chupawe cure rulz!! :)

DOSADNA NEDJELJA

Nedjelja je sta da radim uzas ...... mogla bi vam malo vise rec o sebi ha . ......... sad sam u bedu jer sam juce vidjela bivseg i vidam ga stalno i sve ga vise i vise volim jad god ga vidim ........ a imam decka sam mozete mislit da sdam teska kuja zbog tog al jebi ga moram nastavit dalje jer ja i fico vise necemo nikad bit skupa godinu dana ma i vise kad se sve zajeno zbroji smo bili skupa i jos ga nisam zaboravila ...... a tvrle joj ja sam fakat zbunjena jer nemogu ni sama shvatit sta osijecam prema njemu fakat neznam al mozda da i on meni da kakvog poticaja da se ja sve vise zaljubim u njega on me nekad na neki nacin sve vise i vise odbija od sebe i onda jos vidim ficu i sve pada u vodu .... nekad si mislim da bi bilo najbolje da ga niked nisam ni upoznala sve bi mi bilo nekeko lakse nebi tolko patila sto posto sigurna sam u to ........ sam cekam dan da ga zaboravim a i on mene, ali ipak nekuzim ga kaze da me voli jos uvijek, ali smo se na neki nacin dogovorila da necemo bit vise skupa jer bi kao to bilo bezveze ,a ja nezelim navaljivat da ga nebi izgubila , sad sam fakat izgubljena skroz neznam sta cu vise pukla sam skroz sva sreca da su mi ostali moji frendovi i iz skole i iz kvarta i moja jelena koja mi je podrska u svem ovom sranju............... . bok ljudi PPPPPUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSAAAAAAAA

23.04.2006. u 17:11 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

sve o meni i mom životu..




bok ko sto sam vec rekla u postu ja sam jedna jako frckava cura, idem 1.raz jedne srednje skole....... volim se zajebavat , i OPIJAT SE DI GOG STIGNEM ,ma ja se sam salim sve je to u granicama normale, imam jednog preslatkog decka kojeg obozavam skupa smo vec 6.mj.

A TU JE MOJA LUDA OPICENA BEST FRENDICA BEZ KOJE NEMOGU MOJA JELENA
Ona je jedna jako draga i jebeno zgodna i lijepa cura koja je uvijek uz mene .......... al i ona je ko i ja voli se zajebavat i opijat .............. pusa kujo moja volim te..

i moji ostali frendovi kad nabavim slike stavit cu ih i napisat nes o njima sad mi se neda........ al ipak i vas ostale sve volim ........

Linkovi

MySpace Layouts

MySpace Layouts











MySpace Layouts

MySpace Layouts