srijeda, 09.07.2008.

PREOKRET part 1

Prije nego što počnete čitati,ova priča ima neke svoje likove npr. prijatelji od ove cool osobe u početku se smatraju dosadnima toj osobi, a na kraju ćete vidjeti.Malo sam iskoristila tuđa imena jer nisam imala ideje za druga, sorry.I evo vam pjesma za ovaj dio priče.Ponosno izjavljujem da je to iz koncerta Michael Flatley's LORD OF THE DANCE cerek, obožavam taj koncert!


Discover Ronan Hardiman!

____________________________
Da, bilo je to davno kada sam bila cool, duga smeđa kosa s pramenovima crvene boje, uvijek našminkana dolazila u školu, bez svojih Ray Ban naočala nikako.Nosila sam traperice, šarene majice koje su bile na špaline, nije me bilo briga za učitelje ni školu, šta će mi reč, uvijek sam govorila sebi samo je važno zabavljati se!Prolazila sam s "odličnim" 2, čak sam jedanput pala hrvacki, ne znam zašto , skroz književno govorim! Ali dobro, i to sam uz malo sreće prošla.Tako su prolazili moji dani, u školi i bez nje.U drugom polugodištu opet mi je loše išao hrvaCki pa je naša razrednica Buba(mara) Bugaloo odredila četvero učenika iz mog razreda da mi pomognu oko toga.To su bili Hikai, Coroshi, Bartul,i Nini.Pa, prvi put kada su mi pomogli bilo je to kod Hikai, tako su mi pomagali oko hrvaCkog i naučila sam nešto sitno, i onda me je Nini upitala:"Vjeruješ li u vile,zmajeve i takva bića?".
-Bića?Pa oni ni ne postoje!Vi ste ono totalno djetinjasti!
Otišla sam i zalupila vratima.
Kada sam došla doma, shvatila sam da sam krivo popustila, ipak mi oni pomažu, ja bi njih trebala barem na neki način poštivati...Odlučila sam slijedeći dan otići na odmoru do njih i ispričati se, no sve je to ispalo još gore...Svi su išli za mnom, naravno, jer sam najpopularnija u razredu, i išla sam do njih, umjesto da im se ispričam, ocrnila sam ih pred svima!Oni su šutjeli, ignorirali ono što su im ostali govorili, a ja, osjećala sam se drugačije i to rpeviše drugačije.Slijedeći put kada su bila pedavanja o hrvaCkom, ispričala sam im se, ne znajuči kako će reagirati na jednu običnu ispriku nakon svega onog....
-Apologise accepted!
Tako smo poslije predavanja otišli do igrališta, da se malo pozabavimo igrajući se starih igara poput:skrivanja.Nakon toga sjeli smo na zidić, komentirali o onome što volimo, a onda su rekli da idu kupiti nešto u dućan.Pitali su me hoću li snjima, ne, ja sam ostala ovdje sa loptom od košarke pored mene.Vježbala sam gađanje lopte u koš, od najbližeg pa najdalje.
Došla sam do sredine igrališta i gađala koš....kada sam ga pogodila odjednom se čulo zvono, deset do jedanaest puta je zvonilo a nakon zadnjeg puta , iz tame pojavila se svjetlost, tako je svijetlilo da sam jedva vidjela, oko mene se urezao krug , kao od zlata napravljen i odjednom mi se sve zamaglilo...Sve što sam čula bila je mirna glazba, a onda sam počela gledati na oči, pred menom su se stvarali prizori kao iz bajke, oko mene plesalo je kolo vila, iznad njih zmaj je rigao vatru.. ma sigurno mi se pričinjavalo...nije.
Ispred sebe gledala sam generacije i generacije veselih ljudi, sve dok se nisu prikazale nekakve orke i veliki divovski kip...?Šta bi to trebalo značiti?A onda se pojavilo neko dijete, izrastajuči u mladoga princa kako mi je izgledalo koji je za svojom družinom , i nekim čudnim psom koji mu je izliječio rane, porazio i zlog zmaja, diva i orke...Čini mi se kao princ William, kojega smo učili u povijesti...hmmm...mogao bi biti,ali sumnjam sa ovakvim mojim znanjem...A onda me je opet obasjala svjetlost, i našla sam se u nekoj čudnovatoj prostoriji.Bila je mala a onda su se čuli koraci...Strah mi se osječao u kostima...Tresla sam se....A onda je na vidik izašao mali čovjek, nije bio patuljak, imao je vrlo dlakave noge i ricastu kosu.
-Oh, stigla si...Mary, stigla je!
-Tttko ste vi?
-Ja?Ja sam Barcelo, oprosti što se nisam več prije predstavio, ja sam hobbit.
-Hobbit?
-Da, a ti si pretpostavljam Rea, zar ne?
-Opprostite, da ja se zovem Rea, ali, zar niste možda dobili krivu osobu, vidite, jer ja sanjam???
-Ne.Ti ne sanjaš i nismo dobili krivu osobu.Dobrodošla u MAGICIU, svijet mitoloških i ostalih bića!
Image and video hosting by TinyPic

- 13:58 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O blogu i o Tarantachi


