim plesati
Kad srce radi bim-a-bam
Sve drugo je manje vazno
Svaka fontana srece premala za mene

Samo zelim da si sa mnom ti
Svaki dan i svaki tren

Sjedim ispred Kino Zagreba
Svjetlo sja iz izloga
Trombociti u zilama
A tebe jos nema
Znoje mi se dlanovi
Oko mene hrpa cikova
Gledam niz ulicu
Jos nema te

Bim-a-bam za tebe
Hej, hej

Za tebe

O BELLA CIAO
(ili...sta hoce ti antifasisti)

Una mattina mi son svegliato
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Una mattina mi son svegliato
E ho trovato linvasor

O partigiano portami via
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
O partigiano portami via
Perche mi sento di morir

E se io muoio da partigiano
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
E se io muoio da partigiano
Tu mi devi sepelir

Mi sepelirai la su in montagna
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Mi sepelirai la su in montagna
Sotto lombra di un bel fior

E tutti quelli que passeranno
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
E tutti quelli que passeranno
Dirano o ma che bel fior

Zbogom Marija lyrics
Bila je noc i svuda je skuro
Iza oblaka znam da misec sja
Barka je ljuljala i nije zuljala
A vali su tukli u bok.

I sve ca srcu je milo
Do tada je bilo
A dalje, dalje super
Ka' beskrajno more.

Lancuni su cisti Marija
Bura je tukla svu noc
Bura je tukla i puska je pukla
Ti dobro znas da cu ti doc.

Lancuni su cisti Marija
Zvizde su sjale svu noc
Zvizde su sjale i nisu pale
Ti dobro znas da cu ti doc.

Ooh Marija
Tila si da budem samo tvoj
Ooh Marija
Za tebe i mene zivot je tek poceo
Sta kazes na to ?

Zvizde su sjale Marija
Predivna nebeska luc
Mi smo te noci morali poci
Al' sudba je stila stati na put.

Ooh Marija
Tila si da budem samo tvoj
Ooh Marija
Za tebe i mene sve je gotovo
Ko mari za to ?

Ooh, vidim sada
Nije taj raj o kome smo sanjali
Nije ono o cemu smo mastali.
Ooh, nestao je
Kao kad sunce uroni u more
Kao barka koja tone.

Ooh Marija
Neka ti more ... pocne dan
Ooh Marija
Za tebe i mene sve je gotovo.

Zbogom Marija
Zbogom Marija
Zbogom Marija
Zbogom Marija.

Ostajem Sam lyrics
Dosao sam kuci kao obicno
Jos uvijek nisam nista slutio
Poceo sam raditi ono sto bih
I svaki drugi dan.


Malo novih vijesti, da cujem radio
Trgnuo sam nesto i zapalio
Jos se uvijek nisam sjecao
Sta si jutros rekla.


Nesto me razderalo unutra kada sam shvatio
Nesto me udarilo u grudi, dobro sam znao sta je to
Nesto me razdiralo unutra kada si otisla
To je strah, strah
Samo obican strah da ostajem sam.


Malo novih vijesti, da cujem radio
Trgnuo sam nesto i zapalio
Jos se uvijek nisam sjecao
Sta si jutros rekla.


Nesto me razderalo unutra kada sam shvatio
Nesto me udarilo u grudi, dobro sam znao sta je to
Nesto me razdiralo unutra kada si otisla
To je strah, strah
Samo obican strah da ostajem sam.






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting




love is...

Voze se dvoje mladih na motoru.
Djevojka: "Nemoj tako brzo, smanji!!!!!"
Momak: "Ne bas je ludo..."
Djevojka: "Nije mi prijatno, molim te"
Momak: "Kaži da me voliš!"
Djevojka: "Znaš da te volim!"
Momak: "Zagrli me"
(djevojka ga zagrli)
Momak: "Molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"
Sljedeće jutro u novinama:
Motor imao saobraćajnu nesreću, jer su kočnice popustile,
dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,
a druga poginula.
ISTINA JE:Da je momak ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,
a to nije želio da kaže svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi- VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen- ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...
AKO VOLIŠ NEKOG RECI MU DOK JOŠ NIJE KASNO!

src="http://images.msndollz.com/gallery/Love/msndollzu_1202605355.gif" border="0" alt="Click here to get avatars like this!">
Free Image Hosting
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljubav jednaka ko i zivot imas ga a nikad iz njega ne odes ziv...

Nebo mi kaže da bit chemo sretni..Ti & ja...S nama neche biti tama,neche biti daljina...I vishe nikad neche druga da te ima..moj si zhivot...i moje si sve...Malo su rjechi ali...VOLIM TE...
in love

neki kazu da je ljubav samo navika...

neki da je to osjecaj koji nemozes zaboraviti...

neki nezele biti zaljubljeni...
kazu da to previse boli i samo zauzima vrijeme...

neki neznaju ni da ljubav postoji...

neki ju ne shvacaju ozbiljno...
nego samo za ZABAVU...

neki umiru zbog nje...

a ja...
ja mislim da ljubav moze biti najljepsi osjecaj...
samo ako ju znas zivjeti...
a ja zelim to nauciti...
nema veze kako ce to biti tesko...

GUNS N´ROSES - NOVEMBER RAIN
When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Counter

hit Counter












MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

njami






MySpace Layouts

MySpace Layouts



Linkovi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

subota, 26.01.2008.

Moja greska je sto zivim u sjeni svoje vlastite proslosti umjesto da zivim u projekciji svoje buduchnosti...

ranjena i luda? ! ?
...danasnje raspolozenje mi je raspolovljeno 50%-50%
...tocno znam kaj bi treballa napraviti ...ali ja samu sebe zavaravam da je moguce i ono drugo...
...s jedne strane sam zalosna ali i ljuta...
...tocno znam kaj trebam napraviti ali nebrem...
...jednostavno nejde...
..billa sam u j***** istoj situaciji i znam kak mi je billo...i kolko je trajalo..
...ali ....
...jednostavno si denem slusalice na usi i slusam muziku u nadi da bu se to samo nekak resilo ali NEBU...
...i to me j***** muci....
..ugllavnom ovaj post bu vam najvjerojatnije dosadan ali morala sam se segde ispucati...
....Samo sad opet ostaje pitanje moje vlastite osobnosti..i mojeg karaktera...jesam li ja dowoljno jaka i postena da nikada u ziwotu ne predbacim nekome neke stwari zbog kojih che ta osoba patiti...
Ne zelim joj nista predbaciwati..znam da je sad tu za mene..
Znam da me woli kao sto ja wolim nju...
Moja greska je sto zivim u sjeni svoje vlastite proslosti umjesto da zivim u projekciji svoje buduchnosti...

Ja znam da
nemam više prava na tebe,
al ipak
ne možeš mi uzeti snove.
U snovima te
imam samo za sebe
i ne dajem te nikome!

Je li grijeh što te želim svaki tren,
i što mi je pogled zaljubljen.
Ako je grijeh to,
Bog nek oprosti srcu koje
je cijelog života
čekalo nekoga kao što si ti.

Image and video hosting by TinyPic
SORRY-ali stvarno nije bilo namjerno...pliss nej se srditi...zal mi je...
moooolim te...nije nam ostallo jos duga da smo skupa...-jos samo 5mj.
koji su prekratki da u njih stane svađa,mržnja,ljutnja...to je vrijeme rezervirano za zajebanciju,smijanje,prijateljstvo...
....moooolim te...oprooosti!!cry

cry




|Komentiraj 8| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.