Khm...Ahem...Pozorno slušajte!Po članku 352., zakonu 28. i retku dvanaestom na stranici 438, ovo je blog Tarantache Sciene Lordsdale, skračeno Tarantacha ili Tantarantacha ili kako več...Sada ću početi govoriti u prvom licu.Na ovome blogu možete vidjeti moje priče, koje izlaze kada meni na pamet izađe neka ideja!Uglavnom su fantasy, ali može se tu nači i koja "realna".Naravno, svima kojima se sviđaju ove priče, imaju neki prijedlog za njih, ma SLOBODNO pišite!!!Ako hoćete, u komentarima ostavite koju ideju s kojom bi nadopunili jednu od mojih priča, i tko zna, možda se i vaš prijedlog nađe u mojim pričama...!Nadam se da uživate.Ali, ostala sam sa još jednim neobjašnjenim objašnjenjem koje vam moram objasniti zato jer je neobjašnjeno :D.Tko je uopće Tarantacha???Pa, ja, Tarantacha sam lukava pričljiva ratnica koja piše priče o
trolovima
vilama
zmajevima
patuljcima
jednorozima
pegazovima
I još mnogo "izgubljenih" stvorenja..
Živim u Začaranoj šumi sa svojim jednorogom Eliotom koji ,vjerovali vi ili ne , zna pričati!Puno ime mi je Tarantacha Sciena Lordsdale, a zapravo sam iz Engleskog kraljevstva,ali kako su me tamo namjeravali ubiti jer su vidjeli da imam neke posebne moći, odlučila sam živjeti poput amazonske ratnice.

Tarantacha voli gledati Disneyeve crtiće.
Tarantacha je optimistična.
Tarantacha ne voli pesimistične ljude.
Tarantacha jako voli zmajoladu.
Tarantacha obožava pisati i pričati priče.
Tarantacha je znatiželjna.
Tarantacha je jako avanturistična.
Tarantacha je lukava.


Ako vam nešto nije jasno, imate kakav prijedlog ili slično,
Pošaljite mi mail!
Playlista sa LOTD pjesmama koje koristim kao pozadinu u priči "Preokret":


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


O Tarantachi
Tarantachine stranice posvudaAaA:
smijehOva stranica, da je ne zaboravite
Tarantacha na Deviant Artu
BiT priče,ovaj blog dijelim sa Bartulisicom,na njemu zajedno pišemo priče...
I eto, to bi bilo to za sada!
LINKOVI:
Bartulisica!
Watashiiiii!!!!
Sonjecka
Aart
Coroshi
Hikai




Tarantachini ljubimci :)

Vidite, Tarantacha je opsjednuta ljubimcima, ovo su neki od njih jer ih ima na stotine!

Pets name: Fluffy
Adopt your own!


Pets name: Chucky
Adopt your own!


Pets name: Scorge
Adopt your own!


Pets name: Aarchiva
Adopt your own!


Pets name: Moon
Adopt your own!


Pets name: Incognito
Adopt your own!


Pets name: Juno
Adopt your own!

A ovaj predstavlja godišnjicu ovog bloga :)

Click Me!

Adopted from squiby

Priče objavljene na mome blogu:

SVE PRIČE O TARANTACHI:
OPIS:U ovakvim pričama se odvijaju sve zgode i nezgode u Tarantachinom životu.
GLAVNI LIKOVI:
Tarantacha Sciena Lordsdale
mlada znatiželjna osoba, puno ime joj je Tarantacha Sciena Lordsdale, potječe iz engleske obitelji, gdje ju je trebalo pogubiti, nije joj poznato zašto. Zato je pobjegla u Začaranu šumu, gdje se jako promijenila, počela je pisati priče te ih pričati po cijeloj Začaranoij šumi.U začaranoj šumi živi u kući na stablu sa njezinim jednorogom Eliotom.Jako je znatiželjna osoba, ali kada upadne u nešto loše, zna se izvuči svojom lukavošću, te je jako iskrena, otvorena i hrabra osoba.
Eliot
Eliot je jednorog kojega je Coroshi poklonio Tarantachi čim je pobjegla u Začaranu šumu. On priča, te ima moć da sa svojim rogom izliječi bilo kakvu ranu. Jako je mudar i uvijek promisli prije nego nešto napravi.
Coroshi, Aart Lancethrower...
Svi ovi likovi pojavljuju se ponekad u pričama. Coroshi i Aart su jako dobri Tarantachini prijatelji, Aart je Tarantachinog godišta, dok je Coroshi starac upoznat sa skoro svim čarolijama.
PREOKRET
OPIS: Preokret je priča napravljena po nastavku na Magiciu, koja trenutno nije na ovome blogu. Preokret ima mnogo dijelova, gdje se radnja odvija u Magicii, te u nju stupa netko tko nije sa tog svijeta. Ostalo pročitajte u postovima...
GLAVNI LIKOVI:
Rea- ni sama ne zna zašto je dospijela u Magiciu, u početku ni ne zna što je to Magicia, niti ne vjeruje u takve svjetove. No, koliko je duže u Magicii, toliko više saznaje i vjeruje u taj svijet. Jako je hrabra i iskrena osoba.

Designed by In Obscuro